Работал в 11 компаниях 25 лет 3 месяца
Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт, FMCG, Промышленность и Производство, Торговля розничная / Retail, IT
Сhief Product Officer
FLAGMAN (проект), сайт https://flagman.ua
Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт
6 месяцев
09.2024 - 02.2025
- Розробка системи NPD (New Product Development) по створенню і впровадженню нових продуктів, зміни технології на виробництві та розрахунок ефективності від застосування інноваційного обладнання, методів і матеріалів для пакування готового продукту.
- Аудит CRM та ERP системи для послідуючого впровадження ефективної управлінської та маркетингової стратегії.
- Фінансова та маркетингова аналітика продажів та можливостей виробництва по маржинальним SKU.
- Оптимізація процесу виробництва за рахунок впровадження нових технологій і відповідно зменшення втрат на 7,5 % при виготовленні продукту.
- Формування зведеного прогнозованого звіту по ефективності операційних поліпшень торгових і виробничих процесів і як результат: збільшення прогнозованого товарообігу в мережі магазинів на 18% протягом року.
- Створення порівняльного дашборду Power BI з фінансовим прогнозуванням в порівняльній динаміці топ позицій конкурентів та розробка і впровадження альтернативних позицій на власному виробництві.
- Аналітика відгуків споживачів та внесення змін у продукт для поліпшення його якісних характеристик.
- Розробка маркетингової стратегії, аудит виробничих процесів та формування загальної концепції напрямку розвитку каналів продажів та затвердження бюджету, розподіл ресурсів між каналами.
- Реалізував проект виведення на ринок нових продуктів та їх прототипів (3 види сировини і 5 видів міксів готових продуктів).
Business Development Manager, Керівник проекту по розвитку продукту
UNI BLEND LLC (проект), ALVIVA GROUP(https://alvivagroup.com/ua)
Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт
6 месяцев
03.2024 - 08.2024
- Розробка фінансової та маркетингової стратегії із розширення виробництва та розвиток нових напрямків в реалізації альтернативної сировини (індустріальні холдинги, дистрибуція, торгові мережі, B2B).
- Узгодження комерційних умов з клієнтами та ведення переговорів щодо укладання контрактів, їх затвердження та підписання і послідуюче оформлення договірних відносин.
- Формування загальної концепції напрямку розвитку каналів продажів, що забезпечило зростання обсягу реалізації за 3 місяці.
- Впровадження інструментів: Digital marketing (CPL, CAC, ROI, ROAS, конверсійності сайту та воронки продажів) для підвищення впізнаванності бренду та побудова системи маркетингових заходів по проекту альтернативної сировини і відповідно зростання маржинальності проектів на 12% за рахунок оптимізації і витрат на маркетинг.
- SWOT- аналіз компанії та продуктів та послідуюче впровадження щомісячного контролю фінансових ризиків і відповідно зниженням маркетингових витрат на 8% шляхом перерозподілу бюджету.
- Розробка системи прогнозування продажів із точністю до ±5% від фактичного виконання завдяки аналітиці маркетингових заходів.
- Впровадження маркетингової аналітики і визначення ефективності роботи відділу за період по конверсії зростання лідів у продажі на 10% щомісяця.
- Введення розрахуноку ТЕО ефективності проєктів: середній термін окупності – 12 місяців.
- Робота з технологічними відділами клієнтів при впровадженні альтернативної сировини на виробництвах, дозволило знизити їх виробничі витрати на 3 %.
- Проведення аналізу економічних та фінансових показників на кожному етапі проєкту: підвищення рентабельності на 5% за квартал
- Взаємодія з потенційними клієнтами на профільних конференціях: відповідно збільшення кількості контактів на 35% з початку розвитку проекту.
Сhief Product Officer, Project Director – USAID
TD ELDORADO LLC (https://tdeldorado.com.ua)
Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт
5 лет 2 месяца
02.2019 - 03.2024
- Борошномельний комбінат потужністю переробки 120 тон/добу. Повний цикл виробництва, власна логістика, склади і продажі.
- Виведення підприємства на максимальні потужності та підвищення маржинальності на 20% шляхом впровадження інноваційних підходів до виробництва і як результат: вхід до ТОП 10 виробників України 2023 року по кількості і асортименту виробленої продукції.
- Управління виробничими процесами, планування бюджету по розробкам R&D, технічним забезпеченням, економічною складовою, логістикою, продажами, закупівлями компонентів.
- Розробка методології по забезпеченню стабільної якості готової продукції компанії: робота з контролюючими органами по аудиту сертифіката харчової безпеки FSSC 22000.
- Запуск системи NPD (New Product Development) по створенню і впровадженню нових продуктів: (борошно цільового призначення).
- Проведення бізнес-аналізу по витратам на розробку, виробництво і збут, а також прибутковості, створених продуктів і їх прототипів, послідуюче тестування та вдосконалення.
- Запуск продуктів безпосередньо на індустріальних виробництвах потенційних клієнтів.
- Відстеження результатів продажів, збирання відгуків споживачів і внесення змін у продукт для поліпшення його якісних характеристик (прилади Alveolab, Mixolab, аналіз SRC ).
- Здійснення технологічного та комерційного супроводу продажів нових продуктів борошна цільового призначення і відповідно приріст чистого прибутку компанії на 25 %.
- Розробка фінансових звітів, аналіз результатів та прогнозування фінансових показників, звітування перед CEO по управлінському обліку: звіти P&L та Cash Flow.
- Розширення та стимулювання продажів нового асортименту інноваційних продуктів.
- Впровадження СRM-технологій, автоматизація бізнес процесів.
- Розрахунок базової собівартості інноваційних продуктів цільового призначення та аналіз економічної ефективності від їх застосування.
- Впровадження інструментів Lean Manufacturing: аналітика результатів роботи відділу розробок R&D при визначенні кількісно–якісного показника та впливу його на рентабельність від реалізованих проектів.
- Розробка проекту по участі та підготовці технічної документації, формування бюджету та подання супровідних документів за грандовою програмою USAID АГРО по фортифікації борошна.
Керівник Інноваційного Центру, Brand ambassador
Puratos Ukraine
FMCG
2 года 8 месяцев
04.2017 - 11.2019
- Розробка та реалізація проекту відкриття Інноваційного центру Puratos Ukraine (підбір обладнання, відрацювання асортименту, підготовка та проведення презентацій).
- Виведення нових продуктів на національний ринок та розвиток дистрибьюції.
- Розробка комерційних пропозицій по інноваційним продуктам компанії.
- Амбасадор проектів по напрямку інноваційних розробок поліпшувачів для борошна: категорія компаній індустріальні клієнти по всій країні.
- Розробка та тестування понад 20-ти інноваційних продуктів компанії з послідуючою реалізацією на індустріальних лініях по всій країні.
- Формування та прогнозування звітів управлінського обліку в SAP CRM.Аналітика по відпрацюванням зразків та удосконаленням ТЕО.
- Організація розрахунків прайсових цін в залежності від об’єму постачань та узгодження комерційних пропозицій та додаткових угод.
- Виконання планових показників KPI за кількістю продажів.
- Ведення проектів з модульного поліпшення борошна на зернопереробних підприємствах коригування ферментними комплексами та вітамінізація борошна.
- Проведення семінарів з інноваційних продуктів компанії Puratos (Київ, Дніпро, Полтава).
- Проведення тренінгів для фокусної команди дистриб'ютора з продуктів компанії.
- Оптимізація витрат на маркетинг та навчання на 25%, збільшивши операційний прибуток компанії на 10 %.
Регіональний менеджер
Koritsa Украина, Київ
Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт
5 месяцев
09.2016 - 02.2017
- Оптимізація відділу продажів, закупівель, доставки, маркетингу та покращення взаємодії між ними і як результат: збільшення маржинальності продажів на 10% завдяки оптимізації витрат.
- Розробка маркетингових стратегій, проектів.
- Проведення досліджень ринку та конкурентів. Здійснення оперативного планування продажів.
- Аналіз конкурентного середовища по каналах продажів : хорека, пекарні, кав'ярні, кондитерські та мережі рітейл.
- Формування та впровадження освітніх та тренінгових програм для всіх рівнів торгового колективу.
- Планування бюджету на закупівлю натурального шоколаду та мастики за кордоном.
- Розробка бонусних і мотиваційних програм KPI для торгової команди.
- Підготовка комерційних пропозицій та доопрацювання основного каталогу інгредієнтів, елементів декору та упаковки .
- Формування цінової політики компанії.
- Організація маркетингових заходів: Підготовка асортименту компанії до участі в Міжнародній виставці ресторанного та готельного бізнесу FoReCH.
Керівник проекту розвитку продукту
Smacojane , Cookietone, кондитерська, Киев
Промышленность и Производство
4 месяца
06.2016 - 09.2016
- Розробка та впровадження стратегії розвитку бізнесу.
- Оптимізація діючого кондитерського виробництва відповідно до маркетингової політики мережі Good Wine, Еколавка та проходження аудиту за стандартами харчової безпеки по сертифікації HACCP.
- Розробка асортиментної та цінової політики.
- Введення в продаж нових позицій асортименту авторського печива.
- Оптимізація процесу тестових відпрацювань по всіх видах продукції компанії та послідуючий розрахунок калькуляцій собівартості з урахуванням механічних втрат.
- Розробка планограм шаблонів та брокеражних зразків готової продукції на ресурсі компанії.
- Аудит обладнання кондитерського виробництва та модернізація цеху .
- Розробка проекту нової упаковки із міцного харчового пластику для окремих видів асортименту.
- Вирішення проблем пересортом продукції, що поставляється кінцевому споживачеві (запровадження маркування продукції).
- Оптимізація роботи термотонелю та вакууматора для пакування продукції.
- Складання мотиваційних програм та атестація персоналу.
Керівник відділу R&D розробок
Компания IREKS GmbH, Київ
Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт
1 год 1 месяц
06.2015 - 06.2016
- Розвиток бізнесу в сегменті B2B (індустріальні виробництва).
- Розробка стратегії по роботі з ключовими клієнтами.
- Розрахунок методологій калькуляційних карт для хлібопекарських та кондитерських сумішей, покращувачів та солодових продуктів.
- Організація системної роботи по створенню асортиментної лінійки та тестуванням у bakery лабораторії готових хлібопекарських та кондитерських виробів на базі сухих сумішей, покращувачів власного виробництва.
- Визначення ефективності розрахунків дозування монокомпонентів по взаємозамінності окремо взятих складових (ферменти, підкислювачі, стабілізатори, закваски, поліпшувачі, солодові продукти, хлібопекарські суміші, начинки, наповнювачі та заварні креми, шоколадні глазурі, посипки, суміші для кондитерських виробів, ароматизатори.
- Супровід продажів інгредієнтів та обладнання для хлібопекарського та кондитерського виробництва.
- Проведення презентацій, майстер класів та відпрацювання інгридієтів на хлібозаводах, пекарнях, ресторанах та кондитерських цехах.
- Проведення тренінгів для менеджерів - технологів, завідувачів виробництв, щодо особливостей використання пропонованих продуктів.
Керуючий виробництвом відділу випічки
ТОВ "Експансія" гіпермаркет Fozzy Group
Торговля розничная / Retail
1 год
07.2014 - 07.2015
- Запуск проекту нового виробництва в мережі пекарень Fozzy Group .
- Підбір, стажування та навчання персоналу по етапам виробничого процесу
- Складання технологічних карток з урахуванням калькуляції продукції, розробка та впровадження нових видів асортименту з використанням покращувачів, заквасок, солодових та хлібопекарських сумішей.
- Введення нових виробів, підбір інгредієнтів та опрацювання вже діючих рецептур.
- Проведення інвентаризації виробництва, планових переобліків, контроль залишків сировини на складі та строків його реалізації.
- Планування технологічного процесу при роботі з опарами, заквасками .
- Складання щоденних виробничих завдань на підставі продажів за попередні періоди.
- Складання мотиваційних програм персоналу, ведення табеля та графіків роботи виробничого цеху.
- Замовлення сировини та хлібопекарських сумішей для виробництва.
- Контроль за дотриманням умов та термінів зберігання сировини у холодильних та морозильних камерах, на складах та у виробничих приміщеннях;
- Встановлення причин бракування продукції, псування сировини, розробка заходів щодо їх усунення.
- Контроль якість, терміни реалізації, надходження продукції на вітрині власне виробництво та привізні постачальники.
- Ведення фінансового моніторингу продажів асортименту, що виробляється, і проведення маркетингових заходів щодо реалізованих нових видів продукції.
- Підготовка асортименту за розташуванням магазину та сезонних видів продукції .
- Розробка розташування планограм товарних категорій, викладки, підбір асортименту .
Заступник керівника з розвитку виробництва
ТОВ "Київські пиріжки", Киев
Промышленность и Производство
7 месяцев
01.2014 - 07.2014
- Формування методології аналітики показників невідповідності базовим параметрам в технологічному процесі від моменту надходження сировини, приготування тіста, формування, вистоювання та випікання готової продукції.
- Оптимізація виробничих процесів по етапам виробництва і видам продукції із дріжджового, листкового, бісквітного та пісочного тіста.
- Планування та координація виробничого процесу на виробництві.
- Контроль та дотримання стандартів якості, підвищення прибутковості та ефективності виробництва.
- Взаємозаміна вхідної сировини, напівфабрикаті та внесення в програму 1С 8.2 Виробництво .
- Організація та проведення переобліків за складом сировини та цеху готової продукції на виробництві.
- Запровадження розробки кодифікатора продукції.
- Проведення передсертифікаційного аудиту виробництва.
- Розробка та підготовка річного виробничого плану, контроль за виконанням.
- Планування завантаження виробництва.
- Складання та укладання договорів із постачальниками.
- Досягнення
- Оптимізація роботи цеху фасування продукції.
- Введення в дію принтера чекодруку та розробка фірмової етикетки.
- Запуск автоматичного пакування на флоу-паку зокрема: гамбургерів, сендвічів, кексів, круасанів.
- Розробка фірмового логотипу на поліетиленових пакетах і поліпропіленовій плівці.
Адміністратор
Компанія DEPS Україна, Киев
IT
4 года 2 месяца
12.2009 - 01.2014
- Вирішення адміністративних питань (підготовка документів, отримання дозволів)
- Забезпечення документообігу.
- Ведення вхідної/вихідної документації компанії, надсилання кореспонденції
- Консультації щодо послуг компанії .
- Підготовка презентацій по продуктам компанії.
Операційний директор з виробництва
ВАТ "БАХМАЧ ХПП", Бахмач
Промышленность и Производство
10 лет
06.1999 - 05.2009
- Борошномельний комбінат потужністю переробки 45 тон/добу . Повний цикл виробництва, власна логістика, склади і продажі.
- Проходження стажування на борошномельному підприємстві з комплектним обладнанням компанії Buhler.
- Стратегічне планування і виконання поставлених результатів перед власниками компанії .
- Бюджетування, управління технологічними та виробничими процесами, контроль витрат.
- Надання керівництву регулярної та періодичної звітності про результати вироблення та продажів борошна.
- Управління всім циклом виробничого підприємства, фінансами, технічним забезпеченням, економічною складовою, логістикою, продажами, закупівлями.
- Планування та контроль виробничих процесів борошна різних сортів і забезпечення виконання фінансових показників .
- Оптимізація та модернізація виробництва, управління технологічними та виробничими процесами і як результат: виведення підприємства на максимальні потужності з 30 тон/добу до 45 тон/добу, що відповідно збільшило операційну рентабельність на 18% .
- Проведення оптимізації виробничих процесів та скорочення витрат: EBITDA збільшилася на 25% завдяки впровадженням модернізацій та оптимізації всіх виробничих підрозділів.
- Переобладнання та реконструкція виробничих потужностей борошномельного комбінату, збільшення асортименту продукції , виконання щомісячних планів, сервісних робіт за всіма підрозділами.
- Впровадження нових процесів по деталізації розрахунків щодо виходу продукції , згідно форми звітності відділу якості компанії.
- Планування запасів сировини на виробництві по категоріям : кількості та якості зерна з подальшим формування помельних партій, згідно прогнозованого замовлення від клієнтів.
- Операційні покращення діючого борошномельного виробництва :
- Управління замовленнями, графіками доставки, оптимізація відділу логістики.
- Розробка проекту з модернізації існуючого обладнання та введення в експлуатацію нової виробничої полуавтоматизованої лінії .
- Розробка та планування міжсервісних інтервалів виробничого обладнання та перенастроювання по кількості та якості виходів борошна за сортами .
- Впровадження детальної аналітики по контролю якості за періоди (день, місяць і рік) з подальшою аналітикою зворотнього зв’язку від клієнтів .
- Введення в експлуатацію ємностей по безтарному зберіганню борошна з послідуючим відвантаженням у автоборошновози .
- Підбір персоналу, навчання працівників та підвищення кваліфікації по категоріям, загальний штат працівників по двом виробництвам: 35 чоловік.
- Розробка проекту та реконструкція підготовчого відділення виробничого елеватора.
Ключевая информация
- Професійний досвід у компаніях повного циклу виробництва: індустріальне виробництво (3 тис.тон переробка в місяць і персонал більше 100 чоловік), власна логістика, склади і продажі.
- Створення та реструктуризація виробничих підрозділів, розробка інноваційних проектів з безпосередньою участю у покращенні операційних, технологічних, маркетингових процесів в діючих компаніях та при відкритті нових проектів.
- Розробка системи NPD (New Product Development) по створенню і впровадженню нових продуктів, зміни технології і застосування більш іноваційного обладнання у виробництві та методів і матеріалів для фасування готового продукту.
- Оптимізація виробничих процесів: запуск ситеми Lean manufacturing: аналіз поточних бізнес-процесів, підвищення ефективності роботи підрядників і внутрішніх підрозділів.
- Автоматизація управління: впровадження електронного документообігу (модулі 1С, BAS, Odoo Cloud, ERP), розробка системи обліку складу, виробництва та персоналу.
- Формування виробничої команди: найм і адаптація персоналу для основного виробництва та відділу контролю якості.
- Організація міжвідділової взаємодії: побудова ефективної комунікації між виробництвом, логістикою, сервісним обслуговуванням та адміністративними підрозділами і відділом якості.
- Юридичний та адміністративний супровід: контроль договірної діяльності, забезпечення відповідності вимогам підписаних специфікацій та стандартів якості FSSС 22000.
Учился в 2 заведениях
Одеська Державна Академія Харчових Технологій
Технологія зберігання та переробки зерна. Борошномельне, круп'яне та комбікормове виробництво,
Одеса, 1999
Чернігівський Кооперативний Технікум
Хлібопекарське, макаронне, кондитерське виробництво
Чернігів, 1994
Владеет языками
Английский
средний
Украинский
родной
Может проходить собеседование на этом языке
Может проходить собеседование на этом языке
Курсы, тренинги, сертификаты
Курси з управління B2B продажами, управління відділом продажів, управління торговою командою (Тетяна Пан)
Курси публічних виступів (Сергій Стужук)
Курси фінансової аналітики та менеджменту
Курсы по газовому хозяйству промышленных предприятий.
Мережеві курси з управління та бізнес-планування
Дополнительная информация
Профессиональные навыки
- MS Excel
- 1С УВП
- Digital marketing
- MS Power BI
- FMCG-продаж
- B2B
- Впровадження системи KPI
- P&L
- Cash Flour
- R&D
- SAP CRM
- Lean Manufacturing
- MS Project
- ROAS
- Ведення CRM
- Jira
- Trello
- SMM
- B2C
- Google Docs
- Canva
- BAS
- Google Ads
- Google Analytics
- CPC
- CPA
- Таргетинг
- PPC
- CRMFacebook
- AdsTikTok
- AdsYouTube
- USAID AGRO
- Alveolab
- Mixolab
- Модулі 1С
- Odoo Cloud
- ERP
- Worksection
- SWOT
- FSSС 22000
- GMP
- Google Analytics / GA4
- SEO
- Bitrix24
- NPD (New Product Development)
- UI/UX
- A/B-тестування
- Notion
- E-commerce
- MVP,
- CJM
- Agile
Богдан
Богдан
COO, Операційний директор, Виконавчий директор

Киев
Активно ищет работу
полная занятость
Обновлено 5 дней назад