Працювала в 3 компаніях   4 роки 2 місяці

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт, Будівництво, Торгівля роздрібна / Retail

Адміністратор

Тов "юаторгпром"

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

11 місяців

12.2023 - до теперішнього часу

Прийом замовлень від клієнтів, прорахунок замовлень, надання комерційних пропозицій, ведення кабінету платника податків, подання звітності, оплата податків, робота з реєстром розрахункових операцій, робота в програмі 1с bas бухгалтерія, складання договорів, виписка первинних документів : рахунків, фактур, видаткових накладних, актів виконаних робіт, ведення 361 та 631 рахунків, звірка з контрагентами та ін

Бухгалтер, адміністратор

Тов "авік"

Будівництво

1 рік 1 місяць

01.2014 - 02.2015

Відправка та прийом факсів та електронної пошти, ведення ділової переписки, робота з оргтехнікою, звірка взаєморозрахунків з контрагентами, контроль повернення актів звірок від контрагентів, облік договорів з контрагентами, контроль повернення договорів від контрагента, виписка довіреностей, ведення книги обліку довіреностей, оформлення переміщень товарів між складами підприємства в 1с : 8.2, формування архіву підзвітних документів, допомога в проведенні інвентаризації товару

Помічник бухгалтера, офіс, менеджер

Тов "імперія продуктів"

Торгівля роздрібна / Retail

2 роки

01.2012 - 01.2014

1. Робота з клієнтами : консультації в телефонному режимі та в офісі, укладання договорів і актів 2. Ведення первинної документації ( складання, аналіз, контроль ) прибуткові, видаткові накладні, рахунки фактури, накладні на повернення товару 2. Ведення обліку надходження, переміщення та списання товарів 3.робота з клієнт, банком ( здійснення оплат ), щоденне рознесення банківської виписки в програмі 1с : 8.2 4. Виконання доручень безпосереднього керівника 5. Прийом вхідних дзвінків 6. Внесення заявок від менеджерів компанії в програму 1с : 8.2

Ключова інформація

Працюю з комп ютером на рівні досвідченого користувача Володію організаторськими та комунікабельними здібностями, здатна до креативного мислення, високо дисциплінована, врівноважена, вимоглива, відповідальна, досвідчений користувач ms office : word ( форматування, таблиці, написання формул ), exсel, power point ( діаграми, використання мультимедійних засобів при презентаціях і т. Д. ) ., навички роботи з internet ( explorer, mozilla firefox, opera ) і e, mail., знання програми 1с : 8.2, 1с 8.3

Навчалась в 1 закладі

Вищий навчальний заклад "Київський університет ринкових відносин" у формі товариства з обмеженою відповідальністю

облік і аудит

Київ, 2012

Володіє мовами

Англійська

базовий

Курси, тренінги, сертифікати

1с ( bas ) бухгалтерія 8.3 +m.e.doc в 2021 р. Наукова платформа "данко"

Київ, 2023

"таргетована реклама. Налаштування реклами в соціальних мережах"

2023

"бухгалтерський облік підприємців ( фоп

2022

Додаткова інформація

Сімейний стан

Заміжня

Сімейний стан

Не палю

Ольга Сергіївна

Помічник керівника офіс-менеджер

Київ

33 роки

Активно шукає роботу

Характер роботи: віддалена робота

Оновлено 4 дні тому