Работала в 6 компаниях   7 лет 7 месяцев

Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт, Услуги для населения - другое, Медицина и Здравоохранение, Государственный сектор

Офіс-адміністратор

ТОВ "Спанрайз"

Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт

4 месяца

03.2023 - 07.2023

• прийом та розподіл вхідних дзвінків;

• прийом та відправка поштової кореспонденції;

• виконання доручень керівництва;

• адміністрування офісу (забезпечення офісу канцтоварами, госп. товарами, замовлення води, виклик майстрів для ремонту, контроль роботи прибиральниці і т. д.).

Адміністратор-консультант

Центр дієтології і психотерапії «Баланс»

Услуги для населения - другое

8 месяцев

01.2022 - 09.2022

• консультування та продаж послуг клієнтам;

• виконання доручень керівництва;

• адміністрування офісу (забезпечення офісу канцтоварами, госп. товарами, замовлення води, виклик майстрів для ремонту, контроль роботи прибиральниці і т. д.).

Секретар

ТОВ «Селектед Ті.»

Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт

2 года 2 месяца

07.2019 - 09.2021

• робота з договорами та контрагентами;

• прийом та відправка поштової кореспонденції;

• виконання доручень керівництва;

• адміністрування офісу (забезпечення офісу канцтоварами, госп. товарами, замовлення води, виклик майстрів для ремонту і т. д.).

Бухгалтер І категорії

Національний інститут раку

Медицина и Здравоохранение

7 месяцев

12.2017 - 07.2018

• ведення ділянки «Матеріали та основні засоби»;

• подача звітності в органи державної статистики.

Головний спеціаліст відділу бухгалтерського обліку

НАЦІОНАЛЬНА АКАДЕМІЯ АГРАРНИХ НАУК УКРАЇНИ

Государственный сектор

9 месяцев

03.2017 - 12.2017

• прийом і консолідація звітів структурних підрозділів;

• підшивка документів.

Бухгалтер-касир

Відділ культури, національностей та релігій Києво-Святошинської РДА

Государственный сектор

2 года 8 месяцев

05.2014 - 01.2017

• ведення касових операцій;

• робота з Казначейством;

• робота з договорами та контрагентами.

Ключевая информация

Професійні навички: вміння організовувати, вміння працювати в команді, вміння самостійно приймати рішення, навички роботи з клієнтами, навички ведення деяких ділянок бухгалтерського обліку, навички ділового листування, навички забезпечення життєдіяльності офісу, навички роботи з первинною документацією, навички роботи з оргтехнікою.

Навички роботи з комп'ютером: MS Office (Word, Exсel, Power Point), Google Sheets, Google Docs, CRM (Altegio), 1С: Підприємство 7.7, 8.

Училась в 2 заведениях

"Київський кооперативний інститут бізнесу і права"

Підприємництво, торгівля і біржова діяльність, магістр

Київ, 2020

Державний вищий навчальний заклад "Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана"

Фінанси і кредит, бакалавр

Київ, 2018

Владеет языками

Английский

базовый

Русский

свободно

Украинский

родной

Дополнительная информация

Особисті якості

Креативність, аналітичне мислення, вміння швидко орієнтуватися в ситуації, що склалася і самостійно приймати рішення, здатність швидко навчатися, відповідальність, цілеспрямованість, наполегливість і прагнення до професійного росту.

Тетяна

Адміністратор офісу, офіс-менеджер

Киев

Голосеевский район

27 лет

Активно ищет работу

полная занятость, неполная занятость

Характер работы: удаленная работа, гибридная, в офисе/на месте

Обновлено 10 часов назад