Працював в 6 компаніях 11 років 6 місяців
АПК (Агропромисловий комплекс), Промисловість та Виробництво, IT, Енергетика та Енергоносії
Керівник відділу розвитку закупівель
Агроиндустриальный холдинг МХП
АПК (Агропромисловий комплекс)
3 роки 4 місяці
03.2021 - до теперішнього часу
Трансформація функції закупівель
- Проведення комплексного аналізу ефективності закупівельного процесу та визначення потенційних зон зростання. Побудова тактичного та стратегічного планів трансформації закупівель.
- Розробка єдиного ієрархічного довідника номенклатур і категорій закупівель, уніфікація та стандартизація всіх довідкових даних.
- Розробка єдиного наскрізного процесу закупівель на базі рішень SAP: S/4HANA; Ariba SLP, Sourcing, Contracts, Catalogs & Buying; MDG як єдиного корпоративного шаблону.
- Налаштування інтеграцій між системами SAP.- Розробка нової організаційної структури та формування бек міді фронт-офісів. Розподіл обов'язків між напрямками.
- Побудова та впровадження нових бізнес-процесів: управління взаємовідносинами з постачальниками, категорійний менеджмент.
- Оцінка поточних знань всіх учасників закупівельного процесу та проведення фокусних тренінгів як для внутрішньої команди, так і для партнерів з метою використання кращих закупівельних практик.
- Розробка та актуалізація нормативної документації із закупівель: політик, положень та процедур. Трансформація закупівель з сервісної функції в окрему бізнес-функцію компанії.
- Розробка та впровадження KPI закупівель та інструментів для їх моніторингу. Зміщення фокусу з моніторингу кінцевого результату закупівель на контроль ключових етапів закупівельної процедури.
- Більш ніж втричі збільшили обсяг закупівель, але не стали збільшувати кількість співробітників, а зосередилися на розвитку існуючої команди.
Розробка з нуля корпоративної системи електронного документообігу (СЕД) для зовнішнього та внутрішнього обміну та її інтеграція з іншими корпоративними системами МХП та зовнішніми службами документообігу з подальшим обміном документами у форматах PDF та XML з партнерами компанії.
- Визначення обсягу проекту та підходу до його реалізації відповідно до вимог Наглядового комітету та очікуваних термінів.
- Планування проекту та ресурсів.
- Ведення договірної роботи з підрядником в рамках проекту.
- Розробка технічного завдання, плану та бюджету проекту;
- Організація та контроль роботи проектної команди;
- Контроль за правильністю виконання підрядником описаних вимог;
- Проведення засідань ради управління змінами з виконавчими стейкхолдерами для забезпечення узгодження запитів замовника та бачення виконання проекту.
- Проведення зустрічей головної (основної) проектної команди, робота з крос-функціональними командами для вирішення проблем з плануванням, якістю результатів та ризиками/проблемами, які потенційно можуть вплинути на реалізацію запланованої функціональності.
Керівник проекту з трансформації закупівель
Метинвест
Промисловість та Виробництво
2 роки 4 місяці
12.2018 - 04.2021
- Проведення комплексного аналізу ефективності закупівельного процесу та визначення потенційних зон зростання. Побудова тактичних і стратегічних планів трансформації закупівельної діяльності.
- Впровадження та розвиток практики електронних торгів
Розробка єдиного наскрізного процесу закупівель на базі рішень SAP: ERP; Ariba SLP, Sourcing; MDG як єдиного корпоративного шаблону. - Налаштування інтеграцій між системами SAP
- Розробка нової організаційної структури та формування бек міді фронт офісів. Розподіл обов'язків між напрямками діяльності.
- Розробка та актуалізація нормативної документації з питань закупівель: політика регламентації закупівель.
- Розробка та впровадження KPI закупівель та інструментів їх моніторингу.
- Зміна фокусу з контролю за кінцевим результатом закупівель на контроль за ключовими етапами закупівельної процедури.
Project Management Office
GrainTrack
IT
1 рік 6 місяців
05.2017 - 11.2018
- Управління проектним портфелем компанії у сферах сільського господарства та енергетики.
- Організація проектної діяльності та координація проектів по впровадженню системи у замовників.
- Моніторинг та координація роботи інтеграторів.
- Участь у побудові функціонального дизайну системи, управління Дорожньою картою.
- Підготовка проектної документації та опис бізнес-процесів.
- Побудова процесів SDLC.
- Організація роботи служби технічної підтримки.
- Аналіз якісних та кількісних показників роботи замовника, розробка пропозицій щодо їх покращення.
- Участь у спеціалізованих виставках та конференціях.
- Співпраця з провідними аграрними компаніями України та зарубіжжя, енергетичними компаніями України.
Провідний спеціаліст з оптимізації бізнес-процесів продажів та логістики
ДТЕК, ТОВ, Енергетична компанія
Енергетика та Енергоносії
1 рік 4 місяці
01.2016 - 05.2017
- Впровадження та підтримка рішень SAP ERP (модуль SD/MM).
- Аналіз та вдосконалення бізнес-процесів.
- Підготовка технічних завдань для розробників.
- Конфігурації системи в області SD/MM (SPRO).
- Підготовка тест-кейсів для функціонального та інтеграційного тестування з подальшим їх виконанням.
- Проведення тренінгів для ключових та кінцевих користувачів.
- Розробка проектної документації (статут, ескізне рішення тощо)
- Керівництво проектом інтеграції систем SAP ERP та ETRM Allegro в якості Project Manager (побудова автоматизованого процесу E2E міжфірмової комунікації між дочірніми компаніями всередині групи ДТЕК).
- Контроль термінів, обсягу та бюджету проекту.- Координація роботи проектної команди та зовнішніх підрядників.
SAP Consultant
Метинвест
Промисловість та Виробництво
1 рік 10 місяців
03.2014 - 01.2016
- Збір повного набору інформації про бізнес-процеси відповідно до їх функціональної сфери діяльності;
- Розробка та оптимізація використовуваного функціоналу бізнес-додатків відповідно до потреб бізнесу;
- Опис бізнес-процесів;
- Підготовка проектних рішень і постановка завдань програмістам, контроль виконання;
- Налаштування системи в області SD (Sales & Distribution), частково MM (Material Management);
- Налаштування різних точок інтеграції, які впливають на SD, у координації з командами MM та FI.
- Підготовка технічної та користувацької документації;
- Проведення тренінгів для проектної команди, ключових та кінцевих користувачів;- Розробка навчальних курсів та презентацій;
- Написання скриптів для тестування інтеграції.
Фахівець аналітик з дослідження товарного ринку та статзвітності відділу зовнішньоекономічних зв'язк
Павлоградский Химический Завод
Промисловість та Виробництво
1 рік
09.2012 - 09.2013
Ключові обов'язки:
- ведення та контроль закупівель (імпорт, підготовка супроводжуючої документації для подання на митний контроль, ведення облікової документації);
- планування закупівель (тиждень, місяць, квартал, рік);
- організація тендерної діяльності;
- ведення договірної роботи (підготовка договорів, їх супровід: контроль за належним виконанням умов договорів, контроль за термінами виконання зобов'язань);
- підготовка рекламацій;
- ведення переговорів на користь компанії;
- облік поставок та ведення статистики споживання сировини.
- аналітична робота з оптимізації закупівель.
- участь у проекті з впровадження системи Microsofе Axapta на позиції Key User, участь в підготовці ТЗ та інтеграційних тестуваннях.
Досягнення:
- налагоджений процес закупівлі сировини для виробничих підрозділів підприємства.
- впроваджений функціонал з автоматичного планування потреби для виробничих підрозділов підприємства.
Ключова інформація
- Впровадження та розвиток SAP, досвід роботи аналітиком, консультантом та менеджером проектів.
- Трансформація та автоматизація бізнес-процесів з використанням цифрових рішень SAP та інших систем.
- Системне мислення, побудова та впровадження ефективних цільових сценаріїв бізнес-процесів.
- Експертиза в побудові цифрової архітектури з різних рішень, яка відповідає вимогам бізнес-процесів і допомагає значно підвищити їх ефективність.
- Аналіз потенційних напрямків Розробка KPI процесів та їх моніторинг.
- Побудова аналітичних звітів в Power BI, експертні знання інших сервісів Microsoft.
- E2E Project delivery для різних проектів (впровадження SAP, розробка ETRM системи з нуля, впровадження системи електронного документообігу, проекти трансформації закупівель та ін.).
- Значний досвід в управлінні матеріальними ресурсами, закупівлях та плануванні. Хороші знання бізнес KPI та аналітики у сфері закупівель та планування.
- Проектування та створення прототипів, тестування, навчання, управління змінами в області SCM, управління даними, координація роботи команди, впровадження практичних бізнес-рішень, які принесуть додаткову цінність для замовника.
- Добре розуміння бізнес-процесів та глибокі знання SAP Ariba, SRM; SAP MM та інтеграції з іншими модулями та системами.
- Керував проектами впровадження SAP Ariba.
- Впровадження SAP S/4 HANA та SAP ECC: Знання повного позабіржового процесу (від замовлення до отримання готівки), включаючи конфігурацію\налаштування документів з продажу, доставки, ціноутворення та виставлення рахунків. (Консультант SAP SD/MM).
- Постановка завдань для програмістів, написання специфікацій вимог до програмного забезпечення.
Навчався в 1 закладі
Национальный горный университет, Днепропетровск
Маркетолог, экономист
Украина , 2012
Володіє мовами
Англійська
середній
Ігор Вікторович
Ігор Вікторович
IT Project Manager
![](https://cv-photos-original.rabota.ua/cdn-cgi/image/w=110/738ef697-27b5-44fc-b204-b46766690dde.jpg)
Київ
Активно шукає роботу
повна зайнятість
Оновлено 1 годину тому