Работала в 5 компаниях   12 лет

Торговля розничная / Retail, Автомобильная промышленность и Автобизнес

Адміністратор магазину

ФОП «Тугай Р.С.»(Фонтанский) валізи,аксесуари

Торговля розничная / Retail

1 год 10 месяцев

10.2018 - 08.2020

Підготовка товару до продажу (перевірка наявності та відповідності цінників натоварі;Проведення інвентаризації товару; Проведення Акции та переоцінка товару; Надання кваліфікованої інформації покупцям про товар та допомога виборі;Оформлення розрахунків із покупцями,ведення касової документації; Робота в програмі 1С; Робота із терміналом та касовим апаратом.

Продавець - консультант аксесуарів

ФОП «Савченко Ю.В.»ТЦ Сіті Центр»

Торговля розничная / Retail

3 года 2 месяца

08.2015 - 10.2018

Консультування покупців;Розміщення та викладення товару; Веденнясупроводжуючої документації та звітів; Переоцінка та переоблік товару.

Старший продавець

ПП «Александрова О.В»ТЦ «ЦУМ» годинники ,аксесуари

Торговля розничная / Retail

3 года 6 месяцев

09.2011 - 03.2015

Основные обязанности:Консультирование клиентовПриём товара и его учетПереоценка товараРаскладывание товараОформление документов

Менеджер з продажу

ПП «Лисиць Т.В.» Металопластикові вікна та двері)

Торговля розничная / Retail

1 год 1 месяц

07.2010 - 08.2011

Ведення переговорів із клієнтами, укладання договорів;моніторинг ринку;Ведення клієнтської бази;Робота із постачальниками;Робота із рекламаціями;Контроль виконання замовлень;Робота із первинними документами;Ведення внутрішнього документообігу;Пошук шляхів збільшення обсягів продажу.

Секретар

ДП Автотрейдінг - Одеса

Автомобильная промышленность и Автобизнес

2 года 1 месяц

12.2007 - 01.2010

Прийом та супровід телефонних дзвінків;Обробка вхідної та вихідної кореспонденції (прийом, реєстрація, переадресація);Прийом відвідувачів (з'ясування потреби, швидке та правильне направлення відвідувачів до потрібних співробітників у потрібні відділи, відповідно до характеру питання);Підтримка списку внутрішніх та мобільних телефонів працівників у актуальному вигляді;Організаційна робота офісу (замовлення канцтоварів, заправка картриджів, своєчасне виконання та контроль доручень); Складання та оформлення наказів по підприємству; Участь у доборі кандидатів на посади;Робота з оргтехнікою (факс, принтер, ксерокс, сканер);Робота з офісною електронною поштовою скринькою (прийом, відправлення файлів, листів)

Владеет языками

Украинский

выше среднего

Курсы, тренинги, сертификаты

Тренінг Успіх продажів

Київ, 2019

Сертификат «Шлях до успіху професійних продажів

Вінниця, 2010

Ольга Вячеславівна

Менеджер з продажу

Одесса

43 года

Активно ищет работу

полная занятость

Обновлено 23 часа назад