Працювала в 2 компаніях   15 років 2 місяці

Охорона та Безпека, Послуги для бізнесу - інше

Заступник технічного директора з розвитку ЦМ

ВЕНБЕСТ, ООО

Охорона та Безпека

4 роки

11.2020 - до теперішнього часу

Реорганізація пультів з подальшим масштабуванням, реорганізація контакт центра.

Побудова, стандартизація бізнес процесів і системи KPIs.

Підбір, навчання, розвиток команд.

Оптимізація та автоматизація процесів з метою підвищення продуктивності без негативного.впливу на якість в умовах війни.

Побудова системи роботи з претензіями Клієнтів.

Організація системної роботи з дебіторською заборгованність, супровід Клієнтів.

Керівник контакт-центру

Teleperformance

Послуги для бізнесу - інше

11 років

10.2009 - 10.2020

Досвід роботи: від менеджера з якості до директора колл центру. (чисельність до 800 осіб) (аутсорсинговий КЦ)

Відкриття контакт центру, запуск проектів. Досвід віддаленого керування в т.ч. 2009- 2020

Імплементація системи бізнес-процесів повного циклу, від рекрутінгу до операційного відділу, запровадження стандартів роботи відповідно системи COPC.

Керування і формування позитивного досвіду Кінцевих Споживачів і Замовників.

Аналітика, прогнозування, бюджетування, оптимізація, підвищення ефективності.

Управління лояльністю команди, з одночасним досягненням KPIs

Ключова інформація

Керування досвідом Клієнтів, побудова сервісу.

Операційне керування ефективністю з досягненням KPIs.

Управління продажами, kross&up sales.

Побудова бізнес процесів відділів контакт центру.

Бюджетування, планування, керування ефективністю.

Управління командами від 20 до 800 осіб.

Навчання персоналу, контроль якості.

Системна, ефективна, працюю на результат.

Навчалась в 1 закладі

СхідноЄвропейський університет

Економіка підприємства

Черкаси, 1998

Володіє мовами

Англійська

нижче середнього

Pre-intermtdiate

Українська

рідна

Курси, тренінги, сертифікати

Сложные переговоры

Київ, 2017

Агрессивные продажи на рынке В2В

Черкаси, 2008

Построение системного отдела продаж

Черкаси, 2008

Інна

Керівник контакт центру; Керівник відділу клієнтського досвіду

Київ

51 рік

повна зайнятість

Характер роботи: гібридна

Оновлено 1 місяць тому