Работала в 6 компаниях   8 лет 3 месяца

HR, Банки, Строительство, Реклама / Маркетинг / PR-услуги, Издательства и Полиграфия

Рекрутер

«Талентор Бізнес Солюшинз Україна»

HR

1 год 7 месяцев

05.2016 - 12.2017

  • Визначення потреб компанії в нових працівниках, узгодження з керівниками відділіввимог до кандидатів.
  • Створення детальних описів вакансій, які відповідають потребам.
  • Пошук кандидатів: використання різних джерел для залучення кандидатів. Робота звнутрішніми та зовнішніми базами даних.
  • Попередній відбір: перевірка резюме, скринінг кандидатів за основними критеріями.
  • Проведення телефонних або відеоінтерв’ю для оцінки відповідності кандидатавимогам компанії.
  • Організація та проведення співбесід.
  • Оцінка та прийняття рішень: порівняння кандидатів, надання зворотного зв’язкукерівникам.
  • Підтримка комунікації з кандидатами на всіх етапах процесу найму.
  • Ведення бази даних, звітності.

Фахівець із підбору центрального відділення

Тов «Комерційий банк «Дельта»

Банки

1 год 4 месяца

06.2007 - 10.2008

  • Аналіз потреб у великій кількості персоналу : тісна співпраця з менеджерами або керівниками для розуміння кількості та типів працівників , необхідних для масового набору.
  • Активний пошук кандидатів : створення та поширення оголошень про вакансії на різних платформах , таких як сайти пошуку роботи , соціальні мережі , місцеві засоби масової інформації.
  • Організація швидкого відбору : підготовка шаблонів для швидкого скринінгу резюме та телефонних інтерв ю , щоб оперативно оцінювати велику кількість кандидатів. проведення групових або індивідуальних співбесід.
  • Швидке ухвалення рішень : налагодження процесу швидкого прийняття рішень про найм , щоб ефективно заповнити відкриті позиції. підготовка шаблонних офферів для кандидатів і оперативне оформлення документів для працевлаштування.
  • Ведення великої бази даних кандидатів для можливості повторного контакту або швидкого залучення на інші вакансії.
  • Надання зворотного зв язку кандидатам і підтримка позитивного іміджу компанії навіть після відмови.
  • Ведення звітності щодо кількості опрацьованих кандидатів , кількості наймів , пов язаних із процесом масового набору.
  • Управління великими потоками кандидатів , їхнє сортування та фільтрація.

Менеджер з питань комерційної діяльності та управління

ТОВ «Сечіль Україна»

Строительство

2 года 4 месяца

07.2004 - 11.2006

  • Організація та контроль загальної роботи офісу : облік і замовлення канцелярських товарів , води , техніки та інших необхідних ресурсів. ведення обліку документів та архівів , організація діловодств.
  • Координація комунікацій : управління вхідними та вихідними дзвінками , листами та електронною поштою. прийом і обробка звернень клієнтів та партнер.
  • Організація робочого простору : контроль за чистотою та порядком у приміщеннях офісу. співпраця з постачальниками послуг ( клінінгові компанії , технічне обслуговування ).
  • Організація ділових зустрічей , зборів , конференцій та інших подій.
  • Допомога керівництву в управлінні робочим часом , веденні календаря зустрічей , підготовці документів.
  • Обробка вхідної та вихідної кореспонденції , підготовка та оформлення договорів , актів , рахунків.
  • Забезпечення гостинного обслуговування та координація візитів важливих клієнтів та партнерів.
  • Ведення звітності щодо витрат , пов'язаних із закупівлями або обслуговуванням офісу.
  • Підготовка та участь у виставках.

Менеджер з реклами

ТОВ "Рекламна агенція "Особняк"

Реклама / Маркетинг / PR-услуги

3 месяца

03.2004 - 06.2004

  • Пошук компаній , холодні дзвінки.
  • Ведення переговорів щодо розміщення рекламно інформаційної продукції на сторінках журналу.
  • Оформлення звітної документації.
  • Участь у виставках.

Менеджер з поліграфії

ПП «Рекламна агенція «Атакус»

Издательства и Полиграфия

8 месяцев

07.2003 - 03.2004

  • Пошук нових і підтримка стосунків із постійними клієнтами.
  • Проведення переговорів із замовником.
  • Прийняття замовлень , визначення потреб клієнта , узгодження деталей та специфікацій продукції ( формат , тираж , матеріали тощо ) .
  • Співпраця з відділом дизайну та друку для створення макетів.
  • Організація транспортування готової продукції до клієнта.
  • Забезпечення своєчасної доставки та контролю за виконанням замовлень.
  • Оформлення замовлень , рахунків , договорів та звітів

Рекламный агент

ЗАО «Видавництво «Бліц-Інформ»

Издательства и Полиграфия

1 год 8 месяцев

01.2001 - 09.2002

  • Пошук клієнтів/холодні дзвінки.
  • Встановлення та підтримка відносин з клієнтами , та потенційними партнерами.
  • Проведення презентацій та переговорів для укладення угод.
  • Організація зустрічей , проведення переговорів , супровід після продажу.
  • Оформлення супутнього продажу документації

Ключевая информация

  • Ефективне спілкування , підтримка клієнтів або співробітників , вирішення конфліктів , робота в команді.
  • Здатність працювати в умовах багатозадачності.
  • Вміння швидко навчатися новим процесам та інструментам.
  • Вправність аналізувати інформацію та приймати обгрунтовані рішення.
  • Готовність до розвитку в новій сфері.

Училась в 1 заведении

Київский Університет Економіки та Права «КРОК»

Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності.

Киев, 2010

Владеет языками

Украинский

родной

Дополнительная информация

Хобі та інтереси

  • Коучинг: Прагну допомагати людям досягати їхніх цілей через коучингові техніки таметоди. Відвідувала курси та семінари, присвячені цій темі.
  • Нумерологія: Досліджую нумерологію, що дозволяє мені краще розуміти життєвішляхи людей і допомагати їм у прийнятті важливих рішень.

Особисті якості

Комунікабельність , організованість , відповідальність , гнучкість , увага до деталей , креативність.

Ольга Олексіївна

Адміністратор (організатор, аналітик).

Киев

42 года

Активно ищет работу

полная занятость

Обновлено 1 день назад