Работал в 6 компаниях   11 лет 6 месяцев

АПК (Агропромышленный комплекс), Промышленность и Производство, IT, Энергетика и Энергоносители

Керівник відділу розвитку закупівель

Агроиндустриальный холдинг МХП

АПК (Агропромышленный комплекс)

3 года 4 месяца

03.2021 - по настоящее время

Трансформація функції закупівель

  • Проведення комплексного аналізу ефективності закупівельного процесу та визначення потенційних зон зростання. Побудова тактичного та стратегічного планів трансформації закупівель.
  • Розробка єдиного ієрархічного довідника номенклатур і категорій закупівель, уніфікація та стандартизація всіх довідкових даних.
  • Розробка єдиного наскрізного процесу закупівель на базі рішень SAP: S/4HANA; Ariba SLP, Sourcing, Contracts, Catalogs & Buying; MDG як єдиного корпоративного шаблону.
  • Налаштування інтеграцій між системами SAP.- Розробка нової організаційної структури та формування бек міді фронт-офісів. Розподіл обов'язків між напрямками.
  • Побудова та впровадження нових бізнес-процесів: управління взаємовідносинами з постачальниками, категорійний менеджмент.
  • Оцінка поточних знань всіх учасників закупівельного процесу та проведення фокусних тренінгів як для внутрішньої команди, так і для партнерів з метою використання кращих закупівельних практик.
  • Розробка та актуалізація нормативної документації із закупівель: політик, положень та процедур. Трансформація закупівель з сервісної функції в окрему бізнес-функцію компанії.
  • Розробка та впровадження KPI закупівель та інструментів для їх моніторингу. Зміщення фокусу з моніторингу кінцевого результату закупівель на контроль ключових етапів закупівельної процедури.
  • Більш ніж втричі збільшили обсяг закупівель, але не стали збільшувати кількість співробітників, а зосередилися на розвитку існуючої команди.

Розробка з нуля корпоративної системи електронного документообігу (СЕД) для зовнішнього та внутрішнього обміну та її інтеграція з іншими корпоративними системами МХП та зовнішніми службами документообігу з подальшим обміном документами у форматах PDF та XML з партнерами компанії.

  • Визначення обсягу проекту та підходу до його реалізації відповідно до вимог Наглядового комітету та очікуваних термінів.
  • Планування проекту та ресурсів.
  • Ведення договірної роботи з підрядником в рамках проекту.
  • Розробка технічного завдання, плану та бюджету проекту;
  • Організація та контроль роботи проектної команди;
  • Контроль за правильністю виконання підрядником описаних вимог;
  • Проведення засідань ради управління змінами з виконавчими стейкхолдерами для забезпечення узгодження запитів замовника та бачення виконання проекту.
  • Проведення зустрічей головної (основної) проектної команди, робота з крос-функціональними командами для вирішення проблем з плануванням, якістю результатів та ризиками/проблемами, які потенційно можуть вплинути на реалізацію запланованої функціональності.

Керівник проекту з трансформації закупівель

Метинвест

Промышленность и Производство

2 года 4 месяца

12.2018 - 04.2021

  • Проведення комплексного аналізу ефективності закупівельного процесу та визначення потенційних зон зростання. Побудова тактичних і стратегічних планів трансформації закупівельної діяльності.
  • Впровадження та розвиток практики електронних торгів
    Розробка єдиного наскрізного процесу закупівель на базі рішень SAP: ERP; Ariba SLP, Sourcing; MDG як єдиного корпоративного шаблону.
  • Налаштування інтеграцій між системами SAP
  • Розробка нової організаційної структури та формування бек міді фронт офісів. Розподіл обов'язків між напрямками діяльності.
  • Розробка та актуалізація нормативної документації з питань закупівель: політика регламентації закупівель.
  • Розробка та впровадження KPI закупівель та інструментів їх моніторингу.
  • Зміна фокусу з контролю за кінцевим результатом закупівель на контроль за ключовими етапами закупівельної процедури.

Project Management Office

GrainTrack

IT

1 год 6 месяцев

05.2017 - 11.2018

  • Управління проектним портфелем компанії у сферах сільського господарства та енергетики.
  • Організація проектної діяльності та координація проектів по впровадженню системи у замовників.
  • Моніторинг та координація роботи інтеграторів.
  • Участь у побудові функціонального дизайну системи, управління Дорожньою картою.
  • Підготовка проектної документації та опис бізнес-процесів.
  • Побудова процесів SDLC.
  • Організація роботи служби технічної підтримки.
  • Аналіз якісних та кількісних показників роботи замовника, розробка пропозицій щодо їх покращення.
  • Участь у спеціалізованих виставках та конференціях.
  • Співпраця з провідними аграрними компаніями України та зарубіжжя, енергетичними компаніями України.

Провідний спеціаліст з оптимізації бізнес-процесів продажів та логістики

ДТЕК, ТОВ, Енергетична компанія

Энергетика и Энергоносители

1 год 4 месяца

01.2016 - 05.2017

  • Впровадження та підтримка рішень SAP ERP (модуль SD/MM).
  • Аналіз та вдосконалення бізнес-процесів.
  • Підготовка технічних завдань для розробників.
  • Конфігурації системи в області SD/MM (SPRO).
  • Підготовка тест-кейсів для функціонального та інтеграційного тестування з подальшим їх виконанням.
  • Проведення тренінгів для ключових та кінцевих користувачів.
  • Розробка проектної документації (статут, ескізне рішення тощо)
  • Керівництво проектом інтеграції систем SAP ERP та ETRM Allegro в якості Project Manager (побудова автоматизованого процесу E2E міжфірмової комунікації між дочірніми компаніями всередині групи ДТЕК).
  • Контроль термінів, обсягу та бюджету проекту.- Координація роботи проектної команди та зовнішніх підрядників.

SAP Consultant

Метинвест

Промышленность и Производство

1 год 10 месяцев

03.2014 - 01.2016

  • Збір повного набору інформації про бізнес-процеси відповідно до їх функціональної сфери діяльності;
  • Розробка та оптимізація використовуваного функціоналу бізнес-додатків відповідно до потреб бізнесу;
  • Опис бізнес-процесів;
  • Підготовка проектних рішень і постановка завдань програмістам, контроль виконання;
  • Налаштування системи в області SD (Sales & Distribution), частково MM (Material Management);
  • Налаштування різних точок інтеграції, які впливають на SD, у координації з командами MM та FI.
  • Підготовка технічної та користувацької документації;
  • Проведення тренінгів для проектної команди, ключових та кінцевих користувачів;- Розробка навчальних курсів та презентацій;
  • Написання скриптів для тестування інтеграції.

Фахівець аналітик з дослідження товарного ринку та статзвітності відділу зовнішньоекономічних зв'язк

Павлоградский Химический Завод

Промышленность и Производство

1 год

09.2012 - 09.2013

Ключові обов'язки:

  • ведення та контроль закупівель (імпорт, підготовка супроводжуючої документації для подання на митний контроль, ведення облікової документації);
  • планування закупівель (тиждень, місяць, квартал, рік);
  • організація тендерної діяльності;
  • ведення договірної роботи (підготовка договорів, їх супровід: контроль за належним виконанням умов договорів, контроль за термінами виконання зобов'язань);
  • підготовка рекламацій;
  • ведення переговорів на користь компанії;
  • облік поставок та ведення статистики споживання сировини.
  • аналітична робота з оптимізації закупівель.
  • участь у проекті з впровадження системи Microsofе Axapta на позиції Key User, участь в підготовці ТЗ та інтеграційних тестуваннях.

Досягнення:

  • налагоджений процес закупівлі сировини для виробничих підрозділів підприємства.
  • впроваджений функціонал з автоматичного планування потреби для виробничих підрозділов підприємства.

Ключевая информация

  • Впровадження та розвиток SAP, досвід роботи аналітиком, консультантом та менеджером проектів.
  • Трансформація та автоматизація бізнес-процесів з використанням цифрових рішень SAP та інших систем.
  • Системне мислення, побудова та впровадження ефективних цільових сценаріїв бізнес-процесів.
  • Експертиза в побудові цифрової архітектури з різних рішень, яка відповідає вимогам бізнес-процесів і допомагає значно підвищити їх ефективність.
  • Аналіз потенційних напрямків Розробка KPI процесів та їх моніторинг.
  • Побудова аналітичних звітів в Power BI, експертні знання інших сервісів Microsoft.
  • E2E Project delivery для різних проектів (впровадження SAP, розробка ETRM системи з нуля, впровадження системи електронного документообігу, проекти трансформації закупівель та ін.).
  • Значний досвід в управлінні матеріальними ресурсами, закупівлях та плануванні. Хороші знання бізнес KPI та аналітики у сфері закупівель та планування.
  • Проектування та створення прототипів, тестування, навчання, управління змінами в області SCM, управління даними, координація роботи команди, впровадження практичних бізнес-рішень, які принесуть додаткову цінність для замовника.
  • Добре розуміння бізнес-процесів та глибокі знання SAP Ariba, SRM; SAP MM та інтеграції з іншими модулями та системами.
  • Керував проектами впровадження SAP Ariba.
  • Впровадження SAP S/4 HANA та SAP ECC: Знання повного позабіржового процесу (від замовлення до отримання готівки), включаючи конфігурацію\налаштування документів з продажу, доставки, ціноутворення та виставлення рахунків. (Консультант SAP SD/MM).
  • Постановка завдань для програмістів, написання специфікацій вимог до програмного забезпечення.

Учился в 1 заведении

Национальный горный университет, Днепропетровск

Маркетолог, экономист

Украина , 2012

Владеет языками

Английский

средний

Ігор Вікторович

IT Project Manager

Киев

36 лет

Активно ищет работу

полная занятость

Обновлено 1 день назад