Работал в 5 компаниях 8 лет 11 месяцев
Интернет, Другое, IT
Customer care manager
LoveCrafts Ukraine
Интернет
1 год 4 месяца
03.2023 - по настоящее время
Dealing with Customers’ requests and issues via tickets, chats, and calls. Disputing chargebacks, processing customers’ technical issues via Jira. Cooperation with Tech, Product Data, and Pricing teams. Creation of knowledge base articles and FAQs.
Менеджер по роботі з клієнтами
Elemy
Другое
1 год 3 месяца
08.2021 - 11.2022
Onboarding new Customers, documentation reviewing, working with IT, People Ops, and Clinical teams. Creating new company accounts for newly hired Providers, dealing with Customers’ issues and requests. Working with Salesforce, Zendesk, and Freshdesk.
Billing manager
Brainstack_
IT
2 года
08.2019 - 08.2021
Developing new billing policies. Consultation with other departments regarding billing questions. Communication with Customers regarding billing queries via the ticket system. Disputes, chargebacks, and claims disputing. Communication with banks and payment providers. Refunds processing.
Sales manager
Brainstack_
Другое
2 года 11 месяцев
09.2016 - 08.2019
Communication with Customers over the phone, in chats, and via the ticket system (Zendesk). Assisting with technical issues and sales inquiries. Cooperation with the development team, bugs fixing. Creating tickets in Jira.
Customer care manager
SupportYourApp
Другое
1 год 1 месяц
08.2015 - 09.2016
Communication with customers over email, chat, and phone. Fixing technical issues. Dealing with refunds and product returns.
Ключевая информация
Учился в 1 заведении
Київський національний лінгвістичний університет
Факультет перекладачів
Київ, 2016
Владеет языками
Английский
свободно
Может проходить собеседование на этом языке
Может проходить собеседование на этом языке
Kate
Kate
Customer support representative
Киев
Активно ищет работу
полная занятость, неполная занятость
Характер работы: удаленная работа
Обновлено 2 дня назад