Работала в 6 компаниях 7 лет 2 месяца
Другое, FMCG, Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт, Телекоммуникации / Связь
Бренд менеджер
ТОВ «Кідді-Ко»
Другое
10 месяцев
01.2024 - по настоящее время
- аналіз внутрішніх звітів компанії, контроль показників продажів, дистрибуціїі впровадження алгоритмів по досягненню планів продажів та задач бренду
- розробка ефективних методів просування брендів, плану маркетингових активностей та їх реалізація
- аналіз ринку та трендів у категорії, рекомендації та впровадження відповідних рішень
- планування та управління бюджетом на просування торгової марки
- запуск нових продуктів та надання маркетингової підтримки вже існуючим продуктам бренду
- створення продуктових та інших презентацій
- координація розробки рекламних та іміджевих матеріалів, у т.ч. для трейд-маркетингових активностей
- контроль та підтримка мерчендайзингу ТМ компанії
- участь у розробці та реалізації digital-стратегії просування бренда
- координація роботи зовнішніх агенції/підрядників
- робота з внутрішньою та зовнішньою лояльністю до бренду та компанії
Продакт менеджер
ТОВ «Ардіс-груп»
FMCG
1 год 1 месяц
11.2022 - 12.2023
- аналіз ринку за даними MRC, моніторинги конкурентів, цінові моніторинги
- вивід нових продуктів, розробка та реалізація планів їх просування
- управління асортиментним портфелем
- організація та запуск digital комунікації для кінцевого споживача(розробка креативу для таргетованої реклами, визначення ЦА)
- річне бюджетування, керування бюджетом маркетингових витрат
- розробка, впровадження та контроль виконання короткострокових та довгострокових промопланів, цінових та нецінових промо, контроль ефективності та складення звітів по результатам проведених заходів
- проведення якісних досліджень ЦА за методом JTBD
- бюджетування, ціноутворення, звітність
Трейд-маркетинг менеджер
Агро-фудтех компанія-виробник повного циклу, В2В
FMCG
1 год 4 месяца
07.2021 - 11.2022
- розробка стандартів роботи функції трейд-маркетингу з «0»
- розробка та впровадження унікального першопрохідного для ринку digital-проєкту замовлень продукції компанії в каналі ТТ через додаток у смартфоні в режимі реального часу (разом з командами IT, продажів, виробництва та міжнародних консультантів)
- розробка стандартів роботи фірмового роздробу управління in-house та outsource командами мерчендайзерів та промоутерів, розробка та впровадженняя стандартів мерчендайзингу
- розробка та запуск нових продуктів «під ключ» на основі проведення аналізу ринку та категорії, включаючи міжнародні тренди, пакування та креативні матеріали
- розробка, впровадження та контроль виконання короткострокових та довгострокових промопланів
- розробка, впровадження та управління ефективністю ТМА, BTL-активацій для різних каналів збуту
- побудова процесу та управління процесом POSM
- робота з польовою командою над покращенням показників продажів
- сторчеки, фотозвіти, моніторинг конкурентів, ціновий моніторинг
- бюджетування та документообіг
- побудова системи роботи підрядників, включаючи тендерну основу
Трейд-маркетолог
Національна компанія-дистрибьютор, FMCG non-food
Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт
1 год
07.2020 - 07.2021
- сенсус-аудит території з метою розробки плану просування портфелю компанії в різних каналах збуту
- SWOT-аналіз, аналіз ринку в розрізі категорій для покращення продажів портфелю компанії
- проведення презентацій продукції та перемовин з Клієнтами (виставки, роздрібні мережі, окремі ТРТ, заклади сегменту HoReCa)
- проведення навчання по продукції Ключовим Клієнтам та польовим командам
- розробка, впровадження та управління ефективністю ТМА (включаючи національні промо)
- управління процесом POSM та брендування ТРТ
- сторчеки, фотозвіти, моніторинг конкурентів, ціновий моніторинг
- бюджетування та документообіг
- управління системою підрядників
Маркетолог
Датагруп
Телекоммуникации / Связь
1 год 2 месяца
01.2019 - 03.2020
- аналіз ефективності та підбір каналів комунікації
- розбудова ефективної комунікації з Клієнтами
- організація, проведення та пост-аналіз ефективності імджевих BTL-активацій
- аналіз конкурентів та розробка рекомендацій щодо покращення діяльності на основі даного аналізу
- розробка, впровадження та контроль виконання короткострокових та довгострокових промо-планів
- розробка та адаптація поточних операційних та акційних скриптів для операторів колл-центру, служби взаємодії з абонентами, продавців мережів
- управління процесом POSM сторчеки, фотозвіти, моніторинг конкурентів, ціновий моніторинг
- бюджетування та документообіг
- управління системою підрядників
Маркетолог
Національна компанія-виробник
FMCG
1 год 5 месяцев
04.2017 - 09.2018
- розробка та запуск нових продуктів «під ключ» на основі проведення аналізу ринку та категорії, включаючи R&D, пакування та креативні матеріали
- розробка, впровадження та контроль виконання короткострокових та довгострокових промопланів
- розробка, впровадження та управління ефективністю ТМА (включаючи національні промо)
- розробка та впровадженняя стандартів мерчендайзингу, BTL-активацій для різних каналів збуту
- аналіз конкурентів та розробка рекомендацій щодо покращення діяльності на основі даного аналізу
- робота з польовою командою над покращенням показників продажів
- побудова процесу та управління процесом POSM, сторчеки, фотозвіти, моніторинг конкурентів, ціновий моніторинг
- бюджетування та документообіг, управління системою підрядників
Ключевая информация
Знание рынка рекламных материалов, широкоформатной печати, полиграфической продукции.
Училась в 2 заведениях
Бердянський Університет Менеджменту і Бизнесу
Маркетинг, Економічний
Бердянськ, 2014
Запорізька Державна Інженерна Академія
Інф. технологій, Інженер з автоматизованих систем керування виробництвом
Запоріжжя, 2011
Ірина
Ірина
Маркетолог
Запорожье
Активно ищет работу
полная занятость
Характер работы: удаленная работа, гибридная
Обновлено 1 день назад