Працювала в 8 компаніях   15 років 10 місяців

АПК (Агропромисловий комплекс), Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт, Промисловість та Виробництво, Торгівля роздрібна / Retail, Видавництва та Поліграфія

фахівець відділу мінеральних добрив

Солагро Трейд, ТОВ

АПК (Агропромисловий комплекс)

8 місяців

03.2024 - до теперішнього часу

- запит та погодження рахунків/специфікацій з постачальником;

- запит на квоти, розподілення та погодження відвантажень на умовах exw/cpt/ddp;

- запити/заявки на авто на умовах DDP;

- ТІ по заводам/складам exw/cpt/ddp;

- внесення нових контрагентів/договорів/рахунків/специфікацій в 1С та погодження з Бек офісом та фін. відділом(К2, M-files);

- ведення реєстру договорів/специфікацій/ВН, контроль повернення документів

- звірка/візування/завантаження документів у ВЧАСНО;

Менеджер по продажам товарів

Чемпіон

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

8 років

03.2016 - 03.2024

- прийом та обробка замовлень, робота по системі дропшипінг, гурт;

- рoбота з маркетплейсами (Розетка, Каста);

- консультування клієнтів щодо характеристик товару, своєчасне надання інформації щодо асортименту, залишків, змін у прайсі;

- робота з програмою 1С та Odoo ( рахунки, повернення, акти звірок);

- контроль дебіторської заборгованості;

- підготовка товару до відвантаження на НП, виписка ТТН;

Бухгалтер

БОМА ПЛЮС, ООО

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

2 роки

02.2014 - 02.2016

- ведення первинної документації (прихід, розхід, повернення, податкові накладні, коригувальні, ттн, довіренності);

- робота з системою EDI ;

- проведення звірок взаєморозрахунків з контрагентами, контроль оплат та боргів;

- переміщення товару між складами;

- проведення інвентаризації товару, проведення переоцінки з реалізацією;

- ведення довідника номенклатури;

- виконання доручень головного бухгалтера;

Помічник менеджера з продажу

АРОМАТИКА, ТОВ

Промисловість та Виробництво

11 місяців

02.2013 - 01.2014

- прийом, обробка замовлень від клієнтів ( ел. пошта, факс, тел, система EDI), виписка рахунків в 1С

- погодження доставки товару з покупцями

- відправка ел накладних, № декларацій

- робота з поверненнями, контроль виписки довіренностей, інформування клієнтів, контроль своєчасного надходження товару на склад

- робота з актами про недостачу товару ( пересорт, бій), контроль їх закриття

- підготовка специфікацій, внесення їх в операційну базу 1С

- ведення реєстру ВН

- надання необхідної інформації менеджеру, клієнтам

Оператор комп'ютерного набору

ТОВ Продуктовий рай

Торгівля роздрібна / Retail

1 рік 2 місяці

11.2011 - 01.2013

- робота з первинною документацією

- прийом, обробка замовлень від менеджерів, виписка накладних в 1С

- оформлення накладних, контроль наявності супутніх документів (сертифікатів, якісних посвідчень, висновків СЕС) на товар, що відвантажується

- видача дорожніх листів

- введення нових клієнтів в базу

- реєстри ветеринарних довідок

менеджер по роботі з клієнтами

ТОВ Цифра Друк

Видавництва та Поліграфія

11 місяців

05.2010 - 04.2011

- активний пошук та залучення нових клієнтів

- створення та розширення клієнтської бази

- консультація клієнтів по послугам компанії

- складання комерційних пропозицій

- ведення переговорів з клієнтами

- затвердження макетів, контроль виконання замовлень

Секретар

ТОВ Аванті Рекордз

Торгівля роздрібна / Retail

9 місяців

06.2009 - 03.2010

- пошук, обробка та надання необхідної інформації для керівника

- організація зустрічей

- прийом вхідних дзвінків, факсів

- робота із щоденною документацією

Секретар

ТОВ Фешн Фуд Європа ЛЛС-Україна

Торгівля роздрібна / Retail

11 місяців

07.2008 - 06.2009

- надання необхідної інформації керівнику

- співпраця зі всіми структурними підрозділами компанії (менеджер по персоналу, торг відділ, бухгалтерія)

- контроль виходу на роботу співробітників

- робота з архівом, підтримання його функціональності

- прийом та розподілення вхідних дзвінків, корреспонденції

- ведення документообігу

- вирішення адміністративно-господарських та організаційних питань

Ключова інформація

- навички роботи з документацією

- Word, Excel, Outlook, 1С, Odoo, ВЧАСНО, К2, M-files - впевнений користувач

- грамотне письмове та усне мовлення

- вміння працювати з великими об'ємами інформації

Навчалась в 1 закладі

Київський національний університет імені Тараса Шевченка

історичний

Київ, 2008

Володіє мовами

Англійська

нижче середнього

Додаткова інформація

Свій розділ

МЕТА

__________

Знайти цікаву роботу, яка дозволить застосувати набуті знання та досвід, ініціативність та логічне мислення, активну життєву позицію та організаторські здібності з можливістю самореалізуватися, а також мати можливість підвищувати свою кваліфікацію та завжди бути надійною підтримкою для організації.

Галина

Фахівець документообігу

Київ

Голосіївський район, Оболонський район, Печерський район, Подільський район, Святошинський район, Солом'янський район, Шевченківський район

38 років

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Характер роботи: в офісі/на місці

Оновлено 6 годин тому