Работала в 2 компаниях   15 лет 1 месяц

Охрана и Безопасность, Услуги для бизнеса - другое

Заступник технічного директора з розвитку ЦМ

ВЕНБЕСТ, ООО

Охрана и Безопасность

3 года 11 месяцев

11.2020 - по настоящее время

Реорганізація пультів з подальшим масштабуванням, реорганізація контакт центра.

Побудова, стандартизація бізнес процесів і системи KPIs.

Підбір, навчання, розвиток команд.

Оптимізація та автоматизація процесів з метою підвищення продуктивності без негативного.впливу на якість в умовах війни.

Побудова системи роботи з претензіями Клієнтів.

Організація системної роботи з дебіторською заборгованність, супровід Клієнтів.

Керівник контакт-центру

Teleperformance

Услуги для бизнеса - другое

11 лет

10.2009 - 10.2020

Досвід роботи: від менеджера з якості до директора колл центру. (чисельність до 800 осіб) (аутсорсинговий КЦ)

Відкриття контакт центру, запуск проектів. Досвід віддаленого керування в т.ч. 2009- 2020

Імплементація системи бізнес-процесів повного циклу, від рекрутінгу до операційного відділу, запровадження стандартів роботи відповідно системи COPC.

Керування і формування позитивного досвіду Кінцевих Споживачів і Замовників.

Аналітика, прогнозування, бюджетування, оптимізація, підвищення ефективності.

Управління лояльністю команди, з одночасним досягненням KPIs

Ключевая информация

Керування досвідом Клієнтів, побудова сервісу.

Операційне керування ефективністю з досягненням KPIs.

Управління продажами, kross&up sales.

Побудова бізнес процесів відділів контакт центру.

Бюджетування, планування, керування ефективністю.

Управління командами від 20 до 800 осіб.

Навчання персоналу, контроль якості.

Системна, ефективна, працюю на результат.

Училась в 1 заведении

СхідноЄвропейський університет

Економіка підприємства

Черкаси, 1998

Владеет языками

Английский

ниже среднего

Pre-intermtdiate

Украинский

родной

Курсы, тренинги, сертификаты

Сложные переговоры

Київ, 2017

Агрессивные продажи на рынке В2В

Черкаси, 2008

Построение системного отдела продаж

Черкаси, 2008

Інна

Керівник контакт центру; Керівник відділу клієнтського досвіду

Киев

51 год

Активно ищет работу

полная занятость

Характер работы: гибридная

Обновлено 3 часа назад