Работал в 6 компаниях   10 лет 2 месяца

Транспорт и Логистика, IT-консалтинг / Услуги / Производство оборудования, Энергетика и Энергоносители, АПК (Агропромышленный комплекс), Другое

Директор

MC

Транспорт и Логистика

2 года 1 месяц

05.2022 - по настоящее время

Загальне керівництво підприємством. Розробка стратегії розвитку. Запуск виробництва. Оформлення технічної документації. Формування підприємства з "0". Проведення переговорів. Участь у тендерах. Розробка заходів по оптимізації підприємства.

Фінансовий менеджер

EU

IT-консалтинг / Услуги / Производство оборудования

1 год 5 месяцев

08.2020 - 01.2022

  • Стратегічне фінансове планування, визначення фінансової та облікової політики компанії;
  • Платіжний календар, бюджетування;
  • Проведення фінансово-економічного аналізу угод компанії;
  • Проведення контролю за правильністю розрахунків, аналіз повноти і правильності нарахувань, формування звітів про результати розрахунку;
  • Аналіз договірної документації з контрагентами на предмет відповідності затвердженим параметрам співпраці та цін.
  • Формування фінансової звітності;
  • Управління бюджетним процесом у компанії, контроль відхилень та виконання бюджетів.

Resource Coordinator / Financial Manager

Slb

Энергетика и Энергоносители

1 год 5 месяцев

02.2019 - 07.2020

  • Формування кошторисів на ремонтні роботи газових свердловин;
  • Підготовка розрахунку економічної ефективності та підготовка фінансових моделей;
  • Аналіз вартості виконаних робіт, коригування розцінок в разі потреби, моніторинг реалізації проекту;
  • Контроль витрат і забезпечення ефективного використання ресурсів та їх оцінка;
  • Участь у формуванні та контролі періодичної звітності з операційних витрат, аналіз використання коштів виробничими підрозділами;
  • Комунікація з підрядними компаніями на предмет їх цінових пропозицій та зон для оптимізації вартості;
  • Графік ресурсного та фінансового планування проектів;
  • Аналіз тендерних процедур по закупці послуг та поставок від підрядників ;
  • План-факт виконання проектів;
  • Приймання участі в підготовці річного бюджету; - P2P та P&L; - Щоденна робота з платіжним календарем та щомісячна звітність Cashflow; - Забезпечення виконання усіх етапів реалізації поставлених завдань, взаємодія з іншими підрозділами в межах компетенції та внутрішніх нормативних документів компанії.
  • Підготовка управлінської звітності в рамках свого відділу;

Менеджер із закупівель та постачання

Агрохолдинг ІМК

АПК (Агропромышленный комплекс)

2 года 11 месяцев

03.2016 - 02.2019

  • Повна організація за своєчасне і комплексне забезпечення компанії необхідними матеріально-технічними ресурсами відповідно до номенклатури в обсягах і термінах; - Підготовка управлінської звітності в рамках свого відділу; - Аналіз тендерних процедур по закупці послуг підрядників на їх конкурсні пропозиції;
  • Координація за проведення процедур закупівлі товарів, робіт і послуг;
  • Здійснення контролю за отриманням матеріалів, послуг чи робіт; - Пошук та залучення нових постачальників та ведення переговорів;
  • Здійснення моніторингу виконання договорів, укладених компанією за результатами проведення процедур закупівель; - Організація і забезпечення укладання договорів на поставку обладнання та матеріалів, контроль щодо їх виконання; - Вивчення динаміки цін та специфіки попиту на продукцію і визначення постачальників - впровадження автоматизації закупок; - Контроль взаєморозрахунків з клієнтами, перевірка і проведення актів звірки в 1С; - Перевірка правильного списання матеріалів; - Збір, обробка, аналіз, консолідація бюджетно-планової інформації; - Організація та контрользаходів щодо діяльності складської логістики відповідно до розподілу повноважень з керуванням запасами, складами і логістики. - Здійснення підготовки даних про показники діяльності управління закупівлями і ефективності всього процесу закупівель.
  • Приймання участі в підготовці річного бюджету;

Економіст

ТОВ

Другое

6 месяцев

09.2015 - 03.2016

  • Аналіз ефективності використання власного транспорту і ПММ, ефективності використання найманих транспорту та спецтехніки.
  • Облік необоротних активів.
  • Контроль правильності рознесення витрат в 1 С.
  • Ведення і контроль управлінського обліку виробництва;
  • Інвентаризація необоротних материальних активів.
  • Розрахунок точки беззбитковості.
  • Розрахунок ЗП та премій.

Логіст

KERNEL груп (СТОВ «Говтва»)

АПК (Агропромышленный комплекс)

1 год 5 месяцев

03.2014 - 08.2015

GPS моніторинг, аналітика, транспортна логістика, контроль витрати палива, економічна звітність.

Ключевая информация

  • Досвід вирішення складних кейсів.
  • Досвід роботи та розуміння нормативної бази в нафтогазовій сфері.
  • Досвід роботи з Sharepoint.
  • Уміння працювати з великим об'ємом інформації.
  • Здатність працювати в режимі інтенсивності та багатозадачності, орієнтованість на результат.


Учился в 2 заведениях

Полтавська державна аграрна академія

Агротехнологій та екології, Агротехнолог/Агрономія

Полтава, 2013

Полтавський державний аграрний університет

Фінанси

Полтава, 2013

Владеет языками

Английский

средний

Может проходить собеседование на этом языке

Может проходить собеседование на этом языке

Русский

свободно

Может проходить собеседование на этом языке

Может проходить собеседование на этом языке

Вадим

Керівник комерційного департаменту

Полтава

Готов переехать: Киев

35 лет

Активно ищет работу

полная занятость

Характер работы: удаленная работа, гибридная, в офисе/на месте

Обновлено 2 дня назад