Працювала в 2 компаніях   7 років 10 місяців

HR, Торгівля роздрібна / Retail

маркетолог

Червоний Маркет

HR

2 роки 8 місяців

11.2021 - 07.2024

•Кураторство та актуалізація всіх документів із запуску акцій (промо-календар, бюджети акцій та ін.);

• Укладання договорів із підрядниками. Контроль та ведення первинної документації, рахунки та акти виконаних робіт (надання послуг);

• Внесення заявок на оплату (1С, УПП) ;

• Планування розрахунок та ведення в (1С, УПП) бюджету відділу в розрізі по статтям витрат, період/квартал/місяць/промо-цикл;

• Контроль та аналіз витрат бюджету, план/факт;

• Формування Т3 для дизайнерів та підрядників на розробку креативів та участь у їх розробці (слогани, сценарії аудіо(-відео) роликів, плакати, листівки. POS-матеріали);

• Здійснення підготовку та контроль запуску у виробництво необхідних рекламних матеріалів (газета, плакати, листівки, єврофлаєра, POS-матеріали, аудіо(-відео) ролики, ін.);

• Закупівля рекламних матеріалів та послуг з урахуванням потреб мережі;

• Організація та контроль своєчасної логістики рекламних матеріалів на торгові точки;

• Оформлення торгового залу, атрибути у розрізі торгових точок (форма промо-персоналу, POS-матеріали та ін.), акційне та сезонне оформлення;

• Оформлення аеро-дизайном вхідних груп та приміщень ТТ по мережі або точково; • Забезпечення персоналу відділу роздрібу інструкцією з оформлення до відкриття ТТ, закриття, ведення промо у зв'язку з активністю конкурентів;

• Супровід та кураторство персоналу роздрібу у період всеукраїнських промо-роздачах листівок та промо-акцій;

• Розробка, написання та надання персоналу ТТ інструкцій з розміщення та використання сезонних та тематичних POS-матеріалів;

• Моніторинг та аналіз інформації про діяльність конкурентів;

• Розробка презентацій в PiwerPoint по запровадженню промо-акцій, сезонного оформлення, розміщення POS-матеріали по мережі;

• Досвід написання текстів для тематичних рекламних розсилок серед клієнтів компанії;

Заступник керуючого магазину

ТОВ Фора

Торгівля роздрібна / Retail

5 років

12.2015 - 12.2020

  • Забезпечення обслуговування покупців на високому рівні;
  • вивчення та аналіз динаміки продажів;
  • організація та контролювання проведення передпродажної підготовки товару;
  • організація та проводження інвентаризації ;
  • контроль роботи персоналу;
  • складання графіків роботи персоналу;
  • облік і контроль фінансової звітності магазину.

Ключова інформація

  • Впевнений користувач ПК та офісних програм;
  • Грамотна усна і письмова мова;
  • Навички проведення заходів;
  • Організаторські здібності;
  • Знання ділового етикету;
  • Досвід ведення касових, прибуткововидаткових документів;
  • Уміння мотивувати персонал;
  • Навички ведення переговорів та ділової переписки;
  • Вміння вирішувати конфліктні ситуації;
  • Навички забезпечення життєдіяльності офісу;
  • Навички спілкування з клієнтами;
  • Навички роботи в програмі 1С.

Навчалась в 1 закладі

Киевский национальный торгово-экономический университет

Маркетинг

Киев, 2017

Володіє мовами

Англійська

базовий

Українська

рідна

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Додаткова інформація

Про мене

Я відповідальна та ініціативна людина з активною життєвою позицією та високою працездатністю. Маю відмінні комунікативні навички, що допомагають мені легко знаходити спільну мову з колегами та клієнтами. В стресових ситуаціях зберігаю спокій та ефективність, завжди готова до нових викликів завдяки моїй енергійності. Неконфліктність і чесність – це мої ключові принципи у взаємодії з іншими. Я організована, самостійна та пунктуальна, що дозволяє мені якісно виконувати завдання. Швидко навчаюся новому, уважна до деталей та завжди сумлінно підходжу до роботи. Мої організаторські здібності допомагають мені ефективно планувати та реалізовувати проекти.

Інна Володимирівна

Маркетолог

Київ

Святошинський район, Солом'янський район

40 000 грн.

31 рік

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Характер роботи: віддалена робота, гібридна, в офісі/на місці

Оновлено 5 годин тому