Работала в 4 компаниях   3 года 7 месяцев

Торговля розничная / Retail, Интернет, Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт, Промышленность и Производство

Акаунт менеджер

Coffee Group

Торговля розничная / Retail

4 месяца

04.2024 - 08.2024

• Робота з існуючою базою клієнтів;
• Продаж кави та кавового обладнання;
• Контролювання рівня дебіторської заборгованості;
• Проведення дегустації;
• Комунікація та передача інформації в інші відділи команії ( Фінансовий відділ, відділ маркетингу та відділ сервісу );
• Формування щоденних звітів та формування звіту за поточний місяць;
• Робота з CRM "Zoho" та 1С 8,3;
• Навчання та адаптація нових працівників компанії.

Менеджер по роботі з клієнтами

Ворота Центр Україна, ТОВ

Интернет

1 год

09.2022 - 09.2023

• Консультування клієнтів та надання послуг;
• Робота за двома напрямами. Напрям 1: роздрібна торгівля; Напрям 2: Реалізація об'єктів під ключ;
• Індивідуальний прорахунок та формування комерційних пропозицій;
• Обробка запитів та формування рахунків на оплату;
• Спілкування з клієнтами через IP-телефонію Ringostat та занесення карток до CRM PipeDrive системи (зустріч клієнтів особисто);
• Консультація та підтримка відносин з клієтом до та після угоди;
• Контроль виробництва замовлення, відвантаження та монтажу;
• Пошук автотранспорту та логістика по Україні. Робота з перевізниками САТ, Делівері та Нова Пошта.
• Робота з документацією: Видаткові накладні, ТТН, офрмелення договорів з клієнтами (електронний та паперовий документообіг);
• Щоденний звіт керівникові відділу продажів.

Менеджер з продажу

СИСТЕМЫ КРЕПЛЕНИЯ

Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт

1 год 4 месяца

04.2021 - 08.2022

• Обробка замовлень по телефону, з prom.ua, електронної пошти та месенджерів;
• Пошук та залучення нових клієнтів (Приватних осіб, Юр.осіб, ФОП);
• Залучення колишніх клієнтів, складання комерційних пропозицій залежно від потреб клієнта;
• Розробка пропозицій, що сприяють збільшенню продажів, підготовка та просування акцій;
• Консультація та супровід клієнтів за телефоном, електронною поштою та чатами;
• Фіксація всіх дій по рахункам в 1С_8.3;
• Фіксація всіх дій за поточний день у щоденному звіті;
• Зустріч та консультування клієнтів з метою укладання договору на надання послуг;
• Контроль оплати замовлень, контроль відвантаження товару;
• Зв'язок зі складом, бухгалтерією, логістикою;
• Організація доставок по всій Україні.

Консультант роботи з клієнтами

ВіЯр, ТМ

Промышленность и Производство

7 месяцев

08.2020 - 03.2021

Професійне консультування клієнтів у виставковому залі (меблева фурнітура, ДСП, МДФ, ДВП та інші меблеві комплектуючі), а також консультація з послуг компанії;
• Виписка рахунків, робота у 1С_8.3;
• Робота у меблевому конструкторі "ViyarPro";
• Попередній розрахунок вартості замовлення;
• Ведення звітності щодо планової інвентаризації;
• Підготовка шоу-руму до планових та позапланових інвентаризацій;
• Оформлення новинок, акцій, нових стендів;
• Ведення ділової консультації поштою, а також по мобільному;
• Навчання нових працівників;
• Робота із зразками та стендами, оформлення вітрини;
• Складання звітів за результатами роботи.

Ключевая информация

Soft skills:
1. Стресостійкість;
2. Комунікабельність;
3. Вміння швидко навчатись;
4. Емпатія;
5. Пунктуальність;
6. Вміння критично мислити;
7. Вміння працювати в команді;
8. Гнучкість та адаптивність;
9. Уміння планувати робочий час;
10. Вміння находити та працювати з інформацією.

Училась в 1 заведении

Приватний вищий навчальний заклад "Київський інститут бізнесу та технологій" товариство з обмеженою відповідальністю

Факультет психології

Київ, 2016

Владеет языками

Английский

базовый

Украинский

родной

Юлія

Акаунт менеджер

Киев

25 000 грн.

27 лет

Активно ищет работу

полная занятость

Обновлено 4 дня назад