Працювала в 3 компаніях   7 років 6 місяців

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт, Недержавні організації / NGO, Видавництва та Поліграфія

Керівник відділу маркетингу

Aclima

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

3 роки 5 місяців

05.2021 - 10.2024

Маркетингова стратегія та брендинг

  • Розробка та реалізація маркетингових стратегій для 14 брендів на ринку кліматичного обладнання України та Європи (B2B і B2C сегменти).
  • Запуск ключового бренду на ринку Європи та повний ребрендинг, включаючи брендбук, гайдлайни, комунікаційну стратегію та мерчандайзинг.
  • Розширення дилерської мережі на ринках України та Європи.
  • Успішне впровадження стратегії лідогенерації з ROAS 14,35.
  • Успішне ведення суміжного проєкту, в межах якого залучено 3877 цільових користувачів.
  • Координація роботи команди з 20+ осіб, розвиток професійних навичок та оптимізація процесів для досягнення KPI, включаючи адміністративне та кадрове управління відділом.
  • Створення воронки продажів для підвищення конверсій і ефективності комерційних пропозицій.
  • Запуск нових проєктів зі стратегічними партнерами для розвитку взаємовигідної співпраці.

Формування digital-напрямку діяльності компанії

  • Редизайн 5 існуючих сайтів і створення 4 нових веб-ресурсів.
  • Створення маркетингових матеріалів (каталоги, брошури, презентації).
  • Управління SMM та SERM активностями.
  • Контроль SEO просування: ключовий сайт посідає перше місце за органічними запитами серед конкурентів, підняття рейтингу сайту в топ-5 Google.
  • Підготовка та координація інформаційних розсилок (E-mail та SMS).Реклама та комунікації
  • Розробка та управління медіапланом і рекламними бюджетами, включаючи запуск реклами у Facebook та Google Ads.
  • Аналіз ефективності рекламних кампаній та акційних активностей з підготовкою регулярних звітів за KPI.
  • Запуск чат-ботів для автоматизації комунікацій з клієнтами.
  • Розробка скриптів для операторів Call-центру.

PR та події

  • Організація та координація 10+ виставок і заходів в Україні та Європі.
  • Запуск та проведення вебінарів та автовебінарів, що залучили понад 2500 лідів.
  • Проведення офлайн-семінарів, на яких отримано понад 700 лідів.
  • PR-активності та робота зі ЗМІ, спрямовані на зміцнення іміджу компанії в медіа-просторі.

Спеціаліст із зовнішніх комунікацій

Асоціація постачальників енергоресурсів

Недержавні організації / NGO

1 рік

08.2020 - 08.2021

  • Тісна співпраця з 30 комунікаційниками компаній-членів АПЕ.
  • Планування комунікаційної активності (медійна активність, контент-плани для соціальних мереж).
  • Збір інформації з функціональних підрозділів для підготовки комунікаційних повідомлень.
  • Написання понад 100 інформаційних повідомлень — прес-релізів, коментарів для медіа (УНІАН, Українська правда, Інтерфакс, Факти, Українська енергетика тощо).
  • Ведення сторінок компанії у соціальних мережах (Facebook, Twitter, Instagram), підготовка та публікація контенту, використання рекламних інструментів.
  • Створення та адміністрування сайту АПЕ.
  • Створення YouTube-каналу АПЕ.
  • Успішне впровадження системи моніторингу згадок у медіа, а також визначення позиції компанії, участі та долі за всіма кількісними і якісними показниками (potential reach, market benchmark, media visibility, media quality).
  • Організація участі в Українському Газовому Форумі, Ukrainian Gas Open, Energy Freedom.
  • Створення презентацій та візуальних матеріалів, організація прес-конференцій і круглих столів.
  • Запрошення журналістів на заходи компанії та взаємодія з ними під час заходів.
  • Підготовка спікерів до інтерв'ю на телеканалах Інтер та інших (підготовка тез, статистики, погодження фінального тексту).
  • Взаємодія з прес-службами органів влади.
  • Асоціація посідала перше місце за кількістю згадувань з позитивною чи нейтральною тональністю, головною або другорядною роллю в традиційних ЗМІ, соцмережах, регіональних ЗМІ та ТОП-100, а також лідирувала на ТБ і в інформаційних агентствах серед подібних об'єднань.

Директор з маркетингу

Група компаній «МЕДІА-ПРО», Видавництво «ПРЕСС АЛЬЯНС»

Видавництва та Поліграфія

3 роки 2 місяці

05.2017 - 07.2020

  • Керівництво маркетинговою діяльністю.
  • Стратегічне просування 13 фахових періодичних видань.
  • Запуск проєкту з переведення друкованих видань у зручні онлайн-формати.
  • Розвиток бренду (ребрендинг), вихід на нові канали збуту.

Формування та розвиток digital-напрямку

  • ведення 6 сайтів;- SMM, SEO, SMO (координація, просування, контроль);
  • таргетинг (налаштування рекламного акаунта, створення пікселя та аудиторії, ретаргетинг);
  • оптимізація інтернет-магазину під цільову аудиторію (копірайтинг, рерайтинг, лендінг-пейджі);
  • direct-маркетинг: E-mail та SMS-маркетинг (unisender, esputnik, sendpulse та інші).

PR-діяльність

  • взаємодія з регіональними та галузевими ЗМІ в офлайн та онлайн форматі: журнали, газети, сайти, соцмережі (обмін релізами, контроль ефективності);
  • написання інформаційних приводів, пост-релізів, прес-релізів, доповідей, презентацій;
  • підготовка і участь у прес-конференціях, круглих столах та інших заходах.
  • Розробка макетів для проєктів у власні видання (робота з сіткою реклами).
  • Взаємодія з редакціями журналів та відділом дизайну для реалізації запланованих завдань.
  • Підтримка контактів із партнерами.
  • Робота з базами даних (1С).
  • Організація та розробка POS-матеріалів.

Ключова інформація

  • Facebook ADS
  • Google Analytics
  • SMM
  • Розвиток бренду
  • Google AdWords
  • Лідерські якості
  • Стратегічне мислення
  • Комунікації з громадськістю
  • Email-маркетинг
  • Інтернет-маркетинг
  • Просування сайту
  • Навички управління проектами
  • Аналітичне мислення
  • Контекстна реклама
  • Оффлайн-Маркетинг
  • Стратегічне планування
  • Медіапланування

Навчалась в 1 закладі

Національний транспортний університет

Факультет економіки, менеджменту та права. Спеціальність: менеджер ЗЕД

Київ, 2017

Володіє мовами

Англійська

вище середнього

Польська

базовий

Українська

рідна

Курси, тренінги, сертифікати

LABA

2024

  • Директор з маркетингу
  • Топ-менеджер
  • Стратегічний менеджмент
  • PR-комунікації
  • Лідогенерація у B2B

Bazilik

2021

Online Targeting Intensive

Google Analytics Academy

2020

Google Analytics Academy: Розширений курс

Google Digital Workshop

2019

Google Digital Workshop: Основи цифрового маркетингу

Курси польської мови «Жако»

2017

Рівень А1 – початковий рівень

Тетяна

Керівник відділу маркетингу

Київ

80 000 грн.

31 рік

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Характер роботи: гібридна

Оновлено 1 день тому