Працювала в 4 компаніях   15 років 2 місяці

Торгівля роздрібна / Retail, Освіта, Інше

Помічник керівника

DIVALEN MARKET

Торгівля роздрібна / Retail

3 місяці

08.2024 - до теперішнього часу


-Опрацювання оптових замовлень: прийняття та обробка замовлень від гуртових клієнтів, контроль виконання та спілкування з клієнтами.
- Взаємодія з викладачами-партнерами, які співпрацюють за умовами знижок і кешбеку, для координації та підтримки ефективної співпраці.
- Обробка вхідних пропозицій щодо співпраці та роботи: розгляд пропозицій від партнерів, обговорення умов співпраці, передача інформації керівництву або прийняття рішень.
- Співпраця з дизайнерами: обговорення завдань, узгодження макетів, внесення коригувань відповідно до побажання керівництва.
- Ведення щомісячної звітності про виконання роботи у відповідних сферах.
- Пошук кандидатів на відкриті вакансії.
- Активний пошук і залучення моделей через онлайн-платформи, соціальні мережі та участь у професійних заходах.
- Виконання різних доручень керівника.

Практичний психолог

Бердянська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів 9 Бердянської міської ради Запорізької області

Освіта

13 років 11 місяців

09.2010 - 08.2024

Декілька років за сумісництвом працювала секретарем

Практичний психолог

Бердянська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів 5 Бердянської міської ради Запорізької області

Освіта

8 місяців

09.2009 - 05.2010

Менеджер з продажу

ТОВ "Азовелектрокабель"

Інше

1 місяць

07.2004 - 08.2004

Ключова інформація

  • Виконання доручень керівника
  • Управління діловими контактами
  • Підготовка документації та звітів
  • Ведення ділового листування
  • Обробка вхідної та вихідної кореспонденції

Навчалась в 2 закладах

Товариство з обмеженою відповідальністю "Бердянський університет менеджменту і бізнесу"

Економічний факультет, "Облік і аудит"

Бердянськ, 2011

Бердянський державний педагогічний університет

Спеціальність "Практична психологія"

Бердянськ, 2009

Додаткова інформація

Розглядаю можливість роботи в районі ЖК Софія, Волошковий, Вишневе або на правому березі.

Досвід роботи:
*Помічник керівника.
Обов'язки:
-Опрацювання оптових замовлень: прийняття та обробка замовлень від гуртових клієнтів, контроль виконання та спілкування з клієнтами.
- Взаємодія з викладачами-партнерами, які співпрацюють за умовами знижок і кешбеку, для координації та підтримки ефективної співпраці.
- Обробка вхідних пропозицій щодо співпраці та роботи: розгляд пропозицій від партнерів, обговорення умов співпраці, передача інформації керівництву або прийняття рішень.
- Співпраця з дизайнерами: обговорення завдань, узгодження макетів, внесення коригувань відповідно до побажання керівництва.
- Ведення щомісячної звітності про виконання роботи у відповідних сферах.
- Пошук кандидатів на відкриті вакансії.
- Активний пошук і залучення моделей через онлайн-платформи, соціальні мережі та участь у професійних заходах.
- Виконання різних доручень керівника.
*Секретар (за сумісництвом) у навчальному закладі.
Період роботи: декілька років.
Обов'язки:
- Оформлення документів (зарахування/відрахування учнів, введення особових справ; прийом та звільнення співробітників, заповнення трудових книжок).
- Реєстрація вхідної/вихідної документації.
- Прийом інформації (телефон, email).
- Інші адміністративні завдання.
Особистісні характеристики: працьовитість, відповідальність, старанність, толерантність, порядність, комунікабельність, організаторські здібності, доброзичливість, пунктуальність, акуратність в роботі, здатність до навчання.
Досвід роботи в системі CRM.
Навички комунікації: Zoom, Viber, Telegram, WhatsApp, Instagram, Facebook.
Бажана зарплатня: від 25 000 грн.

Тетяна

Помічник керівника

Софіївська Борщагівка

Готовий переїхати: Київ

25 000 грн.

37 років

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Оновлено 4 дні тому