Работала в 6 компаниях   12 лет 9 месяцев

АПК (Агропромышленный комплекс), Строительство, Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы, Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт, Торговля розничная / Retail

Помічник керівника, адміністратор

ТОВ «Тайтен Машинері Україна»

АПК (Агропромышленный комплекс)

9 лет 4 месяца

07.2015 - по настоящее время

Заключення договорів із клієнтами. Ведення реєстру договорів. Створення та надсилання комерційних пропозицій клієнтам. Формування замовлень у базі 1С. Заключення договорів ЦПХ із працівниками. Нарахування заробітної плати. Формування актів виконаних робіт по договорам ЦПХ. Щоденний збір даних про виконаний обсяг робіт від працівників та формування на їх основі актів виконаних робіт для клієнтів. Формування заявок на ремонт техніки та актів виконаних робіт до них. Списання матеріалів із МВО. Контроль складів МВО. Виписка рахунків. Звірка з контрагентами та робота із дебіторською заборгованістю. Складання необхідної управлінської звітності. Ведення внутрішньої документації (накази, службові листи, посвідчення про відрядження). Формування та подання реєстру рахунків на оплату. Робота у клієнт-банку. Контроль за виконанням бюджету відділу. Реєстрація вхідної та вихідної кореспонденції. Формування відправок документів та МЦ через особистий кабінет Нової пошти, щоденне відвідування Укрпошти для відправки та отримання кореспонденції. Ведення ділової переписки. Забезпечення життєдіяльності офісу (заключення договорів, оплата рахунків із комунальними організаціями, замовлення води, канцтоварів, господарських матеріалів, пошук підрядників для здійснення ремонтних робіт і т.д.) Допомога у організації та проведенні ділових зустрічей, відряджень, корпоративних заходів (бронювання квитків, готелів, таксі, ресторанів, пошук послуг та інше).

Бухгалтер

Філія «Вінницький райавтодор

Строительство

2 месяца

05.2015 - 07.2015

Збір та обробка первинних бухгалтерських документів. Здійснення обліку ТМЦ. Робота з податковими накладними. Банківські операції. Виписка довіреностей. Робота з матеріальними звітами. Формування кадрових документів (наказів про прийняття, переведення, звільнення, відпустки та відрядження працівників). Робота з договорами та діловою кореспонденцією.

Бухгалтер

ГРК «FERIDE PLAZA»

Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы

1 месяц

04.2015 - 05.2015

Робота з первинними документами (накладними на переміщення, накладними на списання). Проведення інвентаризацій

Оператор 1C

ФОП Глушко

Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт

2 месяца

01.2015 - 03.2015

Внесення заявок торгових агентів у систему 1С, формування супровідного пакету документів (рахунки, видаткові накладні, ТТН, сертифікати якості). Здійснення переміщень товару між складами. Формування заявок на замовлення товару. Робота з заборгованістю, формування актів звірок, заключення договорів.

Бухгалтер

Магазин "Гранд"

Торговля розничная / Retail

2 года 6 месяцев

06.2012 - 12.2014

Робота з первинними документами. Робота з податковими накладними. Перевірка актів звірок. Проведення взаєморозрахунків з контрагентами. Виписка ВКО. Виписка довіреностей. Робота в OPZ. Робота у клієнт-банку Приват24. Здійснення замовлень канцтоварів, води, побутової хімії, розподіл кореспонденції, робота з електронною поштою.РедагуватиВидалити

Помічник бухгалтера

ДП ДГ «Бохоницьке»

АПК (Агропромышленный комплекс)

2 месяца

05.2011 - 07.2011

Робота з первинними документами. Проведення аналізу господарської діяльності підприємства

Ключевая информация

MS Excel, MS Word, MS Office, MS PowerPoint, MS Outlook

Internet1С, Робота з оргтехнікою, 1С:Бухгалтерія, робота з соц.мережами

  • Самодисципліна
  • Самостійність
  • Відповідальність
  • Старанність
  • Бажання навчатися

Училась в 1 заведении

Вінницький національний аграрний університет

Облік та аудит

Вінниця, 2012

Владеет языками

Английский

базовый

Украинский

свободно

Алла

Офіс-адміністратор, оператор 1С, помічник відділу продажу, помічник керівника

Винница

34 года

Активно ищет работу

полная занятость

Обновлено 1 неделю назад