Работала в 2 компаниях 7 лет 10 месяцев
HR, Торговля розничная / Retail
маркетолог
Червоний Маркет
HR
2 года 8 месяцев
11.2021 - 07.2024
•Кураторство та актуалізація всіх документів із запуску акцій (промо-календар, бюджети акцій та ін.);
• Укладання договорів із підрядниками. Контроль та ведення первинної документації, рахунки та акти виконаних робіт (надання послуг);
• Внесення заявок на оплату (1С, УПП) ;
• Планування розрахунок та ведення в (1С, УПП) бюджету відділу в розрізі по статтям витрат, період/квартал/місяць/промо-цикл;
• Контроль та аналіз витрат бюджету, план/факт;
• Формування Т3 для дизайнерів та підрядників на розробку креативів та участь у їх розробці (слогани, сценарії аудіо(-відео) роликів, плакати, листівки. POS-матеріали);
• Здійснення підготовку та контроль запуску у виробництво необхідних рекламних матеріалів (газета, плакати, листівки, єврофлаєра, POS-матеріали, аудіо(-відео) ролики, ін.);
• Закупівля рекламних матеріалів та послуг з урахуванням потреб мережі;
• Організація та контроль своєчасної логістики рекламних матеріалів на торгові точки;
• Оформлення торгового залу, атрибути у розрізі торгових точок (форма промо-персоналу, POS-матеріали та ін.), акційне та сезонне оформлення;
• Оформлення аеро-дизайном вхідних груп та приміщень ТТ по мережі або точково; • Забезпечення персоналу відділу роздрібу інструкцією з оформлення до відкриття ТТ, закриття, ведення промо у зв'язку з активністю конкурентів;
• Супровід та кураторство персоналу роздрібу у період всеукраїнських промо-роздачах листівок та промо-акцій;
• Розробка, написання та надання персоналу ТТ інструкцій з розміщення та використання сезонних та тематичних POS-матеріалів;
• Моніторинг та аналіз інформації про діяльність конкурентів;
• Розробка презентацій в PiwerPoint по запровадженню промо-акцій, сезонного оформлення, розміщення POS-матеріали по мережі;
• Досвід написання текстів для тематичних рекламних розсилок серед клієнтів компанії;
Заступник керуючого магазину
ТОВ Фора
Торговля розничная / Retail
5 лет
12.2015 - 12.2020
- Забезпечення обслуговування покупців на високому рівні;
- вивчення та аналіз динаміки продажів;
- організація та контролювання проведення передпродажної підготовки товару;
- організація та проводження інвентаризації ;
- контроль роботи персоналу;
- складання графіків роботи персоналу;
- облік і контроль фінансової звітності магазину.
Ключевая информация
- Впевнений користувач ПК та офісних програм;
- Грамотна усна і письмова мова;
- Навички проведення заходів;
- Організаторські здібності;
- Знання ділового етикету;
- Досвід ведення касових, прибуткововидаткових документів;
- Уміння мотивувати персонал;
- Навички ведення переговорів та ділової переписки;
- Вміння вирішувати конфліктні ситуації;
- Навички забезпечення життєдіяльності офісу;
- Навички спілкування з клієнтами;
- Навички роботи в програмі 1С.
Училась в 1 заведении
Киевский национальный торгово-экономический университет
Маркетинг
Киев, 2017
Владеет языками
Английский
базовый
Украинский
родной
Может проходить собеседование на этом языке
Может проходить собеседование на этом языке
Дополнительная информация
Про мене
Я відповідальна та ініціативна людина з активною життєвою позицією та високою працездатністю. Маю відмінні комунікативні навички, що допомагають мені легко знаходити спільну мову з колегами та клієнтами. В стресових ситуаціях зберігаю спокій та ефективність, завжди готова до нових викликів завдяки моїй енергійності. Неконфліктність і чесність – це мої ключові принципи у взаємодії з іншими. Я організована, самостійна та пунктуальна, що дозволяє мені якісно виконувати завдання. Швидко навчаюся новому, уважна до деталей та завжди сумлінно підходжу до роботи. Мої організаторські здібності допомагають мені ефективно планувати та реалізовувати проекти.
Інна Володимирівна
Інна Володимирівна
Маркетолог
Киев
Святошинский район, Соломенский район
Активно ищет работу
полная занятость
Характер работы: удаленная работа, гибридная, в офисе/на месте
Обновлено 6 часов назад