Працювала в 4 компаніях   14 років 4 місяці

Туризм / Подорожі / Пасажирські перевезення

Керівник відділу збуту

TEZ TOUR Retail

Туризм / Подорожі / Пасажирські перевезення

5 років 7 місяців

11.2018 - до теперішнього часу

1. Відкриття нових агентств (Комунікація з потенційними франчайзі, підбір та аналіз локації, розробка P&L під існуючий запит, візіалізація локації та її погодження, прорахунок пакету брендування й тендерування, внутрішня візуалізація й повна комплектація, повний супровід при відкритті).

2. Робота з ТРЦ та ріелторами з пошуку нових локацій.

3. Просування франшизи (участь у виставках, розміщення в каталогах/сайтах).

4. Комунікація з існуючими партнерами – відкриття, переїзди, зміна юр. осіб.

5. Перевірка відповідності стандартів старих та нових точок.

6. Дослідження ринку та конкурентів - модернізація франшизи.

7. Контроль сплат роялті та вступних внесків.

8. Контроль роботи відділу.

Керівник групи відділу збуту

TEZ TOUR Retail

Туризм / Подорожі / Пасажирські перевезення

6 років

10.2012 - 10.2018

Розширення агентської мережі:

- розробка мануалів та профайлів для просування франшизи (Brand Book, Corporate book та ін.);

- обробка заявок/відповіді партнерам/переговори;

- аналіз локації, складання P&L, розробка та затвердження візуалізації під відкриття, запуск роботи ТА;

- узгодження, підписання договору франчайзингу, додаткових угод;

- узгодження вартості та замовлення бренд-пакету;

повна комплектація офісу POS матеріалами, згідно з договором франчайзингу, надання необхідних паролів доступу.

Промо та популяризація:

- підготовка, проведення та контроль глобальних та локальних рекламних кампаній для мережі.

Пошук партнерів для крос промо;

- щотижнева та щомісячна звітність;

- директ та SMM.

Існуючі партнери:

- планові відвідування агенцій;

- надання повної інформації про нововведення в мережі ТТТ та плани розвитку на найближчий час;

- у разі потреби - проведення спеціальних рекламних заходів та промо-акцій у регіонах для підвищення лояльності та популяризації «TEZ TOUR Турагенція»;

- консультування франчайзі-партнерів з питань, що виникають, щодо роботи агентства;

- надання допомоги агентам, які мають проблеми щодо надання інформації туристам за корпоративними стандартами, з'ясування причин відставання, шляхи вирішення виявлених проблем;

- моніторинг та здійснення жорсткого контролю за ефективністю та якістю роботи менеджерів з обслуговування туристів, використовуючи ресурс Таємних покупців компанії «4SERVICE», короративних стандартів з обслуговування;п

- аналітика продажу існуючих партнерів.

Керівник відділу франчайзингу

Гарячі Тури, ТА

Туризм / Подорожі / Пасажирські перевезення

1 рік 4 місяці

06.2011 - 10.2012

- Телефонні дзвінки щодо співпраці.

- Організація відправки рекламної продукції для агентств.

- Встановлення модулів на сайти агенцій, IT TOUR- виготовлення лайт боксів, контроль повернення лайт боксів при виході агентства з мережі.

- Розсилання новин, спец. та «гарячих» пропозицій, важливої інформації (розробка та затвердження макетів).

- Робота із CRM системою.

- Залучення нових агенцій (продзвон і відповідь на імейл запити).

- Робота з операторами (вирішення нестандартних ситуацій).

- Проведення акцій «Шиканемо», «Раннє бронювання», «День оператора» (Робота з операторами з акцій для мережі, спец. пропозиціями тощо).

- Створення, відправка та контроль оплат по роялті в 1С.

- Щотижневе проведення он-лайн конференцій (обговорюються проблемні питання, повідомляються новини, плани на тиждень, питання-відповідь). Протокол конференції.

- Тестування менеджерів (розробка тестів за напрямами, можливо психологічних тощо).

- Навчання он-лайн бронюванню, прорахунок нестандартних турів.

- Навчання нових агенцій.

- Робота з агентствами зі збільшення продажів.

- Організація тренінгів, Road Show по Україні.

- Розвиток груп у соц. мережах.

- Вирішення нестандартних питань (з агенціями та операторами).

- Організація Workshop

Менеджер відділу бронювання

Гарячі Тури, ТА

Туризм / Подорожі / Пасажирські перевезення

1 рік 3 місяці

03.2010 - 06.2011

Функціональні обов'язки менеджера відділу бронювання:

- Онлайн бронювання пакетних турів.

- Контроль виконання заявок.

- Виставлення рахунків фактур на оплату туру, контроль оплати.

- Робота з первинними документами.

- Ведення внутрішнього документообігу.

Ключова інформація

- Управлінські навички

- уміння аналізувати

- уміння вести переговори

Навчалась в 1 закладі

ЧІБС УБС НБУ

Фінанси та кредит

Черкаси , 2009

Володіє мовами

Англійська

поглиблений

Українська

рідна

Додаткова інформація

Особисті якості

- глибокі знання специфіки роботи у сфері туризму

- наявність лідерських якостей

- орієнтованість на результат

- динамізм та новаторство

- вміння швидко мислити та приймати рішення

- оптимізм

- вимогливість до себе

Maryna

Head of development

Київ

37 років

повна зайнятість

Оновлено 1 місяць тому