Працювала в 3 компаніях   3 роки 4 місяці

Фінансові послуги

Фахівець відділу обробки звернень клієнтів в голосовому каналі та чаті управління контакт центр

NovaPay

Фінансові послуги

1 рік 3 місяці

06.2023 - до теперішнього часу

Працюю на вхідній лінії фахівцем відділу обробки звернень клієнтів в голосовому каналі та чаті управління контакт центр департамент клієнтського досвіду. приймаю дзвінки від клієнтів та опрацьовую запити клієнта , фіксую запити та скарги у разі необхідності. намагаюсь вирішити всі проблеми клієнта у межах своєї компетенції. На даний момент працюю на лінії підтримки бізнес клієнтів

Оператором контакт центру

Райффайзен банку

Приймала вхідні дзвінки від клієнтів , вирішувала питання клієнтів та фіксувала додаткові запити клієнтів , також наприкінці розмови пропонувала кредитні продукти для клієнта згідно з оферами. вирішувала будь які питання клієнта які у нього виникали , також якщо виникали технічні збої чи проблеми терміново передавала цю інформацію головному фахівцю

Фахівець контакт центру

Райффайзен банк україна

1 рік 11 місяців

07.2021 - 06.2023

Ключова інформація

спокійно володію комп'ютером , та всіма необхідними програмами для роботи стресостійкість , вміння вести розмову , комунікабельність , посидючість , допомагаю колегам якщо знаю інформацію грамотна мова

Навчалась в 1 закладі

Державний університет "житомирська політехніка"

факультет бізнесу та сфери обслуговування

Житомир, 2024

Володіє мовами

Англійська

середній

Російська

вільно

волію не спілкуватись цією мовою

Українська

рідна

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Додаткова інформація

Хобі та інтереси

Спорт , плавання , заняття на велотренажері , книги , кулінарія , піші прогулянки , малювання

Анастасія Олегівна

Фахівець з підтримки клієнтів

Житомир

18 000 грн.

22 роки

повна зайнятість

Оновлено 1 місяць тому