Работала в 3 компаниях   3 года 4 месяца

Финансовые услуги

Фахівець відділу обробки звернень клієнтів в голосовому каналі та чаті управління контакт центр

NovaPay

Финансовые услуги

1 год 3 месяца

06.2023 - по настоящее время

Працюю на вхідній лінії фахівцем відділу обробки звернень клієнтів в голосовому каналі та чаті управління контакт центр департамент клієнтського досвіду. приймаю дзвінки від клієнтів та опрацьовую запити клієнта , фіксую запити та скарги у разі необхідності. намагаюсь вирішити всі проблеми клієнта у межах своєї компетенції. На даний момент працюю на лінії підтримки бізнес клієнтів

Оператором контакт центру

Райффайзен банку

Приймала вхідні дзвінки від клієнтів , вирішувала питання клієнтів та фіксувала додаткові запити клієнтів , також наприкінці розмови пропонувала кредитні продукти для клієнта згідно з оферами. вирішувала будь які питання клієнта які у нього виникали , також якщо виникали технічні збої чи проблеми терміново передавала цю інформацію головному фахівцю

Фахівець контакт центру

Райффайзен банк україна

1 год 11 месяцев

07.2021 - 06.2023

Ключевая информация

спокійно володію комп'ютером , та всіма необхідними програмами для роботи стресостійкість , вміння вести розмову , комунікабельність , посидючість , допомагаю колегам якщо знаю інформацію грамотна мова

Училась в 1 заведении

Державний університет "житомирська політехніка"

факультет бізнесу та сфери обслуговування

Житомир, 2024

Владеет языками

Английский

средний

Русский

свободно

волію не спілкуватись цією мовою

Украинский

родной

Может проходить собеседование на этом языке

Может проходить собеседование на этом языке

Дополнительная информация

Хобі та інтереси

Спорт , плавання , заняття на велотренажері , книги , кулінарія , піші прогулянки , малювання

Анастасія Олегівна

Фахівець з підтримки клієнтів

Житомир

18 000 грн.

22 года

полная занятость

Обновлено 1 месяц назад