Работала в 6 компаниях   4 года 10 месяцев

Торговля розничная / Retail, Другое, Государственный сектор, Реклама / Маркетинг / PR-услуги

Проджект-менеджер

Київський м?ясокомбінат

Торговля розничная / Retail

2 месяца

07.2025 - 09.2025

-Ведення та оформлення проєктної документації відповідно до внутрішніх стандартів компанії.
-Організація робочих зустрічей, нарад і підготовка протоколів.
-Забезпечення своєчасного обміну інформацією між структурними підрозділами.
-Адміністративна підтримка проєктних команд (графіки, календарі, документообіг).
-Підготовка звітів, презентацій та аналітичних матеріалів для керівництва.
-Контроль виконання проєктних завдань і термінів у частині документації.

Адміністратор

Спа - комплексу "greblya"

Другое

4 месяца

02.2025 - 06.2025

Прийом і реєстрація гостей, надання повної інформації про послуги комплексу - контроль за дотриманням стандартів сервісу та якості обслуговування - робота з готівковими та безготівковими розрахунками, ведення касової дисципліни - розв язання конфліктних ситуацій та забезпечення високого рівня клієнтського сервісу - підтримка чистоти та порядку в зоні рецепції та інших приміщеннях комплексу - облік витратних матеріалів, оформлення замовлень на необхідні товари - ведення внутрішньої документації, щоденна звітність перед керівництвом - співпраця з постачальниками, сервісними службами, партнерами

Спеціаліст міжнародного економічного відділу

Білоцерківська міська рада

Государственный сектор

3 месяца

11.2024 - 02.2025

Переклад листів, договорів, презентацій (en/pl - ua та навпаки) - встановлення та підтримка зв язків із містами - побратимами - пошук та підготовка заявок на міжнародні гранти - підготовка звітності за міжнародними проєктами - ведення ділового листування з українськими та іноземними партнерами

Адміністратор стоматологічної клініки

"Periodent"

Другое

6 месяцев

06.2024 - 11.2024

Створення карток пацієнтів для спеціалістів клініки - надання відвідувачам і дзвінкам інформації про діяльність клініки, перелік і вартість лікувально - діагностичних послуг, графік прийому лікарів тощо - прийом платежів за медичні послуги - ведення медичної документації відповідно до встановленої в клініці форми прийому пацієнтів

Спеціаліст відділу міжнародного співробітництва та економічного розвитку

Сумська обласна державна адміністрація - сумська обласна військова адміністрація

Государственный сектор

8 месяцев

09.2023 - 04.2024

Переклад офіційних документів з англійської та польської на українську. - складання документів українською та англійськими мовами - участь у проведенні міжнародних заходів з дотриманням дипломатичного протоколу - ведення офіційного листування - досвід ведення ділового спілкування

Менеджер з онлайн - продажів

7leads

Реклама / Маркетинг / PR-услуги

2 года 8 месяцев

01.2021 - 08.2023

Продаж товарів за скриптом - презентація та консультація щодо продукту - заповнення картки клієнта в crm системі

Ключевая информация

• Управління офісними процесами
• Ведення документації
• Комунікативні навички
• Організаційні здібності
• Вміння працювати в мультизадачному режимі

Училась в 2 заведениях

Сумський державний університет

"Політологія"

2024

Сумський державний педагогічний університет ім. а. с. макаренка

"Міжнародні відносини, суспільні комунікації та регіональні студії"

2023

Владеет языками

Английский

выше среднего

Польский

базовый

Дополнительная информация

Особисті якості

Люблю, коли в роботі є порядок, зміст і результат. впевнено почуваюся і в офіційній комунікації, і в роботі з людьми. все зроблю з посмішкою та відповідальністю

Захоплення та інтереси

Психологія o командні види спорту o самоосвіта / проходження онлайн - курсів o іноземні мови

Карина Сергіївна

Офіс - менеджер

Белая Церковь

Готов переехать: Сумы

30 000 грн

23 года

Активно ищет работу

полная занятость

Обновлено 2 дня назад