Працювала в 5 компаніях   27 років

Промисловість та Виробництво, Транспорт та Логістика, Торгівля роздрібна / Retail, Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси, Державний сектор

Бухгалтер

ТОВ «Восток»

Промисловість та Виробництво

13 років 4 місяці

09.2010 - 01.2024

Ведення ФОП; клієнт-банк платежі; рознесення банківських виписок; збір/внесення первинної документації; нарахування заробітної плати; обмін документами в програмі Medoc; контроль документообігу з контрагентами, акти звірки, відомост; ведення табелю робочого часу;прийняття на роботу працівників; робота в 1С 7.3, М.Е.Doc, електронний кабінет; подання квартальної та річної звітності;щомісячні внутрішні звіти у програмі Excel; Фінансова звітність; виконання різних доручень головного бухгалтера та директора.

Менеджер внутрішнього супроводу продажів

ТОВ «Омега-Автопоставка»

Транспорт та Логістика

1 рік 5 місяців

01.2008 - 06.2009

Обробка та контроль первинних документів; Взаємодія з контрагентами щодо фінансових питань. Ведення та облік розрахунків з покупцями та продавцями, звірка; Комунікація з представниками покупців, продавців та співробітниками (менеджери з продажу); Ведення документообігу та архівування;Щомісячні внутрішні звіти у програмі Excel; Фінансова звітність; Інші задачі в рамках діяльності підрозділу;

Адміністратор торгового залу

ТОВ "АВС"

Торгівля роздрібна / Retail

5 років 5 місяців

05.2002 - 10.2007

Консультант з правових питань

ТОВ "Вибор"

Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси

3 роки 10 місяців

01.1999 - 11.2002

Секретарь судового засідання

Алмалінский районный суд м.Алматы

Державний сектор

3 роки 3 місяці

10.1995 - 01.1999

Ключова інформація

– володію комп’ютером (Знання MS Office, 1С: Бухгалтерія, Медок.); – володіння оргтехнікою: факс, принтер, сканер, копіювальне обладнання, офісна АТС; – досвід ведення бухгалтерського обліку від первинної документації до формування та здачі звітності до контролюючих органів; – уміння працювати в системах “Банк-Клієнт”, “Інтернет-банк”; – досвід формування платіжних доручень і вимог; – досвід підготовки та підписання контрактів; – уміння працювати в команді; – навички управління персоналом; – навички ведення податкової звітності; – знання мов: українська; російська – вільно володію; немецка – середній рівень; англійска-початковий рівень.

Навчалась в 2 закладах

Центрально-Азіатский університет, факультет «Облік та Аудит», спеціальність «Бухгалтер».

факультет «Облік та Аудит», спеціальність «Бухгалтер».

Алмати, 2006

Алматинский державний університет им.Абая

факультет «Правоведние», спеціальність «Юрист».

Алмати, 2003

Володіє мовами

Англійська

базовий

Німецька

середній

Російська

вільно

Українська

вільно

Курси, тренінги, сертифікати

Курси немецької мови, м.Берлин.

Берлин, 2023

Сертифікат В1 

Курси «Бухгалтерський облік», ТОВ «Інститут сучасних професій» м.Харків.

Харків, 2010

ЦПН «Лідер-сервіс»

2004

Курси «Бухгалтерський облік»

Додаткова інформація

Особисті якості:

Відповідальність, комунікабельність, уважність до деталей, дисциплінованість, психологічна та фізична стійкість, уміння виконувати декілька задач одночасно, слухати співрозмовника

Галина

Бухгалтер

Ужгород

19 000 грн.

47 років

неповна зайнятість

Характер роботи: віддалена робота, в офісі/на місці

Оновлено 1 місяць тому