Работала в 5 компаниях 9 лет 3 месяца
Медицина и Здравоохранение, Торговля розничная / Retail, Другое
Адміністратор
Smile Family
Медицина и Здравоохранение
8 месяцев
11.2023 - 07.2024
Зустріч пацієнтів, запис до лікаря, нагадування пацієнтам про їх візити, ведення бази пацієнтів, ведення звітності оплата за послуги клініки, оформлення картки пацієнтів клініки, інформування про послуги клініки, вирішення конфліктів, підтримка чистоти та порядку
- Керування офісними процесами
- Прийом дзвінків та кореспонденції
- Організація зустрічей
- Підготовка документів
- Контроль за графіком роботи персоналу
- Забезпечення порядку в офісі
- Ведення звітності
- Розподіл завдань між співробітникамт
Продавець консультант
ANDI
Торговля розничная / Retail
1 год 1 месяц
09.2022 - 10.2023
Керівник магазину
Luxtextile
Торговля розничная / Retail
1 год 7 месяцев
07.2020 - 02.2022
Взаємодія і контроль працівників магазину, організація роботи магазину, аналіз товарного асортименту, контроль відравок замовлень, контроль працівників по оплатам замовлення , перемовини з постачальниками товарів, контроль залишків товарів, ведення звітності , контроль касової дисципліни
- Організація та управління роботою магазину
- Контроль за виконанням планів продажів та фінансових показників
- Підбір та навчання персоналу
- Забезпечення високого рівня обслуговування клієнтів
- Контроль за дотриманням стандартів обслуговування
- Взаємодія з постачальниками та контроль за поставками товарів
- Аналіз ринку та конкурентного середовища
- Підготовка звітності та аналіз результатів роботи
- Вирішення конфліктних ситуацій з клієнтами
Менеджер з продажу
miamialux
Торговля розничная / Retail
3 года 4 месяца
02.2017 - 06.2020
Спілкування з клієнтами, ведення переговорів, оформлення замовлень, контроль своєчасного постачання в оплата замовлень, напрацювання клієнтської бази
администратор колл-центр
ксд
Другое
2 года 2 месяца
02.2011 - 04.2013
Приймання вхідних дзвінків, презентація товарів компанії, оформлення заявок і дзвінків , обробка заявок с сайта
- Планування та організація своєї роботи
- Адаптація до нових умов роботи
- Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
- Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
Ключевая информация
Відповідальність, уважність, тактовність, пунктуальність, акуратність, комунікабельність, багатозадачність, орієнтація на результат, незалежність, легкість навчання новому
Училась в 1 заведении
університет фінансів і економіки
фінансист
Харків, 2005
Владеет языками
Украинский
свободно
Курсы, тренинги, сертификаты
психологія
Харків, 2022
дитяча психологія
Харків, 2021
шиття та моделювання
Харків, 2002
шиття та моделювання одягу
Ірина Олександрівна
Ірина Олександрівна
Адміністратор
Харьков
Активно ищет работу
полная занятость
Обновлено 2 часа назад