Працювала в 5 компаніях 17 років 10 місяців
Транспорт та Логістика, Інше, Банки, Промисловість та Виробництво
Логіст-бухгалтер
Фоп Кушнір І.К.
Транспорт та Логістика
1 рік 4 місяці
08.2023 - до теперішнього часу
Консультація клієнтів у сфері логістики.Робота з інтернет ресурсами Della та Lardi.Укладання договорів, ведення угоди від пошуку авто/вантажу до вивантаження та оплати.Робота з документами: заявка, акт, рахунок.
Планування маршрутів транспортування, способів, термінів та вартості доставлення замовлень.Взаємодія та контроль роботи з перевізникамиКоординація роботи зі складом, перевізниками, постачальниками.Зниження витрат на транспортування
Пошук та координація роботи з перевізниками FCL/ LCL вантажів.
Ведення бухгалтерії ФОП 3 групи - єдиний податок.Здача звітів до податкової.Нарахування зарплатні.
Менеджер по роботі з клієнтами
Тов Бодро
Інше
6 років 10 місяців
11.2015 - 09.2022
збір інформації та її систематизація;вивчення попиту та моніторинг ринку;створення та розширення клієнтської бази;складання комерційних пропозицій;ведення переговорів із клієнтами, укладання договорів;просування продукції: прямий продаж, розробка та створення рекламної інформації для сайтів;участь у виставках: робота із клієнтами на стенді компанії;обробка бланків-заявок;контроль виконання замовлень;робота з первинними документами;ведення внутрішнього документообігу;складський облік, проведення інвентаризацій;обов'язки логіста.
Головний спеціаліст кредитного відділу
КРЕДІ АГРІКОЛЬ БАНК
Банки
2 роки 1 місяць
11.2012 - 12.2014
Головний спеціаліст кредитної адміністрації-Проведення контролю за коштами зарахованими на рахунок 3720, 3739-проведення реструктуризацій, рефінансування, зміна позичальника-нарахування, призупинення, перерахунок, сторнування відсотків-закриття кредитних договорів, кредитних ліній, договорів застави-Встановлення грейс-періоду, перерахунок графіка.-відкриття рахунків 2203,2202-оприбуткування та списання застави-контроль закладу страховок-проведення траншей-контроль за рахунком продажів (договору факторингу)-Ведення документів дня20.11.2012-2013Головний спеціаліст з обслуговування та кредитування приватних осіб.Ведення розрахунково-касового обслуговування клієнтів:-відкриття поточних рахунків юридичних та фізичних осіб-відкриття карткових рахунків фізичних осіб-відкриття корпоративних карт- консультація клієнтів щодо тарифів банкуДепозитне обслуговування фіз. та юр. осіб:-консультація фізичних та юридичних осіб щодо умови депозитних вкладів-Прийняття пакету документів від клієнтів, оформлення депозиту, довіреності-оформлення депозитної справиСупровід валютних операцій:-оформлення платіжних доручень в ін. валюті-Переклади з поточних валютних рахунків фіз. осібСупровід кредитних операцій:-Видача авто та споживчого кредиту-відкриття овердрафтів та кредитних траншей юр. особамПродаж страхових продуктів:-ГО, короб.продукти, страхування картПродаж інтернет-банкінгуАктивне залучення клієнтів:-холодні, теплі дзвінки-роздача листівок-провидіння презентацій
Бухгалтер-касир
ПРАВЕКС БАНК / PRAVEX BANK
Банки
1 рік
10.2011 - 10.2012
Ведення розрахунково-касового обслуговування клієнтів:-відкриття поточних рахунків фізичних осіб-відкриття карткових рахунків фізичних осіб- консультація клієнтів щодо тарифів банку-щоденне формування виписок-проведення платежів за поточними рахунками юридичних та фізичних осіб у національній та іноземній валютах-Видача готівки з поточних рахунків юридичних-прийом та перерахування платежів, прийнятих від клієнтів - фізичних осіб готівкою-оформлення документів на вивезення та ввезення готівки з каси банку-проведення ревізій каси-оформлення документів щодо прийому та видачі готівки з рахунків фізичних осіб-перерахування коштів у іноземній валюті без відкриття рахунку фізичній особі-Проведення контролю за коштами зарахованими на рахунок «Кредитові суми до з'ясування»- надання клієнтам довідок про наявність рахунків, відкритих у банку та про рух коштів за цими рахункамиДепозитне обслуговування фізичних осібСупровід кредитних операцій:-проведення кредитних операцій фізичних осіб згідно з розпорядженнями кредитного відділу та відділу супроводів банківських операційВедення документів дня
Бухгалтер
КИЇВ ХЛІБ
Промисловість та Виробництво
6 років 2 місяці
04.2005 - 06.2011
Перевірка та зведення реалізації готової продукції та послуг;Реєстрація податкових накладних у Єдиному реєстрі;Складання Реєстру виданих податкових накладних;Оформлення та проведення в обліку накладних щодо повернення готової продукції, оформлення розрахунків коригувань;Оформлення та відображення в обліку знижок;Звіряння товарних звітів;Контроль своєчасності повернення документів;Участь у інвентаризаціях;відображення результатів інвентаризацій в обліку;Проведення звірок із покупцями;
Ключова інформація
Володіння методологією аналізу логістичних процесів та постійного їх покращення.Наполегливість у вирішенні питань
Активна життєва позиція, цілеспрямованість;організаторські здібності, комунікабельність;відповідальність, оперативність, оптимізм;аналітичний склад розуму, швидка здатність до навчання;націленість на результат,стресостійкість,досвід у сфері продажів;досвід ведення документообігу;навички роботи з клієнтами
Навчалась в 1 закладі
Відокремлений структурний підрозділ товариства з обмеженою відповідальністю "Київський університет туризму, гостинності і права" - "Вище професійне училище готельєрів і рестораторів"
Бухгалтер
Київ, 2009
Володіє мовами
Англійська
середній
Іспанська
вище середнього
Додаткова інформація
Особисті якості
Веду здоровий спосіб життя та займаюся спортом.
Інна
Інна
Логіст,менеджер по роботі з клієнтами
Київ
Дарницький район, Дніпровський район
Активно шукає роботу
повна зайнятість
Характер роботи: віддалена робота
Оновлено 4 години тому