Работала в 1 компании 2 года 10 месяцев
IT
Супервайзер
sportbank
IT
2 года 9 месяцев
08.2021 - 05.2024
Макара Яна
Контактна інформація:
Телефон: +380977670463
Електронна пошта: yanamakara8@gmail.com
Місто: Київ
Досвід роботи:
Супервізор (1 рік):
• Керування командою з 10 працівників, забезпечення ефективного розподілу завдань та контроль за їх виконанням.
• Забезпечення високого рівня обслуговування клієнтів, вирішення складних питань та конфліктних ситуацій.
• Аналіз та оптимізація внутрішніх процесів для покращення ефективності роботи відділу.
• Навчання та менторинг нових працівників, проведення тренінгів для підвищення кваліфікації команди.
• Співпраця з іншими відділами для вирішення комплексних завдань та реалізації проектів.
Спеціаліст контакт-центру (2 роки):
• Надання консультацій клієнтам з різних банківських продуктів та послуг.
• Вирішення проблем та питань клієнтів по телефону, електронній пошті та в чаті.
• Обробка звернень клієнтів щодо рахунків, кредитів, депозитів та інших продуктів.
• Співпраця з іншими відділами банку для вирішення складних випадків.
• Підтримка бази даних клієнтів та введення актуальної інформації.
Освіта:
КНЕУ, факультет управління персоналом,соціології та психології.
Навички:
• Управління командою
• Клієнтське обслуговування
• Аналіз та оптимізація процесів
• Вирішення конфліктів
• Навчання та менторинг
• Знання банківських продуктів та послуг
• Впевнений користувач ПК (MS Office, CRM системи)
Особисті якості:
Відповідальність, організованість, стресостійкість, вміння працювати в команді, лідерські якості.
Контактна інформація:
Телефон: +380977670463
Електронна пошта: yanamakara8@gmail.com
Місто: Київ
Досвід роботи:
Супервізор (1 рік):
• Керування командою з 10 працівників, забезпечення ефективного розподілу завдань та контроль за їх виконанням.
• Забезпечення високого рівня обслуговування клієнтів, вирішення складних питань та конфліктних ситуацій.
• Аналіз та оптимізація внутрішніх процесів для покращення ефективності роботи відділу.
• Навчання та менторинг нових працівників, проведення тренінгів для підвищення кваліфікації команди.
• Співпраця з іншими відділами для вирішення комплексних завдань та реалізації проектів.
Спеціаліст контакт-центру (2 роки):
• Надання консультацій клієнтам з різних банківських продуктів та послуг.
• Вирішення проблем та питань клієнтів по телефону, електронній пошті та в чаті.
• Обробка звернень клієнтів щодо рахунків, кредитів, депозитів та інших продуктів.
• Співпраця з іншими відділами банку для вирішення складних випадків.
• Підтримка бази даних клієнтів та введення актуальної інформації.
Освіта:
КНЕУ, факультет управління персоналом,соціології та психології.
Навички:
• Управління командою
• Клієнтське обслуговування
• Аналіз та оптимізація процесів
• Вирішення конфліктів
• Навчання та менторинг
• Знання банківських продуктів та послуг
• Впевнений користувач ПК (MS Office, CRM системи)
Особисті якості:
Відповідальність, організованість, стресостійкість, вміння працювати в команді, лідерські якості.
Ключевая информация
Знання таки програм, як Jira,Redmine,Binotel,Fimi
Яна
Яна
Оператор по роботі з клієнтами
Киев
Активно ищет работу
Характер работы: удаленная работа
Обновлено 2 часа назад