Працювала в 5 компаніях 12 років
Торгівля роздрібна / Retail, Автомобільна промисловість та Автобізнес
Адміністратор магазину
ФОП «Тугай Р.С.»(Фонтанский) валізи,аксесуари
Торгівля роздрібна / Retail
1 рік 10 місяців
10.2018 - 08.2020
Підготовка товару до продажу (перевірка наявності та відповідності цінників натоварі;Проведення інвентаризації товару; Проведення Акции та переоцінка товару; Надання кваліфікованої інформації покупцям про товар та допомога виборі;Оформлення розрахунків із покупцями,ведення касової документації; Робота в програмі 1С; Робота із терміналом та касовим апаратом.
Продавець - консультант аксесуарів
ФОП «Савченко Ю.В.»ТЦ Сіті Центр»
Торгівля роздрібна / Retail
3 роки 2 місяці
08.2015 - 10.2018
Консультування покупців;Розміщення та викладення товару; Веденнясупроводжуючої документації та звітів; Переоцінка та переоблік товару.
Старший продавець
ПП «Александрова О.В»ТЦ «ЦУМ» годинники ,аксесуари
Торгівля роздрібна / Retail
3 роки 6 місяців
09.2011 - 03.2015
Основные обязанности:Консультирование клиентовПриём товара и его учетПереоценка товараРаскладывание товараОформление документов
Менеджер з продажу
ПП «Лисиць Т.В.» Металопластикові вікна та двері)
Торгівля роздрібна / Retail
1 рік 1 місяць
07.2010 - 08.2011
Ведення переговорів із клієнтами, укладання договорів;моніторинг ринку;Ведення клієнтської бази;Робота із постачальниками;Робота із рекламаціями;Контроль виконання замовлень;Робота із первинними документами;Ведення внутрішнього документообігу;Пошук шляхів збільшення обсягів продажу.
Секретар
ДП Автотрейдінг - Одеса
Автомобільна промисловість та Автобізнес
2 роки 1 місяць
12.2007 - 01.2010
Прийом та супровід телефонних дзвінків;Обробка вхідної та вихідної кореспонденції (прийом, реєстрація, переадресація);Прийом відвідувачів (з'ясування потреби, швидке та правильне направлення відвідувачів до потрібних співробітників у потрібні відділи, відповідно до характеру питання);Підтримка списку внутрішніх та мобільних телефонів працівників у актуальному вигляді;Організаційна робота офісу (замовлення канцтоварів, заправка картриджів, своєчасне виконання та контроль доручень); Складання та оформлення наказів по підприємству; Участь у доборі кандидатів на посади;Робота з оргтехнікою (факс, принтер, ксерокс, сканер);Робота з офісною електронною поштовою скринькою (прийом, відправлення файлів, листів)
Володіє мовами
Українська
вище середнього
Курси, тренінги, сертифікати
Тренінг Успіх продажів
Сертификат «Шлях до успіху професійних продажів
Ольга Вячеславівна
Ольга Вячеславівна
Менеджер з продажу

сьогодні ви можете відкрити ще 0 контактів
Одеса
Приморський район
Активно шукає роботу
повна зайнятість
Оновлено 1 тиждень тому