Работала в 5 компаниях 12 лет
Торговля розничная / Retail, Автомобильная промышленность и Автобизнес
Адміністратор магазину
ФОП «Тугай Р.С.»(Фонтанский) валізи,аксесуари
Торговля розничная / Retail
1 год 10 месяцев
10.2018 - 08.2020
Підготовка товару до продажу (перевірка наявності та відповідності цінників натоварі;Проведення інвентаризації товару; Проведення Акции та переоцінка товару; Надання кваліфікованої інформації покупцям про товар та допомога виборі;Оформлення розрахунків із покупцями,ведення касової документації; Робота в програмі 1С; Робота із терміналом та касовим апаратом.
Продавець - консультант аксесуарів
ФОП «Савченко Ю.В.»ТЦ Сіті Центр»
Торговля розничная / Retail
3 года 2 месяца
08.2015 - 10.2018
Консультування покупців;Розміщення та викладення товару; Веденнясупроводжуючої документації та звітів; Переоцінка та переоблік товару.
Старший продавець
ПП «Александрова О.В»ТЦ «ЦУМ» годинники ,аксесуари
Торговля розничная / Retail
3 года 6 месяцев
09.2011 - 03.2015
Основные обязанности:Консультирование клиентовПриём товара и его учетПереоценка товараРаскладывание товараОформление документов
Менеджер з продажу
ПП «Лисиць Т.В.» Металопластикові вікна та двері)
Торговля розничная / Retail
1 год 1 месяц
07.2010 - 08.2011
Ведення переговорів із клієнтами, укладання договорів;моніторинг ринку;Ведення клієнтської бази;Робота із постачальниками;Робота із рекламаціями;Контроль виконання замовлень;Робота із первинними документами;Ведення внутрішнього документообігу;Пошук шляхів збільшення обсягів продажу.
Секретар
ДП Автотрейдінг - Одеса
Автомобильная промышленность и Автобизнес
2 года 1 месяц
12.2007 - 01.2010
Прийом та супровід телефонних дзвінків;Обробка вхідної та вихідної кореспонденції (прийом, реєстрація, переадресація);Прийом відвідувачів (з'ясування потреби, швидке та правильне направлення відвідувачів до потрібних співробітників у потрібні відділи, відповідно до характеру питання);Підтримка списку внутрішніх та мобільних телефонів працівників у актуальному вигляді;Організаційна робота офісу (замовлення канцтоварів, заправка картриджів, своєчасне виконання та контроль доручень); Складання та оформлення наказів по підприємству; Участь у доборі кандидатів на посади;Робота з оргтехнікою (факс, принтер, ксерокс, сканер);Робота з офісною електронною поштовою скринькою (прийом, відправлення файлів, листів)
Владеет языками
Украинский
выше среднего
Курсы, тренинги, сертификаты
Тренінг Успіх продажів
Сертификат «Шлях до успіху професійних продажів
Ольга Вячеславівна
Ольга Вячеславівна
Менеджер з продажу
Одесса
Активно ищет работу
полная занятость
Обновлено 23 часа назад