Працювала в 5 компаніях   9 років 3 місяці

Медицина та Охорона здоров'я, Торгівля роздрібна / Retail, Інше

Адміністратор

Smile Family

Медицина та Охорона здоров'я

8 місяців

11.2023 - 07.2024

Зустріч пацієнтів, запис до лікаря, нагадування пацієнтам про їх візити, ведення бази пацієнтів, ведення звітності оплата за послуги клініки, оформлення картки пацієнтів клініки, інформування про послуги клініки, вирішення конфліктів, підтримка чистоти та порядку
  • Керування офісними процесами
  • Прийом дзвінків та кореспонденції
  • Організація зустрічей
  • Підготовка документів
  • Контроль за графіком роботи персоналу
  • Забезпечення порядку в офісі
  • Ведення звітності
  • Розподіл завдань між співробітникамт

Продавець консультант

ANDI

Торгівля роздрібна / Retail

1 рік 1 місяць

09.2022 - 10.2023

Керівник магазину

Luxtextile

Торгівля роздрібна / Retail

1 рік 7 місяців

07.2020 - 02.2022

Взаємодія і контроль працівників магазину, організація роботи магазину, аналіз товарного асортименту, контроль відравок замовлень, контроль працівників по оплатам замовлення , перемовини з постачальниками товарів, контроль залишків товарів, ведення звітності , контроль касової дисципліни
  • Організація та управління роботою магазину
  • Контроль за виконанням планів продажів та фінансових показників
  • Підбір та навчання персоналу
  • Забезпечення високого рівня обслуговування клієнтів
  • Контроль за дотриманням стандартів обслуговування
  • Взаємодія з постачальниками та контроль за поставками товарів
  • Аналіз ринку та конкурентного середовища
  • Підготовка звітності та аналіз результатів роботи
  • Вирішення конфліктних ситуацій з клієнтами

Менеджер з продажу

miamialux

Торгівля роздрібна / Retail

3 роки 4 місяці

02.2017 - 06.2020

Спілкування з клієнтами, ведення переговорів, оформлення замовлень, контроль своєчасного постачання в оплата замовлень, напрацювання клієнтської бази

администратор колл-центр

ксд

Інше

2 роки 2 місяці

02.2011 - 04.2013

Приймання вхідних дзвінків, презентація товарів компанії, оформлення заявок і дзвінків , обробка заявок с сайта
  • Планування та організація своєї роботи
  • Адаптація до нових умов роботи
  • Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
  • Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань

Ключова інформація

Відповідальність, уважність, тактовність, пунктуальність, акуратність, комунікабельність, багатозадачність, орієнтація на результат, незалежність, легкість навчання новому

Навчалась в 1 закладі

університет фінансів і економіки

фінансист

Харків, 2005

Володіє мовами

Українська

вільно

Курси, тренінги, сертифікати

психологія

Харків, 2022

дитяча психологія

Харків, 2021

шиття та моделювання

Харків, 2002

шиття та моделювання одягу

Ірина Олександрівна

Адміністратор

Харків

20 000 грн.

40 років

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Оновлено 1 годину тому