Работала в 5 компаниях   13 лет

АПК (Агропромышленный комплекс), Консалтинг / Аудит, Промышленность и Производство

бухгалтер

Агросектор

АПК (Агропромышленный комплекс)

5 лет 5 месяцев

07.2019 - по настоящее время

  • Розрахунок заробітної плати працівникам (понад 500 осіб ), виплата за договорами ЦПХ (до 250 осіб);
  • Обробка, аналіз та контроль табелів обліку робочого часу та підготовка їх до лічильної обробки;
  • Звірка табелів обліку робочого часу у відповідності до графіків змінності;
  • Ведення рахунків 66, 651, 6411, 642, 6851, 6853, 378, 471,311,313;
  • Формування заявок на виплату заробітної плати та пов'язаних з нею податків;
  • Контроль своєчасності та правильності виплати заробітної плати, податків;
  • Складання довідок працівникам;
  • Консультування з питань трудового та податкового законодавства в розрізі питань оплати праці;
  • Формування квартальної об’єднаної звітності з ПДФО та ЄСВ;
  • Формування заявок-розрахунків у ПФ;
  • Розрахунок резерву відпустки;
  • Утримання за виконавчими листами, подання звітів до виконавчих служб (аліментів);
  • Ведення каси підприємства (мінімум операцій);
  • Проведення щоденних операційних платежів;
  • Планування руху коштів;
  • Звіряння внутрішньогрупових платежів;
  • Контроль наявності та підготовка документів для внутрішньогрупових платежів;
  • Рознесення даних до 1С щодо надходження та витрати коштів;
  • Контроль залишків коштів;

Консультант з податків та зборів

ТОВ КПМГ-УКРАЇНА

Консалтинг / Аудит

6 месяцев

02.2019 - 08.2019

  • Розрахунок заробітної плати, компенсацій, інших виплат працівникам;
  • Розрахунок лікарняних листів, подання документації до органів соціального страхування для їх оплати;
  • Розрахунок податків та зборів, пов'язаних із виплатами персоналу, підготовка даних для їх перерахування до бюджету;
  • Підготовка відомостей до Клієнт-банку для виплат персоналу;
  • Відображення витрат із заробітної плати на рахунках бухгалтерського обліку;
  • Підготовка довідок із заробітної плати працівникам;Складання звітності до державних органів (ЕСВ, 1-ДФ, звітність до ПФ тощо);
  • Підготовка внутрішньої корпоративної звітності;
  • Участь у постановці технічних завдань ІТ-фахівцю для автоматизації обліку заробітної плати;
  • Проведення авансових звітів у 1С: Бухгалтерія 8.3.;
  • Комунікації з представниками клієнта.

Скарбник

IDS Borjomi Ukraine

Промышленность и Производство

1 год 2 месяца

12.2017 - 02.2019

  • Здійснення платежів у системі Клієнт-Банк у національній та іноземній валюті;
  • Комунікація з ініціаторами платежів, погодження платежів з бізнес-процесу, формування реєстрів на оплату, контроль за виконанням касових операцій підприємства;
  • Організація та формування касових планів підприємства;
  • Ведення процесу розподілу, аналізу та контролю за доходами та витратами коштів підприємства;
  • Здійснення фінансування та звітності за розрахунками;
  • Ведення процесу документообігу та звітності щодо оформлення кредитних договорів, договорів страхування, договорів по РКО, карткових рахунків (зарплатних карток), розрахункових рахунків;
  • Комунікація з банками та фінансовими установами, супровід документообігу.

Бухгалтер із заробітної плати

IDS Borjomi Ukraine

Промышленность и Производство

4 года 1 месяц

10.2013 - 11.2017

  • Здійснення прийому, аналізу та контролю табелів обліку робочого часу та підготовка їх до лічильної обробки;
  • Нарахування заробітної плати, розрахунок утримань та податків;Розрахунок відпусток та листів про тимчасову непрацездатність працівникам організації;
  • Нарахування авансових платежів;
  • Обробка виконавчих листів;
  • Оформлення та видача довідок співробітникам організації;
  • Здійснення реєстрації бухгалтерських проводок та їх рознесення;
  • Формування відомостей на виплату ЗП;
  • Проведення аналізу нарахувань та утримань ЗП перед виплатою;
  • Складання звітності (1-ДФ, звіт з ЄСВ, звіт ФСС);
  • Загальні знання стандартів бухгалтерського обліку;
  • Знання законодавства, яке регулює розрахунок заробітної плати.

Бухгалтер

IDS Borjomi Ukraine

Промышленность и Производство

1 год 8 месяцев

01.2012 - 09.2013

  • Прибуткування товару;
  • Опрацювання ТТН;
  • Повернення товару постачальнику (документальне оформлення);
  • Переміщення товару;
  • Товарний (складський) облік;
  • Списання товару;
  • Інвентаризація: організація, проведення документального оформлення;
  • Звірка з постачальниками товару;
  • Ведення бухгалтерського обліку ТМЦ у 1С 8;Контроль за наданням оригіналів документів;
  • Реєстрація ПН.

Ключевая информация

Відмінні знання та практичні застосування трудового та податкового законодавства України в частині оплати праці;

Уважність, відповідальність, цілеспрямованість, навички роботи в команді, прагнення самореалізації, стійкість до стресів, відмінні аналітичні та комунікаційні навички, керування часом, вміння працювати з великими об'ємами інформації за короткий проміжок часу;

  • 1C
  • Microsoft Excel
  • MS Office
  • M.E.Doc
  • Клиент-банк
  • 1С: 8.2
  • Microsoft Word
  • 1С: 8
  • Електронний кабінет платника податків
  • Портал ПФУ

Людмила

Бухгалтер по заробітній платі

Миргород

Готов переехать: Киев, Львов, Одесса, Днепр, Запорожье, Луцк, Полтава, Харьков

37 лет

Активно ищет работу

полная занятость, неполная занятость, проектная работа

Характер работы: удаленная работа, посменная работа

Обновлено 1 неделю назад