Работала в 8 компаниях   15 лет 10 месяцев

АПК (Агропромышленный комплекс), Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт, Промышленность и Производство, Торговля розничная / Retail, Издательства и Полиграфия

фахівець відділу мінеральних добрив

Солагро Трейд, ТОВ

АПК (Агропромышленный комплекс)

8 месяцев

03.2024 - по настоящее время

- запит та погодження рахунків/специфікацій з постачальником;

- запит на квоти, розподілення та погодження відвантажень на умовах exw/cpt/ddp;

- запити/заявки на авто на умовах DDP;

- ТІ по заводам/складам exw/cpt/ddp;

- внесення нових контрагентів/договорів/рахунків/специфікацій в 1С та погодження з Бек офісом та фін. відділом(К2, M-files);

- ведення реєстру договорів/специфікацій/ВН, контроль повернення документів

- звірка/візування/завантаження документів у ВЧАСНО;

Менеджер по продажам товарів

Чемпіон

Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт

8 лет

03.2016 - 03.2024

- прийом та обробка замовлень, робота по системі дропшипінг, гурт;

- рoбота з маркетплейсами (Розетка, Каста);

- консультування клієнтів щодо характеристик товару, своєчасне надання інформації щодо асортименту, залишків, змін у прайсі;

- робота з програмою 1С та Odoo ( рахунки, повернення, акти звірок);

- контроль дебіторської заборгованості;

- підготовка товару до відвантаження на НП, виписка ТТН;

Бухгалтер

БОМА ПЛЮС, ООО

Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт

2 года

02.2014 - 02.2016

- ведення первинної документації (прихід, розхід, повернення, податкові накладні, коригувальні, ттн, довіренності);

- робота з системою EDI ;

- проведення звірок взаєморозрахунків з контрагентами, контроль оплат та боргів;

- переміщення товару між складами;

- проведення інвентаризації товару, проведення переоцінки з реалізацією;

- ведення довідника номенклатури;

- виконання доручень головного бухгалтера;

Помічник менеджера з продажу

АРОМАТИКА, ТОВ

Промышленность и Производство

11 месяцев

02.2013 - 01.2014

- прийом, обробка замовлень від клієнтів ( ел. пошта, факс, тел, система EDI), виписка рахунків в 1С

- погодження доставки товару з покупцями

- відправка ел накладних, № декларацій

- робота з поверненнями, контроль виписки довіренностей, інформування клієнтів, контроль своєчасного надходження товару на склад

- робота з актами про недостачу товару ( пересорт, бій), контроль їх закриття

- підготовка специфікацій, внесення їх в операційну базу 1С

- ведення реєстру ВН

- надання необхідної інформації менеджеру, клієнтам

Оператор комп'ютерного набору

ТОВ Продуктовий рай

Торговля розничная / Retail

1 год 2 месяца

11.2011 - 01.2013

- робота з первинною документацією

- прийом, обробка замовлень від менеджерів, виписка накладних в 1С

- оформлення накладних, контроль наявності супутніх документів (сертифікатів, якісних посвідчень, висновків СЕС) на товар, що відвантажується

- видача дорожніх листів

- введення нових клієнтів в базу

- реєстри ветеринарних довідок

менеджер по роботі з клієнтами

ТОВ Цифра Друк

Издательства и Полиграфия

11 месяцев

05.2010 - 04.2011

- активний пошук та залучення нових клієнтів

- створення та розширення клієнтської бази

- консультація клієнтів по послугам компанії

- складання комерційних пропозицій

- ведення переговорів з клієнтами

- затвердження макетів, контроль виконання замовлень

Секретар

ТОВ Аванті Рекордз

Торговля розничная / Retail

9 месяцев

06.2009 - 03.2010

- пошук, обробка та надання необхідної інформації для керівника

- організація зустрічей

- прийом вхідних дзвінків, факсів

- робота із щоденною документацією

Секретар

ТОВ Фешн Фуд Європа ЛЛС-Україна

Торговля розничная / Retail

11 месяцев

07.2008 - 06.2009

- надання необхідної інформації керівнику

- співпраця зі всіми структурними підрозділами компанії (менеджер по персоналу, торг відділ, бухгалтерія)

- контроль виходу на роботу співробітників

- робота з архівом, підтримання його функціональності

- прийом та розподілення вхідних дзвінків, корреспонденції

- ведення документообігу

- вирішення адміністративно-господарських та організаційних питань

Ключевая информация

- навички роботи з документацією

- Word, Excel, Outlook, 1С, Odoo, ВЧАСНО, К2, M-files - впевнений користувач

- грамотне письмове та усне мовлення

- вміння працювати з великими об'ємами інформації

Училась в 1 заведении

Київський національний університет імені Тараса Шевченка

історичний

Київ, 2008

Владеет языками

Английский

ниже среднего

Дополнительная информация

Свій розділ

МЕТА

__________

Знайти цікаву роботу, яка дозволить застосувати набуті знання та досвід, ініціативність та логічне мислення, активну життєву позицію та організаторські здібності з можливістю самореалізуватися, а також мати можливість підвищувати свою кваліфікацію та завжди бути надійною підтримкою для організації.

Галина

Фахівець документообігу

Киев

Голосеевский район, Оболонский район, Печерский район, Подольский район, Святошинский район, Соломенский район, Шевченковский район

38 лет

Активно ищет работу

полная занятость

Характер работы: в офисе/на месте

Обновлено 1 день назад