Работала в 5 компаниях   27 лет

Промышленность и Производство, Транспорт и Логистика, Торговля розничная / Retail, Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы, Государственный сектор

Бухгалтер

ТОВ «Восток»

Промышленность и Производство

13 лет 4 месяца

09.2010 - 01.2024

Ведення ФОП; клієнт-банк платежі; рознесення банківських виписок; збір/внесення первинної документації; нарахування заробітної плати; обмін документами в програмі Medoc; контроль документообігу з контрагентами, акти звірки, відомост; ведення табелю робочого часу;прийняття на роботу працівників; робота в 1С 7.3, М.Е.Doc, електронний кабінет; подання квартальної та річної звітності;щомісячні внутрішні звіти у програмі Excel; Фінансова звітність; виконання різних доручень головного бухгалтера та директора.

Менеджер внутрішнього супроводу продажів

ТОВ «Омега-Автопоставка»

Транспорт и Логистика

1 год 5 месяцев

01.2008 - 06.2009

Обробка та контроль первинних документів; Взаємодія з контрагентами щодо фінансових питань. Ведення та облік розрахунків з покупцями та продавцями, звірка; Комунікація з представниками покупців, продавців та співробітниками (менеджери з продажу); Ведення документообігу та архівування;Щомісячні внутрішні звіти у програмі Excel; Фінансова звітність; Інші задачі в рамках діяльності підрозділу;

Адміністратор торгового залу

ТОВ "АВС"

Торговля розничная / Retail

5 лет 5 месяцев

05.2002 - 10.2007

Консультант з правових питань

ТОВ "Вибор"

Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы

3 года 10 месяцев

01.1999 - 11.2002

Секретарь судового засідання

Алмалінский районный суд м.Алматы

Государственный сектор

3 года 3 месяца

10.1995 - 01.1999

Ключевая информация

– володію комп’ютером (Знання MS Office, 1С: Бухгалтерія, Медок.); – володіння оргтехнікою: факс, принтер, сканер, копіювальне обладнання, офісна АТС; – досвід ведення бухгалтерського обліку від первинної документації до формування та здачі звітності до контролюючих органів; – уміння працювати в системах “Банк-Клієнт”, “Інтернет-банк”; – досвід формування платіжних доручень і вимог; – досвід підготовки та підписання контрактів; – уміння працювати в команді; – навички управління персоналом; – навички ведення податкової звітності; – знання мов: українська; російська – вільно володію; немецка – середній рівень; англійска-початковий рівень.

Училась в 2 заведениях

Центрально-Азіатский університет, факультет «Облік та Аудит», спеціальність «Бухгалтер».

факультет «Облік та Аудит», спеціальність «Бухгалтер».

Алмати, 2006

Алматинский державний університет им.Абая

факультет «Правоведние», спеціальність «Юрист».

Алмати, 2003

Владеет языками

Английский

базовый

Немецкий

средний

Русский

свободно

Украинский

свободно

Курсы, тренинги, сертификаты

Курси немецької мови, м.Берлин.

Берлин, 2023

Сертифікат В1 

Курси «Бухгалтерський облік», ТОВ «Інститут сучасних професій» м.Харків.

Харків, 2010

ЦПН «Лідер-сервіс»

2004

Курси «Бухгалтерський облік»

Дополнительная информация

Особисті якості:

Відповідальність, комунікабельність, уважність до деталей, дисциплінованість, психологічна та фізична стійкість, уміння виконувати декілька задач одночасно, слухати співрозмовника

Галина

Бухгалтер

Ужгород

19 000 грн.

47 лет

неполная занятость

Характер работы: удаленная работа, в офисе/на месте

Обновлено 1 месяц назад