Работала в 3 компаниях   9 лет 7 месяцев

Энергетика и Энергоносители, FMCG, Автомобильная промышленность и Автобизнес

Інспектор з кадрів

Фірма АЛЕКО, ТОВ

Энергетика и Энергоносители

2 года 10 месяцев

08.2021 - 06.2024

Мої обов’язки за даною посадою:

  • ведення кадрового діловодства (прийняття, переведення, звільнення працівників);
  • формування і ведення особових справ працівників;
  • ведення обліку відпусток працівників (складання наказів та повідомлень про відпустки, складання графіка відпусток, контроль його дотримання);
  • складання табелів обліку використання робочого часу, графіків змінності;
  • розробка штатного розпису, положень, ПВТР тощо;
  • розробка та затвердження посадових і робочих інструкцій;
  • робота з листками непрацездатності;
  • ведення кадрової документації.

Мої додаткові обов’язки:

  • організація роботи з документообігом підприємства (Укрпошта, Нова Пошта);
  • забезпечення життєдіяльності офісу (заказ канцелярії, води);
  • виконання частини роботи в бухгалтерії (оформлення актів звіряння з контрагентами, часткове ведення первинної документації підприємства).

Мої досягнення: провела повний кадровий аудит підприємства, налаштувала роботу з ведення кадрового діловодства «з нуля».

Інспектор з кадрів

Лідер Снек, ТОВ

FMCG

5 лет

07.2016 - 07.2021

Мої обов’язки за даною посадою:

  • пошук і підбір персоналу на виробництво (обробка резюме кандидатів, проведення інтерв’ю);
  • ведення кадрового діловодства (прийняття, переведення, звільнення працівників);
  • формування і ведення особових справ працівників;
  • ведення обліку відпусток працівників (складання наказів та повідомлень про відпустки, складання графіка відпусток, контроль його дотримання);
  • робота з листками непрацездатності.ведення кадрової документації;
  • ведення журналу обліку трудових книжок.

Інспектор з кадрів

Автокраз, ПАТ

Автомобильная промышленность и Автобизнес

1 год 7 месяцев

12.2014 - 07.2016

Ключевая информация

Комунікабельність, відповідальність, знання трудового законодавства, бажання вчитися та розвиватися

Училась в 1 заведении

Кременчуцький національний університет імені Михайла Остроградського

Документознавство та інформаційна діяльність

Кременчук, 2015

Владеет языками

Английский

базовый

Украинский

свободно

Курсы, тренинги, сертификаты

Навчальний центр "Планета знань" курс Recruitment.HR-менеджер

2024

  • сучасний рекрутинг 
  • адаптація персоналу 
  • тестування персоналу 
  • атестація і оцінка персоналу 
  • мотивація персоналу

Цифрове видавництво Експертус курс Кадровий аудит

2022

  • аудит кадрового обліку
  • аудит локальних актів 
  • аудит розпорядчих документів

Дополнительная информация

Комп'ютерні навички

Впевнений користувач офісних програм (MS OfficeWord, Excel) Практичний досвід роботи з 1С:Підприємство

Знання оргтехніки (принтер, ксерокс)

Особисті якості

У роботі вимоглива до себе. Ціную доброзичливу атмосферу в колективі, адже вважаю, що результат залежить від командної роботи. Відповідальна та уважна до деталей.Оперативно реагую на зміни в робочих процесах, законодавстві. Швидко навчаюсь.Комунікабельна, дотримуюсь етики ділового спілкування.Шкідливих звичок не маю.

Сімейний стан: заміжня, маю дитину.

Захоплення та інтереси

У вільний час люблю малювати, гуляти на природі та грати в настільні ігри

Тетяна

Менеджер з персоналу

Кременчуг

31 год

Активно ищет работу

полная занятость, неполная занятость

Характер работы: удаленная работа, гибридная, в офисе/на месте

Обновлено 6 дней назад