Работала в 6 компаниях   7 лет 2 месяца

Другое, FMCG, Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт, Телекоммуникации / Связь

Бренд менеджер

ТОВ «Кідді-Ко»

Другое

10 месяцев

01.2024 - по настоящее время

  • аналіз внутрішніх звітів компанії, контроль показників продажів, дистрибуціїі впровадження алгоритмів по досягненню планів продажів та задач бренду
  • розробка ефективних методів просування брендів, плану маркетингових активностей та їх реалізація
  • аналіз ринку та трендів у категорії, рекомендації та впровадження відповідних рішень
  • планування та управління бюджетом на просування торгової марки
  • запуск нових продуктів та надання маркетингової підтримки вже існуючим продуктам бренду
  • створення продуктових та інших презентацій
  • координація розробки рекламних та іміджевих матеріалів, у т.ч. для трейд-маркетингових активностей
  • контроль та підтримка мерчендайзингу ТМ компанії
  • участь у розробці та реалізації digital-стратегії просування бренда
  • координація роботи зовнішніх агенції/підрядників
  • робота з внутрішньою та зовнішньою лояльністю до бренду та компанії

Продакт менеджер

ТОВ «Ардіс-груп»

FMCG

1 год 1 месяц

11.2022 - 12.2023

  • аналіз ринку за даними MRC, моніторинги конкурентів, цінові моніторинги
  • вивід нових продуктів, розробка та реалізація планів їх просування
  • управління асортиментним портфелем
  • організація та запуск digital комунікації для кінцевого споживача(розробка креативу для таргетованої реклами, визначення ЦА)
  • річне бюджетування, керування бюджетом маркетингових витрат
  • розробка, впровадження та контроль виконання короткострокових та довгострокових промопланів, цінових та нецінових промо, контроль ефективності та складення звітів по результатам проведених заходів
  • проведення якісних досліджень ЦА за методом JTBD
  • бюджетування, ціноутворення, звітність

Трейд-маркетинг менеджер

Агро-фудтех компанія-виробник повного циклу, В2В

FMCG

1 год 4 месяца

07.2021 - 11.2022

  • розробка стандартів роботи функції трейд-маркетингу з «0»
  • розробка та впровадження унікального першопрохідного для ринку digital-проєкту замовлень продукції компанії в каналі ТТ через додаток у смартфоні в режимі реального часу (разом з командами IT, продажів, виробництва та міжнародних консультантів)
  • розробка стандартів роботи фірмового роздробу управління in-house та outsource командами мерчендайзерів та промоутерів, розробка та впровадженняя стандартів мерчендайзингу
  • розробка та запуск нових продуктів «під ключ» на основі проведення аналізу ринку та категорії, включаючи міжнародні тренди, пакування та креативні матеріали
  • розробка, впровадження та контроль виконання короткострокових та довгострокових промопланів
  • розробка, впровадження та управління ефективністю ТМА, BTL-активацій для різних каналів збуту
  • побудова процесу та управління процесом POSM
  • робота з польовою командою над покращенням показників продажів
  • сторчеки, фотозвіти, моніторинг конкурентів, ціновий моніторинг
  • бюджетування та документообіг
  • побудова системи роботи підрядників, включаючи тендерну основу

Трейд-маркетолог

Національна компанія-дистрибьютор, FMCG non-food

Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт

1 год

07.2020 - 07.2021

  • сенсус-аудит території з метою розробки плану просування портфелю компанії в різних каналах збуту
  • SWOT-аналіз, аналіз ринку в розрізі категорій для покращення продажів портфелю компанії
  • проведення презентацій продукції та перемовин з Клієнтами (виставки, роздрібні мережі, окремі ТРТ, заклади сегменту HoReCa)
  • проведення навчання по продукції Ключовим Клієнтам та польовим командам
  • розробка, впровадження та управління ефективністю ТМА (включаючи національні промо)
  • управління процесом POSM та брендування ТРТ
  • сторчеки, фотозвіти, моніторинг конкурентів, ціновий моніторинг
  • бюджетування та документообіг
  • управління системою підрядників

Маркетолог

Датагруп

Телекоммуникации / Связь

1 год 2 месяца

01.2019 - 03.2020

  • аналіз ефективності та підбір каналів комунікації
  • розбудова ефективної комунікації з Клієнтами
  • організація, проведення та пост-аналіз ефективності імджевих BTL-активацій
  • аналіз конкурентів та розробка рекомендацій щодо покращення діяльності на основі даного аналізу
  • розробка, впровадження та контроль виконання короткострокових та довгострокових промо-планів
  • розробка та адаптація поточних операційних та акційних скриптів для операторів колл-центру, служби взаємодії з абонентами, продавців мережів
  • управління процесом POSM сторчеки, фотозвіти, моніторинг конкурентів, ціновий моніторинг
  • бюджетування та документообіг
  • управління системою підрядників

Маркетолог

Національна компанія-виробник

FMCG

1 год 5 месяцев

04.2017 - 09.2018

  • розробка та запуск нових продуктів «під ключ» на основі проведення аналізу ринку та категорії, включаючи R&D, пакування та креативні матеріали
  • розробка, впровадження та контроль виконання короткострокових та довгострокових промопланів
  • розробка, впровадження та управління ефективністю ТМА (включаючи національні промо)
  • розробка та впровадженняя стандартів мерчендайзингу, BTL-активацій для різних каналів збуту
  • аналіз конкурентів та розробка рекомендацій щодо покращення діяльності на основі даного аналізу
  • робота з польовою командою над покращенням показників продажів
  • побудова процесу та управління процесом POSM, сторчеки, фотозвіти, моніторинг конкурентів, ціновий моніторинг
  • бюджетування та документообіг, управління системою підрядників

Ключевая информация

Знание рынка рекламных материалов, широкоформатной печати, полиграфической продукции.

Училась в 2 заведениях

Бердянський Університет Менеджменту і Бизнесу

Маркетинг, Економічний

Бердянськ, 2014

Запорізька Державна Інженерна Академія

Інф. технологій, Інженер з автоматизованих систем керування виробництвом

Запоріжжя, 2011

Ірина

Маркетолог

Запорожье

36 лет

Активно ищет работу

полная занятость

Характер работы: удаленная работа, гибридная

Обновлено 1 день назад