Работала в 6 компаниях 8 лет 3 месяца
HR, Банки, Строительство, Реклама / Маркетинг / PR-услуги, Издательства и Полиграфия
Рекрутер
«Талентор Бізнес Солюшинз Україна»
HR
1 год 7 месяцев
05.2016 - 12.2017
- Визначення потреб компанії в нових працівниках, узгодження з керівниками відділіввимог до кандидатів.
- Створення детальних описів вакансій, які відповідають потребам.
- Пошук кандидатів: використання різних джерел для залучення кандидатів. Робота звнутрішніми та зовнішніми базами даних.
- Попередній відбір: перевірка резюме, скринінг кандидатів за основними критеріями.
- Проведення телефонних або відеоінтерв’ю для оцінки відповідності кандидатавимогам компанії.
- Організація та проведення співбесід.
- Оцінка та прийняття рішень: порівняння кандидатів, надання зворотного зв’язкукерівникам.
- Підтримка комунікації з кандидатами на всіх етапах процесу найму.
- Ведення бази даних, звітності.
Фахівець із підбору центрального відділення
Тов «Комерційий банк «Дельта»
Банки
1 год 4 месяца
06.2007 - 10.2008
- Аналіз потреб у великій кількості персоналу : тісна співпраця з менеджерами або керівниками для розуміння кількості та типів працівників , необхідних для масового набору.
- Активний пошук кандидатів : створення та поширення оголошень про вакансії на різних платформах , таких як сайти пошуку роботи , соціальні мережі , місцеві засоби масової інформації.
- Організація швидкого відбору : підготовка шаблонів для швидкого скринінгу резюме та телефонних інтерв ю , щоб оперативно оцінювати велику кількість кандидатів. проведення групових або індивідуальних співбесід.
- Швидке ухвалення рішень : налагодження процесу швидкого прийняття рішень про найм , щоб ефективно заповнити відкриті позиції. підготовка шаблонних офферів для кандидатів і оперативне оформлення документів для працевлаштування.
- Ведення великої бази даних кандидатів для можливості повторного контакту або швидкого залучення на інші вакансії.
- Надання зворотного зв язку кандидатам і підтримка позитивного іміджу компанії навіть після відмови.
- Ведення звітності щодо кількості опрацьованих кандидатів , кількості наймів , пов язаних із процесом масового набору.
- Управління великими потоками кандидатів , їхнє сортування та фільтрація.
Менеджер з питань комерційної діяльності та управління
ТОВ «Сечіль Україна»
Строительство
2 года 4 месяца
07.2004 - 11.2006
- Організація та контроль загальної роботи офісу : облік і замовлення канцелярських товарів , води , техніки та інших необхідних ресурсів. ведення обліку документів та архівів , організація діловодств.
- Координація комунікацій : управління вхідними та вихідними дзвінками , листами та електронною поштою. прийом і обробка звернень клієнтів та партнер.
- Організація робочого простору : контроль за чистотою та порядком у приміщеннях офісу. співпраця з постачальниками послуг ( клінінгові компанії , технічне обслуговування ).
- Організація ділових зустрічей , зборів , конференцій та інших подій.
- Допомога керівництву в управлінні робочим часом , веденні календаря зустрічей , підготовці документів.
- Обробка вхідної та вихідної кореспонденції , підготовка та оформлення договорів , актів , рахунків.
- Забезпечення гостинного обслуговування та координація візитів важливих клієнтів та партнерів.
- Ведення звітності щодо витрат , пов'язаних із закупівлями або обслуговуванням офісу.
- Підготовка та участь у виставках.
Менеджер з реклами
ТОВ "Рекламна агенція "Особняк"
Реклама / Маркетинг / PR-услуги
3 месяца
03.2004 - 06.2004
- Пошук компаній , холодні дзвінки.
- Ведення переговорів щодо розміщення рекламно інформаційної продукції на сторінках журналу.
- Оформлення звітної документації.
- Участь у виставках.
Менеджер з поліграфії
ПП «Рекламна агенція «Атакус»
Издательства и Полиграфия
8 месяцев
07.2003 - 03.2004
- Пошук нових і підтримка стосунків із постійними клієнтами.
- Проведення переговорів із замовником.
- Прийняття замовлень , визначення потреб клієнта , узгодження деталей та специфікацій продукції ( формат , тираж , матеріали тощо ) .
- Співпраця з відділом дизайну та друку для створення макетів.
- Організація транспортування готової продукції до клієнта.
- Забезпечення своєчасної доставки та контролю за виконанням замовлень.
- Оформлення замовлень , рахунків , договорів та звітів
Рекламный агент
ЗАО «Видавництво «Бліц-Інформ»
Издательства и Полиграфия
1 год 8 месяцев
01.2001 - 09.2002
- Пошук клієнтів/холодні дзвінки.
- Встановлення та підтримка відносин з клієнтами , та потенційними партнерами.
- Проведення презентацій та переговорів для укладення угод.
- Організація зустрічей , проведення переговорів , супровід після продажу.
- Оформлення супутнього продажу документації
Ключевая информация
- Ефективне спілкування , підтримка клієнтів або співробітників , вирішення конфліктів , робота в команді.
- Здатність працювати в умовах багатозадачності.
- Вміння швидко навчатися новим процесам та інструментам.
- Вправність аналізувати інформацію та приймати обгрунтовані рішення.
- Готовність до розвитку в новій сфері.
Училась в 1 заведении
Київский Університет Економіки та Права «КРОК»
Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності.
Киев, 2010
Владеет языками
Украинский
родной
Дополнительная информация
Хобі та інтереси
- Коучинг: Прагну допомагати людям досягати їхніх цілей через коучингові техніки таметоди. Відвідувала курси та семінари, присвячені цій темі.
- Нумерологія: Досліджую нумерологію, що дозволяє мені краще розуміти життєвішляхи людей і допомагати їм у прийнятті важливих рішень.
Особисті якості
Комунікабельність , організованість , відповідальність , гнучкість , увага до деталей , креативність.
Ольга Олексіївна
Ольга Олексіївна
Адміністратор (організатор, аналітик).
Киев
Активно ищет работу
полная занятость
Обновлено 5 часов назад