Это — визитка кандидата

Пользователь оставил свои контакты и желаемую должность. Вы можете связаться с этим кандидатом самостоятельно и уточнить все интересующие вас детали.

Работала в 5 компаниях   10 лет 6 месяцев

Шоу-бизнес, Медицина и Здравоохранение, Консалтинг / Аудит, Другое, Туризм / Путешествия / Пассажирские перевозки

PR-менеджер

співачка LOBODA

Шоу-бизнес

1 год 2 месяца

08.2022 - 10.2023

- комунікація зі ЗМІ (більш ніж у 10 країнах світу)
- пошук нових партнерських ЗМІ по всьому світу та налагодження зв'язків
- cтворення та реалізація PR-стратегій до прем'єри нових пісень/альбомів
- підготовка PR-матеріалів для публікацій
- ведення звітності по кожній PR-стратегії
- пошук та коммунікація з фото та відео операторами по всьому світу
- робота з порталом Вікіпедія (контроль, перевірка та внесення змін/нової інформації)
- різні адміністративні задачі (щодо створення і реалізації мерчу, підготовка документів для відкриття віз, пошук, закупівля та відправка подарунків для партнерів по всьому світу і т.п. )
- кураторство проекту LOBODA Help Center (пошук та коммунікація з психологами, контроль роботи бота та внесення додаткових змін, ведення групи у ТГ з публікацією матеріалів від психологів з важливими цікавинками для підписників)
- робота над соціальними проектами щодо благодійної допомоги
- робота з ZOOM (підготовка зустрічей, введення зборів і т.п.)

Менеджер по роботі з клієнтами

Офтальмологічна клініка ВІЗІУМ

Медицина и Здравоохранение

10 месяцев

03.2021 - 01.2022

- введення клієнтської бази (1С), запис пацієнтів на прийом, інформування пацієнтів по роботі медичного центру,
- надання первинної консультації клієнтам (на 3х мовах)
- оформлення первинної медичної документації, а також підготовка до операції клієнтів
- проведення розрахунково-касових операцій
- пошук нових співпрацівників до мереж клінік- навчання нових співпрацівників

Помічник керівника компанії

Міжнародна Консалтингова Група "ЖИВЕ ДІЛО"

Консалтинг / Аудит

1 год 6 месяцев

05.2019 - 11.2020

- планування робочого графіка;
- створення презентацій для онлайн тренінгів;
- підготовка матеріалів до проведення офлайн тренінгів;
- супроводження на усіх тренінгах, різних офлайн заходах
- фото-/відео- контент (включаючи фотосесії)
- ведення комунікацій по усім робочим питання з партнерами
- виконання персональних доручень (догляд за собою, подорожі, покупки та ін)
- организація відряджень (бронювання готелів, покупка білетів) та супроводження
- организація спец/тематичних заходів (презентація книги)
- збір групи під захід (продажі)
- организація зустрічей/заходів в ZOOM та супровід (допомога)
- частичне ведення соц мереж, блогу

Арт-директор, HR та PR

Креативний простір та коворкінг "Времени Вагон"

Другое

3 года 5 месяцев

04.2014 - 09.2017

- Організація та контроль роботи закладу,
- Забезпечення документообігу,
- Робота з постачальниками та організація закупівель,
- Підтримання та контроль рівня сервісу,
- Вирішення конфліктних ситуацій з гостями,
- Якісні телефонні консультації клієнтів з поточних питань,
- Організація майстер-класів, семінарів, тренінгів та розважальних програм у закладі,
- Проведення корпоративів,
- Пошук, співбесіда та адаптація нового персоналу

Агент з обслуговування VIP - клієнтів Авіакомпанії AEROSVIT

Авіакомпанія AEROSVIT

Туризм / Путешествия / Пассажирские перевозки

3 года 2 месяца

12.2009 - 02.2013

- Бронювання та оформлення авіаквитків для VIP-клієнтів 24/7,
- Прийом пасажирів в центральному офісі авіакомпанії,
- Проведення тренінгів для регіональних представників,
- Ведення звітності та статистики.

Ключевая информация

Комунікабельність, Стресостійкість, Емпатичність, Адаптивність, Уміння швидко засвоювати нову інформацію, Організаторські здібності, Робота в команді, Управління персоналом, Організація навчального процесу/Організація корпоративних заходів

Училась в 1 заведении

МАУП

Менеджер ЗЕД

Київ, 2009

Владеет языками

Английский

средний

Русский

родной

Может проходить собеседование на этом языке

Может проходить собеседование на этом языке

Украинский

родной

Может проходить собеседование на этом языке

Может проходить собеседование на этом языке

Курсы, тренинги, сертификаты

Емоційний інтелект

Київ, 2021

MiniMBA

2020

Курс «Професійний коуч» International Integral Coaching School (IICS)

Київ, 2018

Сертифікований ігротренер CASHFLOW

Київ, 2017

Інтенсив «Ресурсні переконання. Як настроїти своє мислення на успіх»

Київ, 2017

Школа організаторів «Ніде яблуку впасти»

Київ, 2016

Базовий курс позитивної психотерапії

Київ, 2016

Ефективний SMM - просування в соціальних мережах

Київ, 2015

Курси англійської розмовної мови FLASH

Київ, 2013

Корпоративна культура та етика обслуговування клієнтів

Київ, 2010

Курс за програмою «Прозора комунікація»

Київ, 2010

Дополнительная информация

Комп'ютерні навички

Досвідчений користувач. Впевнено працюю з програмами MS Office та Google Docs, базово володію графічним реактором AdobePhotoshop, легко знаходжу необхідну інформацію в інтернеті.

Особисті якості

Комунікабельна, емпатична, швидко засвоюю нову інформацію, люблю працювати в/з командою, вмію та можу організувати навчальний процес чи корпоративний захід.

Ирина

Адміністратор-менеджер офісу

Киев

Дарницкий район, Печерский район

35 000 грн.

36 лет

Активно ищет работу

полная занятость, неполная занятость

Характер работы: удаленная работа, в офисе/на месте

Обновлено 1 неделю назад