Працювала в 3 компаніях 3 роки 3 місяці
Краса / Фітнес / Спорт, Промисловість та Виробництво, Освіта
Онлайн керуюча/HRD
So.Shell
Краса / Фітнес / Спорт
1 рік 5 місяців
02.2023 - до теперішнього часу
В мої обов'язки входило повне забезпечення роботи філіалів та допомога у відкритті нових салонів в Лондоні. Працювала дистанційно.
Серед них можу виділити:
- Кадрове адміністрування;
- Пошук та підбір персоналу;
- Формування організаційної структури компанії, штатного розкладу;
- Формування посадових інструкцій для всіх рівнів та категорій працівників;
- Формування графіків відпусток, графіків роботи;
- Спілкування з клієнтами в соціальних мережах компанії;
- Продаж послуг та акцій компанії;
- Робота з CRM системою та її адміністрування;
- Опрацюванння скарг клієнтів.
- Бізнес листування;
- Робота з VIP сегментом;
- Робота з PR - відділом;
Адміністратор інтернет-магазину
Magnit
Промисловість та Виробництво
9 місяців
05.2022 - 02.2023
- Забезпечення організації роботи та функціонування інтернет магазину. (WordPress)
- Робота зі співробітниками (контент менеджери, дизайнери, програміст, СЕО спеціаліст, копірайтер, CMM) та іншими відділами компанії (Менеджери з продажу, відділ збуту, закупки тощо)
- Створення та наповнення контентом соціальних мереж (Facebook, Instagramm, LinkedIn)
- Відповіді на коментарі на сайті, YouTube каналі, соціальних мережах;
- Робота з сайтом: (унікальні описи + сео ключі, оригінальні фото, відео, інструкції, статті та перелінкування, супутні товари, акції та подарунки)
- Доопрацювання сайту з юзабіліті та дизайну.
- Робота з обліковим записом Google ADS (збір ключів)
- Копірайтинг
Адміністатор
ROBOCODE
Освіта
11 місяців
03.2020 - 02.2021
Адміністратор школи комп'ютерних курсів;
- Спілкування з клієнтами, робота з CRM системою;
- Консультування та продаж послуг компанії;
- Ведення документообігу (Звіти, заробітні плати, контракти, розклади занять, тощо)
- Робота з командою (постановка цілей та задач, їх контролювання, HR)
- Маркетингові обов'язки (ведення соціальних мереж компанії, створення та розробка акцій, робота з поліграфією, тощо)
- Інші обов'язки (створення заходів компаній: тімбілдінг, свята для клієнтів, тощо)
Ключова інформація
- Впевнений користувач ПК (MS Office/Інструменти Google)
- Навички фото та відеомонтажу (Vegas Pro/Adobe Photoshop, Figma)
- Просунутий користувач соціальних мереж з розумінням принципу їх роботи та просування (Instagram, Tik-tok, Facebook, LinkedIn)
- Досвід роботи з CMS (WordPress, Tilda)
- Базове розуміння мов програмування (HTML+ CSS, Python)
- Навички роботи з 1С;
- Ведення документообігу;
- Формування посадових інструкцій, регламентів, тощо;
- Організація масових заходів, їх підтримка та просування.
- Знання принципипів роботи digital marketing;
Навчалась в 3 закладах
Білоцерківський інститут неперервної професійної освіти
Соціальна психологія
Біла Церква, 2021
Вища школа економіки
Міжнародна транспортна логістика
Бидгощ, Польща, 2020
Комунальний заклад вищої освіти Київської обласної ради "Білоцерківський гуманітарно-педагогічний коледж"
Початкова освіта. Основи інформатики
Біла Церква, 2019
Володіє мовами
Англійська
вище середнього
Польська
базовий
Українська
рідна
Додаткова інформація
Особисті якості
Викосокваліфікований робітник з розумінням та знанням основних ідей ведення бізнесу, його розвитку та росту. Вмію побудувати та організувати роботу команди, яка буде не тільки націленою на результат, а й вмотивованою робити більше. Багатозадачна, дисциплінована, стресостійка, націлена на результат та якісну роботу. Маю багато допоміжних знань в різних галузях, таких як маркетинг, діловодство, PR, тощо. Високо розвинені Soft skills, та тверді Hard skills.
Анастасія Вікторівна
Анастасія Вікторівна
Адміністратор
![](https://cv-photos-original.rabota.ua/cdn-cgi/image/w=110/89252483-b634-4c3c-ab42-c79bd9635a90.jpg)
Біла Церква
повна зайнятість, неповна зайнятість
Характер роботи: віддалена робота, позмінна робота, гібридна
Оновлено 2 місяці тому