Работала в 4 компаниях 14 лет 7 месяцев
Туризм / Путешествия / Пассажирские перевозки
Керівник відділу збуту
TEZ TOUR Retail
Туризм / Путешествия / Пассажирские перевозки
5 лет 10 месяцев
11.2018 - по настоящее время
1. Відкриття нових агентств (Комунікація з потенційними франчайзі, підбір та аналіз локації, розробка P&L під існуючий запит, візіалізація локації та її погодження, прорахунок пакету брендування й тендерування, внутрішня візуалізація й повна комплектація, повний супровід при відкритті).
2. Робота з ТРЦ та ріелторами з пошуку нових локацій.
3. Просування франшизи (участь у виставках, розміщення в каталогах/сайтах).
4. Комунікація з існуючими партнерами – відкриття, переїзди, зміна юр. осіб.
5. Перевірка відповідності стандартів старих та нових точок.
6. Дослідження ринку та конкурентів - модернізація франшизи.
7. Контроль сплат роялті та вступних внесків.
8. Контроль роботи відділу.
Керівник групи відділу збуту
TEZ TOUR Retail
Туризм / Путешествия / Пассажирские перевозки
6 лет
10.2012 - 10.2018
Розширення агентської мережі:
- розробка мануалів та профайлів для просування франшизи (Brand Book, Corporate book та ін.);
- обробка заявок/відповіді партнерам/переговори;
- аналіз локації, складання P&L, розробка та затвердження візуалізації під відкриття, запуск роботи ТА;
- узгодження, підписання договору франчайзингу, додаткових угод;
- узгодження вартості та замовлення бренд-пакету;
повна комплектація офісу POS матеріалами, згідно з договором франчайзингу, надання необхідних паролів доступу.
Промо та популяризація:
- підготовка, проведення та контроль глобальних та локальних рекламних кампаній для мережі.
Пошук партнерів для крос промо;
- щотижнева та щомісячна звітність;
- директ та SMM.
Існуючі партнери:
- планові відвідування агенцій;
- надання повної інформації про нововведення в мережі ТТТ та плани розвитку на найближчий час;
- у разі потреби - проведення спеціальних рекламних заходів та промо-акцій у регіонах для підвищення лояльності та популяризації «TEZ TOUR Турагенція»;
- консультування франчайзі-партнерів з питань, що виникають, щодо роботи агентства;
- надання допомоги агентам, які мають проблеми щодо надання інформації туристам за корпоративними стандартами, з'ясування причин відставання, шляхи вирішення виявлених проблем;
- моніторинг та здійснення жорсткого контролю за ефективністю та якістю роботи менеджерів з обслуговування туристів, використовуючи ресурс Таємних покупців компанії «4SERVICE», короративних стандартів з обслуговування;п
- аналітика продажу існуючих партнерів.
Керівник відділу франчайзингу
Гарячі Тури, ТА
Туризм / Путешествия / Пассажирские перевозки
1 год 4 месяца
06.2011 - 10.2012
- Телефонні дзвінки щодо співпраці.
- Організація відправки рекламної продукції для агентств.
- Встановлення модулів на сайти агенцій, IT TOUR- виготовлення лайт боксів, контроль повернення лайт боксів при виході агентства з мережі.
- Розсилання новин, спец. та «гарячих» пропозицій, важливої інформації (розробка та затвердження макетів).
- Робота із CRM системою.
- Залучення нових агенцій (продзвон і відповідь на імейл запити).
- Робота з операторами (вирішення нестандартних ситуацій).
- Проведення акцій «Шиканемо», «Раннє бронювання», «День оператора» (Робота з операторами з акцій для мережі, спец. пропозиціями тощо).
- Створення, відправка та контроль оплат по роялті в 1С.
- Щотижневе проведення он-лайн конференцій (обговорюються проблемні питання, повідомляються новини, плани на тиждень, питання-відповідь). Протокол конференції.
- Тестування менеджерів (розробка тестів за напрямами, можливо психологічних тощо).
- Навчання он-лайн бронюванню, прорахунок нестандартних турів.
- Навчання нових агенцій.
- Робота з агентствами зі збільшення продажів.
- Організація тренінгів, Road Show по Україні.
- Розвиток груп у соц. мережах.
- Вирішення нестандартних питань (з агенціями та операторами).
- Організація Workshop
Менеджер відділу бронювання
Гарячі Тури, ТА
Туризм / Путешествия / Пассажирские перевозки
1 год 3 месяца
03.2010 - 06.2011
Функціональні обов'язки менеджера відділу бронювання:
- Онлайн бронювання пакетних турів.
- Контроль виконання заявок.
- Виставлення рахунків фактур на оплату туру, контроль оплати.
- Робота з первинними документами.
- Ведення внутрішнього документообігу.
Ключевая информация
- Управлінські навички
- уміння аналізувати
- уміння вести переговори
Училась в 1 заведении
ЧІБС УБС НБУ
Фінанси та кредит
Черкаси , 2009
Владеет языками
Английский
продвинутый
Украинский
родной
Дополнительная информация
Особисті якості
- глибокі знання специфіки роботи у сфері туризму
- наявність лідерських якостей
- орієнтованість на результат
- динамізм та новаторство
- вміння швидко мислити та приймати рішення
- оптимізм
- вимогливість до себе
Maryna
Maryna
Head of development
Киев
полная занятость
Обновлено 4 месяца назад