Работала в 5 компаниях   17 лет 10 месяцев

Транспорт и Логистика, Другое, Банки, Промышленность и Производство

Логіст-бухгалтер

Фоп Кушнір І.К.

Транспорт и Логистика

1 год 4 месяца

08.2023 - по настоящее время

Консультація клієнтів у сфері логістики.Робота з інтернет ресурсами Della та Lardi.Укладання договорів, ведення угоди від пошуку авто/вантажу до вивантаження та оплати.Робота з документами: заявка, акт, рахунок.

Планування маршрутів транспортування, способів, термінів та вартості доставлення замовлень.Взаємодія та контроль роботи з перевізникамиКоординація роботи зі складом, перевізниками, постачальниками.Зниження витрат на транспортування

Пошук та координація роботи з перевізниками FCL/ LCL вантажів.

Ведення бухгалтерії ФОП 3 групи - єдиний податок.Здача звітів до податкової.Нарахування зарплатні.

Менеджер по роботі з клієнтами

Тов Бодро

Другое

6 лет 10 месяцев

11.2015 - 09.2022

збір інформації та її систематизація;вивчення попиту та моніторинг ринку;створення та розширення клієнтської бази;складання комерційних пропозицій;ведення переговорів із клієнтами, укладання договорів;просування продукції: прямий продаж, розробка та створення рекламної інформації для сайтів;участь у виставках: робота із клієнтами на стенді компанії;обробка бланків-заявок;контроль виконання замовлень;робота з первинними документами;ведення внутрішнього документообігу;складський облік, проведення інвентаризацій;обов'язки логіста.

Головний спеціаліст кредитного відділу

КРЕДІ АГРІКОЛЬ БАНК

Банки

2 года 1 месяц

11.2012 - 12.2014

Головний спеціаліст кредитної адміністрації-Проведення контролю за коштами зарахованими на рахунок 3720, 3739-проведення реструктуризацій, рефінансування, зміна позичальника-нарахування, призупинення, перерахунок, сторнування відсотків-закриття кредитних договорів, кредитних ліній, договорів застави-Встановлення грейс-періоду, перерахунок графіка.-відкриття рахунків 2203,2202-оприбуткування та списання застави-контроль закладу страховок-проведення траншей-контроль за рахунком продажів (договору факторингу)-Ведення документів дня20.11.2012-2013Головний спеціаліст з обслуговування та кредитування приватних осіб.Ведення розрахунково-касового обслуговування клієнтів:-відкриття поточних рахунків юридичних та фізичних осіб-відкриття карткових рахунків фізичних осіб-відкриття корпоративних карт- консультація клієнтів щодо тарифів банкуДепозитне обслуговування фіз. та юр. осіб:-консультація фізичних та юридичних осіб щодо умови депозитних вкладів-Прийняття пакету документів від клієнтів, оформлення депозиту, довіреності-оформлення депозитної справиСупровід валютних операцій:-оформлення платіжних доручень в ін. валюті-Переклади з поточних валютних рахунків фіз. осібСупровід кредитних операцій:-Видача авто та споживчого кредиту-відкриття овердрафтів та кредитних траншей юр. особамПродаж страхових продуктів:-ГО, короб.продукти, страхування картПродаж інтернет-банкінгуАктивне залучення клієнтів:-холодні, теплі дзвінки-роздача листівок-провидіння презентацій

Бухгалтер-касир

ПРАВЕКС БАНК / PRAVEX BANK

Банки

1 год

10.2011 - 10.2012

Ведення розрахунково-касового обслуговування клієнтів:-відкриття поточних рахунків фізичних осіб-відкриття карткових рахунків фізичних осіб- консультація клієнтів щодо тарифів банку-щоденне формування виписок-проведення платежів за поточними рахунками юридичних та фізичних осіб у національній та іноземній валютах-Видача готівки з поточних рахунків юридичних-прийом та перерахування платежів, прийнятих від клієнтів - фізичних осіб готівкою-оформлення документів на вивезення та ввезення готівки з каси банку-проведення ревізій каси-оформлення документів щодо прийому та видачі готівки з рахунків фізичних осіб-перерахування коштів у іноземній валюті без відкриття рахунку фізичній особі-Проведення контролю за коштами зарахованими на рахунок «Кредитові суми до з'ясування»- надання клієнтам довідок про наявність рахунків, відкритих у банку та про рух коштів за цими рахункамиДепозитне обслуговування фізичних осібСупровід кредитних операцій:-проведення кредитних операцій фізичних осіб згідно з розпорядженнями кредитного відділу та відділу супроводів банківських операційВедення документів дня

Бухгалтер

КИЇВ ХЛІБ

Промышленность и Производство

6 лет 2 месяца

04.2005 - 06.2011

Перевірка та зведення реалізації готової продукції та послуг;Реєстрація податкових накладних у Єдиному реєстрі;Складання Реєстру виданих податкових накладних;Оформлення та проведення в обліку накладних щодо повернення готової продукції, оформлення розрахунків коригувань;Оформлення та відображення в обліку знижок;Звіряння товарних звітів;Контроль своєчасності повернення документів;Участь у інвентаризаціях;відображення результатів інвентаризацій в обліку;Проведення звірок із покупцями;

Ключевая информация

Володіння методологією аналізу логістичних процесів та постійного їх покращення.Наполегливість у вирішенні питань

Активна життєва позиція, цілеспрямованість;організаторські здібності, комунікабельність;відповідальність, оперативність, оптимізм;аналітичний склад розуму, швидка здатність до навчання;націленість на результат,стресостійкість,досвід у сфері продажів;досвід ведення документообігу;навички роботи з клієнтами

Училась в 1 заведении

Відокремлений структурний підрозділ товариства з обмеженою відповідальністю "Київський університет туризму, гостинності і права" - "Вище професійне училище готельєрів і рестораторів"

Бухгалтер

Київ, 2009

Владеет языками

Английский

средний

Испанский

выше среднего

Дополнительная информация

Особисті якості

Веду здоровий спосіб життя та займаюся спортом.

Інна

Логіст,менеджер по роботі з клієнтами

Киев

Дарницкий район, Днепровский район

44 000 грн.

37 лет

Активно ищет работу

полная занятость

Характер работы: удаленная работа

Обновлено 4 часа назад