Работала в 3 компаниях 7 лет 6 месяцев
Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт, Негосударственные организации / NGO, Издательства и Полиграфия
Керівник відділу маркетингу
Aclima
Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт
3 года 5 месяцев
05.2021 - 10.2024
Маркетингова стратегія та брендинг
- Розробка та реалізація маркетингових стратегій для 14 брендів на ринку кліматичного обладнання України та Європи (B2B і B2C сегменти).
- Запуск ключового бренду на ринку Європи та повний ребрендинг, включаючи брендбук, гайдлайни, комунікаційну стратегію та мерчандайзинг.
- Розширення дилерської мережі на ринках України та Європи.
- Успішне впровадження стратегії лідогенерації з ROAS 14,35.
- Успішне ведення суміжного проєкту, в межах якого залучено 3877 цільових користувачів.
- Координація роботи команди з 20+ осіб, розвиток професійних навичок та оптимізація процесів для досягнення KPI, включаючи адміністративне та кадрове управління відділом.
- Створення воронки продажів для підвищення конверсій і ефективності комерційних пропозицій.
- Запуск нових проєктів зі стратегічними партнерами для розвитку взаємовигідної співпраці.
Формування digital-напрямку діяльності компанії
- Редизайн 5 існуючих сайтів і створення 4 нових веб-ресурсів.
- Створення маркетингових матеріалів (каталоги, брошури, презентації).
- Управління SMM та SERM активностями.
- Контроль SEO просування: ключовий сайт посідає перше місце за органічними запитами серед конкурентів, підняття рейтингу сайту в топ-5 Google.
- Підготовка та координація інформаційних розсилок (E-mail та SMS).Реклама та комунікації
- Розробка та управління медіапланом і рекламними бюджетами, включаючи запуск реклами у Facebook та Google Ads.
- Аналіз ефективності рекламних кампаній та акційних активностей з підготовкою регулярних звітів за KPI.
- Запуск чат-ботів для автоматизації комунікацій з клієнтами.
- Розробка скриптів для операторів Call-центру.
PR та події
- Організація та координація 10+ виставок і заходів в Україні та Європі.
- Запуск та проведення вебінарів та автовебінарів, що залучили понад 2500 лідів.
- Проведення офлайн-семінарів, на яких отримано понад 700 лідів.
- PR-активності та робота зі ЗМІ, спрямовані на зміцнення іміджу компанії в медіа-просторі.
Спеціаліст із зовнішніх комунікацій
Асоціація постачальників енергоресурсів
Негосударственные организации / NGO
1 год
08.2020 - 08.2021
- Тісна співпраця з 30 комунікаційниками компаній-членів АПЕ.
- Планування комунікаційної активності (медійна активність, контент-плани для соціальних мереж).
- Збір інформації з функціональних підрозділів для підготовки комунікаційних повідомлень.
- Написання понад 100 інформаційних повідомлень — прес-релізів, коментарів для медіа (УНІАН, Українська правда, Інтерфакс, Факти, Українська енергетика тощо).
- Ведення сторінок компанії у соціальних мережах (Facebook, Twitter, Instagram), підготовка та публікація контенту, використання рекламних інструментів.
- Створення та адміністрування сайту АПЕ.
- Створення YouTube-каналу АПЕ.
- Успішне впровадження системи моніторингу згадок у медіа, а також визначення позиції компанії, участі та долі за всіма кількісними і якісними показниками (potential reach, market benchmark, media visibility, media quality).
- Організація участі в Українському Газовому Форумі, Ukrainian Gas Open, Energy Freedom.
- Створення презентацій та візуальних матеріалів, організація прес-конференцій і круглих столів.
- Запрошення журналістів на заходи компанії та взаємодія з ними під час заходів.
- Підготовка спікерів до інтерв'ю на телеканалах Інтер та інших (підготовка тез, статистики, погодження фінального тексту).
- Взаємодія з прес-службами органів влади.
- Асоціація посідала перше місце за кількістю згадувань з позитивною чи нейтральною тональністю, головною або другорядною роллю в традиційних ЗМІ, соцмережах, регіональних ЗМІ та ТОП-100, а також лідирувала на ТБ і в інформаційних агентствах серед подібних об'єднань.
Директор з маркетингу
Група компаній «МЕДІА-ПРО», Видавництво «ПРЕСС АЛЬЯНС»
Издательства и Полиграфия
3 года 2 месяца
05.2017 - 07.2020
- Керівництво маркетинговою діяльністю.
- Стратегічне просування 13 фахових періодичних видань.
- Запуск проєкту з переведення друкованих видань у зручні онлайн-формати.
- Розвиток бренду (ребрендинг), вихід на нові канали збуту.
Формування та розвиток digital-напрямку
- ведення 6 сайтів;- SMM, SEO, SMO (координація, просування, контроль);
- таргетинг (налаштування рекламного акаунта, створення пікселя та аудиторії, ретаргетинг);
- оптимізація інтернет-магазину під цільову аудиторію (копірайтинг, рерайтинг, лендінг-пейджі);
- direct-маркетинг: E-mail та SMS-маркетинг (unisender, esputnik, sendpulse та інші).
PR-діяльність
- взаємодія з регіональними та галузевими ЗМІ в офлайн та онлайн форматі: журнали, газети, сайти, соцмережі (обмін релізами, контроль ефективності);
- написання інформаційних приводів, пост-релізів, прес-релізів, доповідей, презентацій;
- підготовка і участь у прес-конференціях, круглих столах та інших заходах.
- Розробка макетів для проєктів у власні видання (робота з сіткою реклами).
- Взаємодія з редакціями журналів та відділом дизайну для реалізації запланованих завдань.
- Підтримка контактів із партнерами.
- Робота з базами даних (1С).
- Організація та розробка POS-матеріалів.
Ключевая информация
- Facebook ADS
- Google Analytics
- SMM
- Розвиток бренду
- Google AdWords
- Лідерські якості
- Стратегічне мислення
- Комунікації з громадськістю
- Email-маркетинг
- Інтернет-маркетинг
- Просування сайту
- Навички управління проектами
- Аналітичне мислення
- Контекстна реклама
- Оффлайн-Маркетинг
- Стратегічне планування
- Медіапланування
Училась в 1 заведении
Національний транспортний університет
Факультет економіки, менеджменту та права. Спеціальність: менеджер ЗЕД
Київ, 2017
Владеет языками
Английский
выше среднего
Польский
базовый
Украинский
родной
Курсы, тренинги, сертификаты
LABA
- Директор з маркетингу
- Топ-менеджер
- Стратегічний менеджмент
- PR-комунікації
- Лідогенерація у B2B
Bazilik
Online Targeting Intensive
Google Analytics Academy
Google Analytics Academy: Розширений курс
Google Digital Workshop
Google Digital Workshop: Основи цифрового маркетингу
Курси польської мови «Жако»
Рівень А1 – початковий рівень
Тетяна
Тетяна
Керівник відділу маркетингу
Киев
Активно ищет работу
полная занятость
Характер работы: гибридная
Обновлено 1 день назад