Работала в 5 компаниях   9 лет 3 месяца

Медицина и Здравоохранение, Торговля розничная / Retail, Другое

Адміністратор

Smile Family

Медицина и Здравоохранение

8 месяцев

11.2023 - 07.2024

Зустріч пацієнтів, запис до лікаря, нагадування пацієнтам про їх візити, ведення бази пацієнтів, ведення звітності оплата за послуги клініки, оформлення картки пацієнтів клініки, інформування про послуги клініки, вирішення конфліктів, підтримка чистоти та порядку
  • Керування офісними процесами
  • Прийом дзвінків та кореспонденції
  • Організація зустрічей
  • Підготовка документів
  • Контроль за графіком роботи персоналу
  • Забезпечення порядку в офісі
  • Ведення звітності
  • Розподіл завдань між співробітникамт

Продавець консультант

ANDI

Торговля розничная / Retail

1 год 1 месяц

09.2022 - 10.2023

Керівник магазину

Luxtextile

Торговля розничная / Retail

1 год 7 месяцев

07.2020 - 02.2022

Взаємодія і контроль працівників магазину, організація роботи магазину, аналіз товарного асортименту, контроль відравок замовлень, контроль працівників по оплатам замовлення , перемовини з постачальниками товарів, контроль залишків товарів, ведення звітності , контроль касової дисципліни
  • Організація та управління роботою магазину
  • Контроль за виконанням планів продажів та фінансових показників
  • Підбір та навчання персоналу
  • Забезпечення високого рівня обслуговування клієнтів
  • Контроль за дотриманням стандартів обслуговування
  • Взаємодія з постачальниками та контроль за поставками товарів
  • Аналіз ринку та конкурентного середовища
  • Підготовка звітності та аналіз результатів роботи
  • Вирішення конфліктних ситуацій з клієнтами

Менеджер з продажу

miamialux

Торговля розничная / Retail

3 года 4 месяца

02.2017 - 06.2020

Спілкування з клієнтами, ведення переговорів, оформлення замовлень, контроль своєчасного постачання в оплата замовлень, напрацювання клієнтської бази

администратор колл-центр

ксд

Другое

2 года 2 месяца

02.2011 - 04.2013

Приймання вхідних дзвінків, презентація товарів компанії, оформлення заявок і дзвінків , обробка заявок с сайта
  • Планування та організація своєї роботи
  • Адаптація до нових умов роботи
  • Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
  • Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань

Ключевая информация

Відповідальність, уважність, тактовність, пунктуальність, акуратність, комунікабельність, багатозадачність, орієнтація на результат, незалежність, легкість навчання новому

Училась в 1 заведении

університет фінансів і економіки

фінансист

Харків, 2005

Владеет языками

Украинский

свободно

Курсы, тренинги, сертификаты

психологія

Харків, 2022

дитяча психологія

Харків, 2021

шиття та моделювання

Харків, 2002

шиття та моделювання одягу

Ірина Олександрівна

Адміністратор

Харьков

20 000 грн.

40 лет

Активно ищет работу

полная занятость

Обновлено 2 часа назад