Работала в 5 компаниях 27 лет
Промышленность и Производство, Транспорт и Логистика, Торговля розничная / Retail, Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы, Государственный сектор
Бухгалтер
ТОВ «Восток»
Промышленность и Производство
13 лет 4 месяца
09.2010 - 01.2024
Ведення ФОП; клієнт-банк платежі; рознесення банківських виписок; збір/внесення первинної документації; нарахування заробітної плати; обмін документами в програмі Medoc; контроль документообігу з контрагентами, акти звірки, відомост; ведення табелю робочого часу;прийняття на роботу працівників; робота в 1С 7.3, М.Е.Doc, електронний кабінет; подання квартальної та річної звітності;щомісячні внутрішні звіти у програмі Excel; Фінансова звітність; виконання різних доручень головного бухгалтера та директора.
Менеджер внутрішнього супроводу продажів
ТОВ «Омега-Автопоставка»
Транспорт и Логистика
1 год 5 месяцев
01.2008 - 06.2009
Обробка та контроль первинних документів; Взаємодія з контрагентами щодо фінансових питань. Ведення та облік розрахунків з покупцями та продавцями, звірка; Комунікація з представниками покупців, продавців та співробітниками (менеджери з продажу); Ведення документообігу та архівування;Щомісячні внутрішні звіти у програмі Excel; Фінансова звітність; Інші задачі в рамках діяльності підрозділу;
Адміністратор торгового залу
ТОВ "АВС"
Торговля розничная / Retail
5 лет 5 месяцев
05.2002 - 10.2007
Консультант з правових питань
ТОВ "Вибор"
Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы
3 года 10 месяцев
01.1999 - 11.2002
Секретарь судового засідання
Алмалінский районный суд м.Алматы
Государственный сектор
3 года 3 месяца
10.1995 - 01.1999
Ключевая информация
– володію комп’ютером (Знання MS Office, 1С: Бухгалтерія, Медок.); – володіння оргтехнікою: факс, принтер, сканер, копіювальне обладнання, офісна АТС; – досвід ведення бухгалтерського обліку від первинної документації до формування та здачі звітності до контролюючих органів; – уміння працювати в системах “Банк-Клієнт”, “Інтернет-банк”; – досвід формування платіжних доручень і вимог; – досвід підготовки та підписання контрактів; – уміння працювати в команді; – навички управління персоналом; – навички ведення податкової звітності; – знання мов: українська; російська – вільно володію; немецка – середній рівень; англійска-початковий рівень.
Училась в 2 заведениях
Центрально-Азіатский університет, факультет «Облік та Аудит», спеціальність «Бухгалтер».
факультет «Облік та Аудит», спеціальність «Бухгалтер».
Алмати, 2006
Алматинский державний університет им.Абая
факультет «Правоведние», спеціальність «Юрист».
Алмати, 2003
Владеет языками
Английский
базовый
Немецкий
средний
Русский
свободно
Украинский
свободно
Курсы, тренинги, сертификаты
Курси немецької мови, м.Берлин.
Сертифікат В1
Курси «Бухгалтерський облік», ТОВ «Інститут сучасних професій» м.Харків.
ЦПН «Лідер-сервіс»
Курси «Бухгалтерський облік»
Дополнительная информация
Особисті якості:
Відповідальність, комунікабельність, уважність до деталей, дисциплінованість, психологічна та фізична стійкість, уміння виконувати декілька задач одночасно, слухати співрозмовника
Галина
Галина
Бухгалтер
Ужгород
неполная занятость
Характер работы: удаленная работа, в офисе/на месте
Обновлено 1 месяц назад