Працювала в 6 компаніях   8 років 3 місяці

HR, Банки, Будівництво, Реклама та PR-послуги, Видавництва та Поліграфія

Рекрутер

«Талентор Бізнес Солюшинз Україна»

HR

1 рік 7 місяців

05.2016 - 12.2017

  • Визначення потреб компанії в нових працівниках, узгодження з керівниками відділіввимог до кандидатів.
  • Створення детальних описів вакансій, які відповідають потребам.
  • Пошук кандидатів: використання різних джерел для залучення кандидатів. Робота звнутрішніми та зовнішніми базами даних.
  • Попередній відбір: перевірка резюме, скринінг кандидатів за основними критеріями.
  • Проведення телефонних або відеоінтерв’ю для оцінки відповідності кандидатавимогам компанії.
  • Організація та проведення співбесід.
  • Оцінка та прийняття рішень: порівняння кандидатів, надання зворотного зв’язкукерівникам.
  • Підтримка комунікації з кандидатами на всіх етапах процесу найму.
  • Ведення бази даних, звітності.

Фахівець із підбору центрального відділення

Тов «Комерційий банк «Дельта»

Банки

1 рік 4 місяці

06.2007 - 10.2008

  • Аналіз потреб у великій кількості персоналу : тісна співпраця з менеджерами або керівниками для розуміння кількості та типів працівників , необхідних для масового набору.
  • Активний пошук кандидатів : створення та поширення оголошень про вакансії на різних платформах , таких як сайти пошуку роботи , соціальні мережі , місцеві засоби масової інформації.
  • Організація швидкого відбору : підготовка шаблонів для швидкого скринінгу резюме та телефонних інтерв ю , щоб оперативно оцінювати велику кількість кандидатів. проведення групових або індивідуальних співбесід.
  • Швидке ухвалення рішень : налагодження процесу швидкого прийняття рішень про найм , щоб ефективно заповнити відкриті позиції. підготовка шаблонних офферів для кандидатів і оперативне оформлення документів для працевлаштування.
  • Ведення великої бази даних кандидатів для можливості повторного контакту або швидкого залучення на інші вакансії.
  • Надання зворотного зв язку кандидатам і підтримка позитивного іміджу компанії навіть після відмови.
  • Ведення звітності щодо кількості опрацьованих кандидатів , кількості наймів , пов язаних із процесом масового набору.
  • Управління великими потоками кандидатів , їхнє сортування та фільтрація.

Менеджер з питань комерційної діяльності та управління

ТОВ «Сечіль Україна»

Будівництво

2 роки 4 місяці

07.2004 - 11.2006

  • Організація та контроль загальної роботи офісу : облік і замовлення канцелярських товарів , води , техніки та інших необхідних ресурсів. ведення обліку документів та архівів , організація діловодств.
  • Координація комунікацій : управління вхідними та вихідними дзвінками , листами та електронною поштою. прийом і обробка звернень клієнтів та партнер.
  • Організація робочого простору : контроль за чистотою та порядком у приміщеннях офісу. співпраця з постачальниками послуг ( клінінгові компанії , технічне обслуговування ).
  • Організація ділових зустрічей , зборів , конференцій та інших подій.
  • Допомога керівництву в управлінні робочим часом , веденні календаря зустрічей , підготовці документів.
  • Обробка вхідної та вихідної кореспонденції , підготовка та оформлення договорів , актів , рахунків.
  • Забезпечення гостинного обслуговування та координація візитів важливих клієнтів та партнерів.
  • Ведення звітності щодо витрат , пов'язаних із закупівлями або обслуговуванням офісу.
  • Підготовка та участь у виставках.

Менеджер з реклами

ТОВ "Рекламна агенція "Особняк"

Реклама та PR-послуги

3 місяці

03.2004 - 06.2004

  • Пошук компаній , холодні дзвінки.
  • Ведення переговорів щодо розміщення рекламно інформаційної продукції на сторінках журналу.
  • Оформлення звітної документації.
  • Участь у виставках.

Менеджер з поліграфії

ПП «Рекламна агенція «Атакус»

Видавництва та Поліграфія

8 місяців

07.2003 - 03.2004

  • Пошук нових і підтримка стосунків із постійними клієнтами.
  • Проведення переговорів із замовником.
  • Прийняття замовлень , визначення потреб клієнта , узгодження деталей та специфікацій продукції ( формат , тираж , матеріали тощо ) .
  • Співпраця з відділом дизайну та друку для створення макетів.
  • Організація транспортування готової продукції до клієнта.
  • Забезпечення своєчасної доставки та контролю за виконанням замовлень.
  • Оформлення замовлень , рахунків , договорів та звітів

Рекламный агент

ЗАО «Видавництво «Бліц-Інформ»

Видавництва та Поліграфія

1 рік 8 місяців

01.2001 - 09.2002

  • Пошук клієнтів/холодні дзвінки.
  • Встановлення та підтримка відносин з клієнтами , та потенційними партнерами.
  • Проведення презентацій та переговорів для укладення угод.
  • Організація зустрічей , проведення переговорів , супровід після продажу.
  • Оформлення супутнього продажу документації

Ключова інформація

  • Ефективне спілкування , підтримка клієнтів або співробітників , вирішення конфліктів , робота в команді.
  • Здатність працювати в умовах багатозадачності.
  • Вміння швидко навчатися новим процесам та інструментам.
  • Вправність аналізувати інформацію та приймати обгрунтовані рішення.
  • Готовність до розвитку в новій сфері.

Навчалась в 1 закладі

Київский Університет Економіки та Права «КРОК»

Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності.

Киев, 2010

Володіє мовами

Українська

рідна

Додаткова інформація

Хобі та інтереси

  • Коучинг: Прагну допомагати людям досягати їхніх цілей через коучингові техніки таметоди. Відвідувала курси та семінари, присвячені цій темі.
  • Нумерологія: Досліджую нумерологію, що дозволяє мені краще розуміти життєвішляхи людей і допомагати їм у прийнятті важливих рішень.

Особисті якості

Комунікабельність , організованість , відповідальність , гнучкість , увага до деталей , креативність.

Ольга Олексіївна

Адміністратор (організатор, аналітик).

Київ

42 роки

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Оновлено 2 години тому