Работала в 5 компаниях 13 лет
АПК (Агропромышленный комплекс), Консалтинг / Аудит, Промышленность и Производство
бухгалтер
Агросектор
АПК (Агропромышленный комплекс)
5 лет 5 месяцев
07.2019 - по настоящее время
- Розрахунок заробітної плати працівникам (понад 500 осіб ), виплата за договорами ЦПХ (до 250 осіб);
- Обробка, аналіз та контроль табелів обліку робочого часу та підготовка їх до лічильної обробки;
- Звірка табелів обліку робочого часу у відповідності до графіків змінності;
- Ведення рахунків 66, 651, 6411, 642, 6851, 6853, 378, 471,311,313;
- Формування заявок на виплату заробітної плати та пов'язаних з нею податків;
- Контроль своєчасності та правильності виплати заробітної плати, податків;
- Складання довідок працівникам;
- Консультування з питань трудового та податкового законодавства в розрізі питань оплати праці;
- Формування квартальної об’єднаної звітності з ПДФО та ЄСВ;
- Формування заявок-розрахунків у ПФ;
- Розрахунок резерву відпустки;
- Утримання за виконавчими листами, подання звітів до виконавчих служб (аліментів);
- Ведення каси підприємства (мінімум операцій);
- Проведення щоденних операційних платежів;
- Планування руху коштів;
- Звіряння внутрішньогрупових платежів;
- Контроль наявності та підготовка документів для внутрішньогрупових платежів;
- Рознесення даних до 1С щодо надходження та витрати коштів;
- Контроль залишків коштів;
Консультант з податків та зборів
ТОВ КПМГ-УКРАЇНА
Консалтинг / Аудит
6 месяцев
02.2019 - 08.2019
- Розрахунок заробітної плати, компенсацій, інших виплат працівникам;
- Розрахунок лікарняних листів, подання документації до органів соціального страхування для їх оплати;
- Розрахунок податків та зборів, пов'язаних із виплатами персоналу, підготовка даних для їх перерахування до бюджету;
- Підготовка відомостей до Клієнт-банку для виплат персоналу;
- Відображення витрат із заробітної плати на рахунках бухгалтерського обліку;
- Підготовка довідок із заробітної плати працівникам;Складання звітності до державних органів (ЕСВ, 1-ДФ, звітність до ПФ тощо);
- Підготовка внутрішньої корпоративної звітності;
- Участь у постановці технічних завдань ІТ-фахівцю для автоматизації обліку заробітної плати;
- Проведення авансових звітів у 1С: Бухгалтерія 8.3.;
- Комунікації з представниками клієнта.
Скарбник
IDS Borjomi Ukraine
Промышленность и Производство
1 год 2 месяца
12.2017 - 02.2019
- Здійснення платежів у системі Клієнт-Банк у національній та іноземній валюті;
- Комунікація з ініціаторами платежів, погодження платежів з бізнес-процесу, формування реєстрів на оплату, контроль за виконанням касових операцій підприємства;
- Організація та формування касових планів підприємства;
- Ведення процесу розподілу, аналізу та контролю за доходами та витратами коштів підприємства;
- Здійснення фінансування та звітності за розрахунками;
- Ведення процесу документообігу та звітності щодо оформлення кредитних договорів, договорів страхування, договорів по РКО, карткових рахунків (зарплатних карток), розрахункових рахунків;
- Комунікація з банками та фінансовими установами, супровід документообігу.
Бухгалтер із заробітної плати
IDS Borjomi Ukraine
Промышленность и Производство
4 года 1 месяц
10.2013 - 11.2017
- Здійснення прийому, аналізу та контролю табелів обліку робочого часу та підготовка їх до лічильної обробки;
- Нарахування заробітної плати, розрахунок утримань та податків;Розрахунок відпусток та листів про тимчасову непрацездатність працівникам організації;
- Нарахування авансових платежів;
- Обробка виконавчих листів;
- Оформлення та видача довідок співробітникам організації;
- Здійснення реєстрації бухгалтерських проводок та їх рознесення;
- Формування відомостей на виплату ЗП;
- Проведення аналізу нарахувань та утримань ЗП перед виплатою;
- Складання звітності (1-ДФ, звіт з ЄСВ, звіт ФСС);
- Загальні знання стандартів бухгалтерського обліку;
- Знання законодавства, яке регулює розрахунок заробітної плати.
Бухгалтер
IDS Borjomi Ukraine
Промышленность и Производство
1 год 8 месяцев
01.2012 - 09.2013
- Прибуткування товару;
- Опрацювання ТТН;
- Повернення товару постачальнику (документальне оформлення);
- Переміщення товару;
- Товарний (складський) облік;
- Списання товару;
- Інвентаризація: організація, проведення документального оформлення;
- Звірка з постачальниками товару;
- Ведення бухгалтерського обліку ТМЦ у 1С 8;Контроль за наданням оригіналів документів;
- Реєстрація ПН.
Ключевая информация
Відмінні знання та практичні застосування трудового та податкового законодавства України в частині оплати праці;
Уважність, відповідальність, цілеспрямованість, навички роботи в команді, прагнення самореалізації, стійкість до стресів, відмінні аналітичні та комунікаційні навички, керування часом, вміння працювати з великими об'ємами інформації за короткий проміжок часу;
- 1C
- Microsoft Excel
- MS Office
- M.E.Doc
- Клиент-банк
- 1С: 8.2
- Microsoft Word
- 1С: 8
- Електронний кабінет платника податків
- Портал ПФУ
Людмила
Людмила
Бухгалтер по заробітній платі
Миргород
Готов переехать: Киев, Львов, Одесса, Днепр, Запорожье, Луцк, Полтава, Харьков
Активно ищет работу
полная занятость, неполная занятость, проектная работа
Характер работы: удаленная работа, посменная работа
Обновлено 1 неделю назад