Работала в 5 компаниях   14 лет 10 месяцев

Медицина и Здравоохранение

Координатор стартап-проекту у медичному бізнесі

ТОВ «ВІАСАН», МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР м.Тернопіль

Медицина и Здравоохранение

9 месяцев

04.2022 - 01.2023

Безпосередня участь у роботі над стартап-проектом, починаючи від обрання приміщення до початку робіт. Формування із власниками ефективної структури медичного закладу, матеріально-технічної бази. Визначення основних вимог для забезпечення діяльності даного медичного закладу в межах визначених напрямів роботи та лікарських спеціальностей, вимог щодо опорядження та експлуатації приміщень, вимог до кваліфікаційних та моральних якостей персоналу. Розробка та впровадження правил, стандартів, шаблонів, протоколів, нормативно-правових організаційних документів медичного закладу на початку робіт. Отримання усіх видів дозвільної документації. Інформаційно-правова допомога власнику та керівнику медичного закладу. Оптимізація роботи існуючих проектів, структур та підрозділів медичного закладу. Впровадження нових медичних послуг. Визначення нових можливостей розвитку лікарів, підрозділів та медичного закладу. Дотримання клієнтоорієнтовності та якості медичних послуг у всіх процесах.

Заступник директора з якості медичних послуг

ТОВ "КЛІНІКА "ДЕНИС", TOP CLINIC DENIS, Київ

Медицина и Здравоохранение

9 месяцев

09.2021 - 06.2022

На стартапі проекту проведена робота з розробки організаційно-методичної документації медичного центру, отримані необхідні дозвільні документи (санепідекспертиза, дозволи МВС, дозволи на санітарний автотранспорт) та ліцензії (на медпрактику, на використання джерел іонізуючого випромінювання (рентген), на використання наркотичних засобів та психотропних речовин). Участь у прийнятті приміщень під медичну практику від будівельників та монтажних організацій.

Директор

ТОВ "ФІРМА МЕДІКОМ", лікарня клініки "МЕДІКОМ", Київ

Медицина и Здравоохранение

6 лет 6 месяцев

11.2014 - 05.2021

Оптимізація роботи структурних підрозділів, що була спрямована на ефективність та якість роботи, лояльність клієнтів, підтримання іміджу бренду та рентабельність підприємства. Налагодження ефективної взаємодії між працівниками та нових елементів командної роботи. Впровадження нових правил та методів роботи у стаціонарі, відділенні невідкладної медичної допомоги та у консультативено-діагностичному відділенні. Налагодження відповідного діловодства на підприємстві, документообороту, організаційних процесів. Впровадження елементів нової корпоративної культури та командної роботи у наданні медичних послуг від звернення пацієнта до закінчення його лікування. Сприяння формуванню професійних якостей та навиків персоналу від молодшого медперсоналу до головного лікаря. Підготовка до відкриття та переїзду спрацьованого та ефективного колективу професіоналів у нове власне стаціонарне відділення. Збереження якості лікування та медичних послуг, репутації закладу, повноцінного конкурентноспроможного штату та фінасових можливостей працювати під час КОВІДУ на епідеміологічно-небезпечній та несприятливій за обставинами території. Контроль та збереження рентабельності медичного закладу та підрозділів при будь-яких обставинах.

Керівник організаційно-методичного відділу

ПП "КЛІНІКА МЕДІКОМ", амбулаторно-поліклінічна служба "МЕДІКОМ", Київ

Медицина и Здравоохранение

4 года 7 месяцев

04.2010 - 11.2014

На стартапі відкриття поліклінік розроблена уся організаційно-методична, директивна документація медичного центру, отримані необхідні дозвільні документи та ліцензії (на медпрактику, на використання джерел іонізуючого випромінювання, на використання наркотичних засобів та психотропних речовин. Проведення юридичного супроводу під час перевірок медичного центру в межах моєї компетенції. Забезпечення розробки та впровадження стандартів роботи та взаємодії персоналу медичного центру в межах правового поля.Організація роботи та ефективної взаємодії всіх структурних підрозділів, що спрямована на якість та конкурентоспроможність послуг, що надаються, їх відповідність до стандартів надання медичної допомоги і задоволення потреб замовників і споживачів у відповідних видах медичної допомоги. Пошук та підбір персоналу, підвищення їх кваліфікації. Створення безпечних і сприятливих умов праці, контроль за додержання вимог законодавства про охорону праці, охорону навколишнього середовища, протипожежної безпеки. Розроблення, укладення і виконання колективного договору. Зовнішнє представництво закладу в адміністративних органах тощо. Контроль за дотриманням вимог трудового законодавства. Розробка та затвердження правил внутрішнього трудового розпорядку, правил внутрішнього розпорядку медичного центру, медичної документації для ліцензування, стандартизації, акредитації, атестації.

Заступник начальника управління охорони здоров ‘я

ДЕСНЯНСЬКА РАЙОННА У М.КИЄВІ ДЕРЖАВНА АДМІСТРАЦІЯ, м.Київ

Медицина и Здравоохранение

2 года 2 месяца

01.2008 - 03.2010

Організація роботи у 9 ЛПЗ району, координація та контроль заходів та планів, забезпечення державного нагляду та впливу на питання з охорони здоров’я на відповідній території згідно з вимогами чинного законодавства та у відповідності до наданих повноважень. Співпраця з органами державної виконавчої влади, органами місцевого самоврядування з питань забезпечення здоров’я, санітарного та епідемічного благополуччя населення. Аналіз показників роботи закладів, управління, району, розробка заходів щодо їх оптимізації, розробка та впровадження директивних документів. Розроблення проектів законодавчих і нормативних актів, державних програм у межах своєї компетенції. Здійснення аналізу стану й тенденцій розвитку галузі охорони здоров'я, ходу виконання державних програм, діяльності районного управління, підготовка проектів відповідних рішень щодо усунення недоліків і закріплення позитивних тенденцій. Контроль за забезпеченням надання якісної медичної допомоги населенню району у ЛПЗ району. Підготовка для начальника управління звітів та проектів документів. Фармакологічний менеджмент, санітарно-епідеміологічний менеджмент, тендери, робота з статистичними даними атестація та підвищення кваліфікація персоналу тощо. Представницька діяльність

Ключевая информация

Багатозадачність. Організованість. Комунікабельність. Націленість на результат. Налагодження процесів. Керування коллективом/командою. Вміння приймати рішення. Відповідальність. Наставництво. Менеджерський досвід. Знання чинного законодавства. Оформлення дозвільної документації.

Училась в 2 заведениях

Міжрегіональна академія управляння персоналом

Публічне управління та адміністрування, магістр з управління

Киев, 2024

Східноєвропейський університет економіки і менеджменту

Менеджмент підприємств і організацій в галузі охорони здоров’я, спеціаліст: менеджер-економіст

Киев, 2009

Владеет языками

Английский

ниже среднего

Русский

свободно

Может проходить собеседование на этом языке

Может проходить собеседование на этом языке

Украинский

свободно

Может проходить собеседование на этом языке

Может проходить собеседование на этом языке

Ірина

директор медичного центру, операційний директор, заступник директора, керівник відділу, начальник

Киев

51 год

полная занятость

Обновлено 2 месяца назад