Работала в 3 компаниях 3 года 3 месяца
Красота / Фитнес / Спорт, Промышленность и Производство, Образование
Онлайн керуюча/HRD
So.Shell
Красота / Фитнес / Спорт
1 год 5 месяцев
02.2023 - по настоящее время
В мої обов'язки входило повне забезпечення роботи філіалів та допомога у відкритті нових салонів в Лондоні. Працювала дистанційно.
Серед них можу виділити:
- Кадрове адміністрування;
- Пошук та підбір персоналу;
- Формування організаційної структури компанії, штатного розкладу;
- Формування посадових інструкцій для всіх рівнів та категорій працівників;
- Формування графіків відпусток, графіків роботи;
- Спілкування з клієнтами в соціальних мережах компанії;
- Продаж послуг та акцій компанії;
- Робота з CRM системою та її адміністрування;
- Опрацюванння скарг клієнтів.
- Бізнес листування;
- Робота з VIP сегментом;
- Робота з PR - відділом;
Адміністратор інтернет-магазину
Magnit
Промышленность и Производство
9 месяцев
05.2022 - 02.2023
- Забезпечення організації роботи та функціонування інтернет магазину. (WordPress)
- Робота зі співробітниками (контент менеджери, дизайнери, програміст, СЕО спеціаліст, копірайтер, CMM) та іншими відділами компанії (Менеджери з продажу, відділ збуту, закупки тощо)
- Створення та наповнення контентом соціальних мереж (Facebook, Instagramm, LinkedIn)
- Відповіді на коментарі на сайті, YouTube каналі, соціальних мережах;
- Робота з сайтом: (унікальні описи + сео ключі, оригінальні фото, відео, інструкції, статті та перелінкування, супутні товари, акції та подарунки)
- Доопрацювання сайту з юзабіліті та дизайну.
- Робота з обліковим записом Google ADS (збір ключів)
- Копірайтинг
Адміністатор
ROBOCODE
Образование
11 месяцев
03.2020 - 02.2021
Адміністратор школи комп'ютерних курсів;
- Спілкування з клієнтами, робота з CRM системою;
- Консультування та продаж послуг компанії;
- Ведення документообігу (Звіти, заробітні плати, контракти, розклади занять, тощо)
- Робота з командою (постановка цілей та задач, їх контролювання, HR)
- Маркетингові обов'язки (ведення соціальних мереж компанії, створення та розробка акцій, робота з поліграфією, тощо)
- Інші обов'язки (створення заходів компаній: тімбілдінг, свята для клієнтів, тощо)
Ключевая информация
- Впевнений користувач ПК (MS Office/Інструменти Google)
- Навички фото та відеомонтажу (Vegas Pro/Adobe Photoshop, Figma)
- Просунутий користувач соціальних мереж з розумінням принципу їх роботи та просування (Instagram, Tik-tok, Facebook, LinkedIn)
- Досвід роботи з CMS (WordPress, Tilda)
- Базове розуміння мов програмування (HTML+ CSS, Python)
- Навички роботи з 1С;
- Ведення документообігу;
- Формування посадових інструкцій, регламентів, тощо;
- Організація масових заходів, їх підтримка та просування.
- Знання принципипів роботи digital marketing;
Училась в 3 заведениях
Білоцерківський інститут неперервної професійної освіти
Соціальна психологія
Біла Церква, 2021
Вища школа економіки
Міжнародна транспортна логістика
Бидгощ, Польща, 2020
Комунальний заклад вищої освіти Київської обласної ради "Білоцерківський гуманітарно-педагогічний коледж"
Початкова освіта. Основи інформатики
Біла Церква, 2019
Владеет языками
Английский
выше среднего
Польский
базовый
Украинский
родной
Дополнительная информация
Особисті якості
Викосокваліфікований робітник з розумінням та знанням основних ідей ведення бізнесу, його розвитку та росту. Вмію побудувати та організувати роботу команди, яка буде не тільки націленою на результат, а й вмотивованою робити більше. Багатозадачна, дисциплінована, стресостійка, націлена на результат та якісну роботу. Маю багато допоміжних знань в різних галузях, таких як маркетинг, діловодство, PR, тощо. Високо розвинені Soft skills, та тверді Hard skills.
Анастасія Вікторівна
Анастасія Вікторівна
Адміністратор
Белая Церковь
полная занятость, неполная занятость
Характер работы: удаленная работа, посменная работа, гибридная
Обновлено 2 месяца назад