Працювала в 5 компаніях   17 років 4 місяці

Транспорт та Логістика, Інше, Банки, Промисловість та Виробництво

Логіст-бухгалтер

Фоп Кушнір І.К.

Транспорт та Логістика

10 місяців

08.2023 - до теперішнього часу

Консультація клієнтів у сфері логістики.Робота з інтернет ресурсами Della та Lardi.Укладання договорів, ведення угоди від пошуку авто/вантажу до вивантаження та оплати.Робота з документами: заявка, акт, рахунок.

Планування маршрутів транспортування, способів, термінів та вартості доставлення замовлень.Взаємодія та контроль роботи з перевізникамиКоординація роботи зі складом, перевізниками, постачальниками.Зниження витрат на транспортування

Пошук та координація роботи з перевізниками FCL/ LCL вантажів.

Ведення бухгалтерії ФОП 3 групи - єдиний податок.Здача звітів до податкової.Нарахування зарплатні.

Менеджер по роботі з клієнтами

Тов Бодро

Інше

6 років 10 місяців

11.2015 - 09.2022

збір інформації та її систематизація;вивчення попиту та моніторинг ринку;створення та розширення клієнтської бази;складання комерційних пропозицій;ведення переговорів із клієнтами, укладання договорів;просування продукції: прямий продаж, розробка та створення рекламної інформації для сайтів;участь у виставках: робота із клієнтами на стенді компанії;обробка бланків-заявок;контроль виконання замовлень;робота з первинними документами;ведення внутрішнього документообігу;складський облік, проведення інвентаризацій;обов'язки логіста.

Головний спеціаліст кредитного відділу

КРЕДІ АГРІКОЛЬ БАНК

Банки

2 роки 1 місяць

11.2012 - 12.2014

Головний спеціаліст кредитної адміністрації-Проведення контролю за коштами зарахованими на рахунок 3720, 3739-проведення реструктуризацій, рефінансування, зміна позичальника-нарахування, призупинення, перерахунок, сторнування відсотків-закриття кредитних договорів, кредитних ліній, договорів застави-Встановлення грейс-періоду, перерахунок графіка.-відкриття рахунків 2203,2202-оприбуткування та списання застави-контроль закладу страховок-проведення траншей-контроль за рахунком продажів (договору факторингу)-Ведення документів дня20.11.2012-2013Головний спеціаліст з обслуговування та кредитування приватних осіб.Ведення розрахунково-касового обслуговування клієнтів:-відкриття поточних рахунків юридичних та фізичних осіб-відкриття карткових рахунків фізичних осіб-відкриття корпоративних карт- консультація клієнтів щодо тарифів банкуДепозитне обслуговування фіз. та юр. осіб:-консультація фізичних та юридичних осіб щодо умови депозитних вкладів-Прийняття пакету документів від клієнтів, оформлення депозиту, довіреності-оформлення депозитної справиСупровід валютних операцій:-оформлення платіжних доручень в ін. валюті-Переклади з поточних валютних рахунків фіз. осібСупровід кредитних операцій:-Видача авто та споживчого кредиту-відкриття овердрафтів та кредитних траншей юр. особамПродаж страхових продуктів:-ГО, короб.продукти, страхування картПродаж інтернет-банкінгуАктивне залучення клієнтів:-холодні, теплі дзвінки-роздача листівок-провидіння презентацій

Бухгалтер-касир

ПРАВЕКС БАНК / PRAVEX BANK

Банки

1 рік

10.2011 - 10.2012

Ведення розрахунково-касового обслуговування клієнтів:-відкриття поточних рахунків фізичних осіб-відкриття карткових рахунків фізичних осіб- консультація клієнтів щодо тарифів банку-щоденне формування виписок-проведення платежів за поточними рахунками юридичних та фізичних осіб у національній та іноземній валютах-Видача готівки з поточних рахунків юридичних-прийом та перерахування платежів, прийнятих від клієнтів - фізичних осіб готівкою-оформлення документів на вивезення та ввезення готівки з каси банку-проведення ревізій каси-оформлення документів щодо прийому та видачі готівки з рахунків фізичних осіб-перерахування коштів у іноземній валюті без відкриття рахунку фізичній особі-Проведення контролю за коштами зарахованими на рахунок «Кредитові суми до з'ясування»- надання клієнтам довідок про наявність рахунків, відкритих у банку та про рух коштів за цими рахункамиДепозитне обслуговування фізичних осібСупровід кредитних операцій:-проведення кредитних операцій фізичних осіб згідно з розпорядженнями кредитного відділу та відділу супроводів банківських операційВедення документів дня

Бухгалтер

КИЇВ ХЛІБ

Промисловість та Виробництво

6 років 2 місяці

04.2005 - 06.2011

Перевірка та зведення реалізації готової продукції та послуг;Реєстрація податкових накладних у Єдиному реєстрі;Складання Реєстру виданих податкових накладних;Оформлення та проведення в обліку накладних щодо повернення готової продукції, оформлення розрахунків коригувань;Оформлення та відображення в обліку знижок;Звіряння товарних звітів;Контроль своєчасності повернення документів;Участь у інвентаризаціях;відображення результатів інвентаризацій в обліку;Проведення звірок із покупцями;

Ключова інформація

Володіння методологією аналізу логістичних процесів та постійного їх покращення.Наполегливість у вирішенні питань

Активна життєва позиція, цілеспрямованість;організаторські здібності, комунікабельність;відповідальність, оперативність, оптимізм;аналітичний склад розуму, швидка здатність до навчання;націленість на результат,стресостійкість,досвід у сфері продажів;досвід ведення документообігу;навички роботи з клієнтами

Навчалась в 1 закладі

Відокремлений структурний підрозділ товариства з обмеженою відповідальністю "Київський університет туризму, гостинності і права" - "Вище професійне училище готельєрів і рестораторів"

Бухгалтер

Київ, 2009

Володіє мовами

Англійська

середній

Іспанська

вище середнього

Додаткова інформація

Особисті якості

Веду здоровий спосіб життя та займаюся спортом.

Інна

Логіст

Київ

Дарницький район, Дніпровський район

40 000 грн.

37 років

Активно шукає роботу

повна зайнятість, неповна зайнятість

Характер роботи: віддалена робота, в офісі/на місці

Оновлено 3 дні тому