Працювала в 6 компаніях   12 років 10 місяців

АПК (Агропромисловий комплекс), Будівництво, Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси, Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт, Торгівля роздрібна / Retail

Помічник керівника, адміністратор

ТОВ «Тайтен Машинері Україна»

АПК (Агропромисловий комплекс)

9 років 5 місяців

07.2015 - до теперішнього часу

Заключення договорів із клієнтами. Ведення реєстру договорів. Створення та надсилання комерційних пропозицій клієнтам. Формування замовлень у базі 1С. Заключення договорів ЦПХ із працівниками. Нарахування заробітної плати. Формування актів виконаних робіт по договорам ЦПХ. Щоденний збір даних про виконаний обсяг робіт від працівників та формування на їх основі актів виконаних робіт для клієнтів. Формування заявок на ремонт техніки та актів виконаних робіт до них. Списання матеріалів із МВО. Контроль складів МВО. Виписка рахунків. Звірка з контрагентами та робота із дебіторською заборгованістю. Складання необхідної управлінської звітності. Ведення внутрішньої документації (накази, службові листи, посвідчення про відрядження). Формування та подання реєстру рахунків на оплату. Робота у клієнт-банку. Контроль за виконанням бюджету відділу. Реєстрація вхідної та вихідної кореспонденції. Формування відправок документів та МЦ через особистий кабінет Нової пошти, щоденне відвідування Укрпошти для відправки та отримання кореспонденції. Ведення ділової переписки. Забезпечення життєдіяльності офісу (заключення договорів, оплата рахунків із комунальними організаціями, замовлення води, канцтоварів, господарських матеріалів, пошук підрядників для здійснення ремонтних робіт і т.д.) Допомога у організації та проведенні ділових зустрічей, відряджень, корпоративних заходів (бронювання квитків, готелів, таксі, ресторанів, пошук послуг та інше).

Бухгалтер

Філія «Вінницький райавтодор

Будівництво

2 місяці

05.2015 - 07.2015

Збір та обробка первинних бухгалтерських документів. Здійснення обліку ТМЦ. Робота з податковими накладними. Банківські операції. Виписка довіреностей. Робота з матеріальними звітами. Формування кадрових документів (наказів про прийняття, переведення, звільнення, відпустки та відрядження працівників). Робота з договорами та діловою кореспонденцією.

Бухгалтер

ГРК «FERIDE PLAZA»

Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси

1 місяць

04.2015 - 05.2015

Робота з первинними документами (накладними на переміщення, накладними на списання). Проведення інвентаризацій

Оператор 1C

ФОП Глушко

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

2 місяці

01.2015 - 03.2015

Внесення заявок торгових агентів у систему 1С, формування супровідного пакету документів (рахунки, видаткові накладні, ТТН, сертифікати якості). Здійснення переміщень товару між складами. Формування заявок на замовлення товару. Робота з заборгованістю, формування актів звірок, заключення договорів.

Бухгалтер

Магазин "Гранд"

Торгівля роздрібна / Retail

2 роки 6 місяців

06.2012 - 12.2014

Робота з первинними документами. Робота з податковими накладними. Перевірка актів звірок. Проведення взаєморозрахунків з контрагентами. Виписка ВКО. Виписка довіреностей. Робота в OPZ. Робота у клієнт-банку Приват24. Здійснення замовлень канцтоварів, води, побутової хімії, розподіл кореспонденції, робота з електронною поштою.РедагуватиВидалити

Помічник бухгалтера

ДП ДГ «Бохоницьке»

АПК (Агропромисловий комплекс)

2 місяці

05.2011 - 07.2011

Робота з первинними документами. Проведення аналізу господарської діяльності підприємства

Ключова інформація

MS Excel, MS Word, MS Office, MS PowerPoint, MS Outlook

Internet1С, Робота з оргтехнікою, 1С:Бухгалтерія, робота з соц.мережами

  • Самодисципліна
  • Самостійність
  • Відповідальність
  • Старанність
  • Бажання навчатися

Навчалась в 1 закладі

Вінницький національний аграрний університет

Облік та аудит

Вінниця, 2012

Володіє мовами

Англійська

базовий

Українська

вільно

Алла

Офіс-адміністратор, оператор 1С, помічник відділу продажу, помічник керівника

Вінниця

34 роки

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Оновлено 3 тижні тому