Работала в 3 компаниях   3 года 3 месяца

Красота / Фитнес / Спорт, Промышленность и Производство, Образование

Онлайн керуюча/HRD

So.Shell

Красота / Фитнес / Спорт

1 год 5 месяцев

02.2023 - по настоящее время

В мої обов'язки входило повне забезпечення роботи філіалів та допомога у відкритті нових салонів в Лондоні. Працювала дистанційно.
Серед них можу виділити:

- Кадрове адміністрування;

- Пошук та підбір персоналу;

- Формування організаційної структури компанії, штатного розкладу;

- Формування посадових інструкцій для всіх рівнів та категорій працівників;

- Формування графіків відпусток, графіків роботи;

- Спілкування з клієнтами в соціальних мережах компанії;

- Продаж послуг та акцій компанії;

- Робота з CRM системою та її адміністрування;

- Опрацюванння скарг клієнтів.

- Бізнес листування;

- Робота з VIP сегментом;

- Робота з PR - відділом;

Адміністратор інтернет-магазину

Magnit

Промышленность и Производство

9 месяцев

05.2022 - 02.2023

- Забезпечення організації роботи та функціонування інтернет магазину. (WordPress)

- Робота зі співробітниками (контент менеджери, дизайнери, програміст, СЕО спеціаліст, копірайтер, CMM) та іншими відділами компанії (Менеджери з продажу, відділ збуту, закупки тощо)

- Створення та наповнення контентом соціальних мереж (Facebook, Instagramm, LinkedIn)

- Відповіді на коментарі на сайті, YouTube каналі, соціальних мережах;

- Робота з сайтом: (унікальні описи + сео ключі, оригінальні фото, відео, інструкції, статті та перелінкування, супутні товари, акції та подарунки)

- Доопрацювання сайту з юзабіліті та дизайну.

- Робота з обліковим записом Google ADS (збір ключів)

- Копірайтинг

Адміністатор

ROBOCODE

Образование

11 месяцев

03.2020 - 02.2021

Адміністратор школи комп'ютерних курсів;

- Спілкування з клієнтами, робота з CRM системою;

- Консультування та продаж послуг компанії;

- Ведення документообігу (Звіти, заробітні плати, контракти, розклади занять, тощо)

- Робота з командою (постановка цілей та задач, їх контролювання, HR)

- Маркетингові обов'язки (ведення соціальних мереж компанії, створення та розробка акцій, робота з поліграфією, тощо)

- Інші обов'язки (створення заходів компаній: тімбілдінг, свята для клієнтів, тощо)

Ключевая информация

- Впевнений користувач ПК (MS Office/Інструменти Google)

- Навички фото та відеомонтажу (Vegas Pro/Adobe Photoshop, Figma)

- Просунутий користувач соціальних мереж з розумінням принципу їх роботи та просування (Instagram, Tik-tok, Facebook, LinkedIn)

- Досвід роботи з CMS (WordPress, Tilda)

- Базове розуміння мов програмування (HTML+ CSS, Python)

- Навички роботи з 1С;

- Ведення документообігу;

- Формування посадових інструкцій, регламентів, тощо;

- Організація масових заходів, їх підтримка та просування.

- Знання принципипів роботи digital marketing;

Училась в 3 заведениях

Білоцерківський інститут неперервної професійної освіти

Соціальна психологія

Біла Церква, 2021

Вища школа економіки

Міжнародна транспортна логістика

Бидгощ, Польща, 2020

Комунальний заклад вищої освіти Київської обласної ради "Білоцерківський гуманітарно-педагогічний коледж"

Початкова освіта. Основи інформатики

Біла Церква, 2019

Владеет языками

Английский

выше среднего

Польский

базовый

Украинский

родной

Дополнительная информация

Особисті якості

Викосокваліфікований робітник з розумінням та знанням основних ідей ведення бізнесу, його розвитку та росту. Вмію побудувати та організувати роботу команди, яка буде не тільки націленою на результат, а й вмотивованою робити більше. Багатозадачна, дисциплінована, стресостійка, націлена на результат та якісну роботу. Маю багато допоміжних знань в різних галузях, таких як маркетинг, діловодство, PR, тощо. Високо розвинені Soft skills, та тверді Hard skills.

Анастасія Вікторівна

Адміністратор

Белая Церковь

20 000 грн.

24 года

полная занятость, неполная занятость

Характер работы: удаленная работа, посменная работа, гибридная

Обновлено 2 месяца назад