Работала в 6 компаниях 7 лет 7 месяцев
Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт, Услуги для населения - другое, Медицина и Здравоохранение, Государственный сектор
Офіс-адміністратор
ТОВ "Спанрайз"
Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт
4 месяца
03.2023 - 07.2023
• прийом та розподіл вхідних дзвінків;
• прийом та відправка поштової кореспонденції;
• виконання доручень керівництва;
• адміністрування офісу (забезпечення офісу канцтоварами, госп. товарами, замовлення води, виклик майстрів для ремонту, контроль роботи прибиральниці і т. д.).
Адміністратор-консультант
Центр дієтології і психотерапії «Баланс»
Услуги для населения - другое
8 месяцев
01.2022 - 09.2022
• консультування та продаж послуг клієнтам;
• виконання доручень керівництва;
• адміністрування офісу (забезпечення офісу канцтоварами, госп. товарами, замовлення води, виклик майстрів для ремонту, контроль роботи прибиральниці і т. д.).
Секретар
ТОВ «Селектед Ті.»
Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт
2 года 2 месяца
07.2019 - 09.2021
• робота з договорами та контрагентами;
• прийом та відправка поштової кореспонденції;
• виконання доручень керівництва;
• адміністрування офісу (забезпечення офісу канцтоварами, госп. товарами, замовлення води, виклик майстрів для ремонту і т. д.).
Бухгалтер І категорії
Національний інститут раку
Медицина и Здравоохранение
7 месяцев
12.2017 - 07.2018
• ведення ділянки «Матеріали та основні засоби»;
• подача звітності в органи державної статистики.
Головний спеціаліст відділу бухгалтерського обліку
НАЦІОНАЛЬНА АКАДЕМІЯ АГРАРНИХ НАУК УКРАЇНИ
Государственный сектор
9 месяцев
03.2017 - 12.2017
• прийом і консолідація звітів структурних підрозділів;
• підшивка документів.
Бухгалтер-касир
Відділ культури, національностей та релігій Києво-Святошинської РДА
Государственный сектор
2 года 8 месяцев
05.2014 - 01.2017
• ведення касових операцій;
• робота з Казначейством;
• робота з договорами та контрагентами.
Ключевая информация
Професійні навички: вміння організовувати, вміння працювати в команді, вміння самостійно приймати рішення, навички роботи з клієнтами, навички ведення деяких ділянок бухгалтерського обліку, навички ділового листування, навички забезпечення життєдіяльності офісу, навички роботи з первинною документацією, навички роботи з оргтехнікою.
Навички роботи з комп'ютером: MS Office (Word, Exсel, Power Point), Google Sheets, Google Docs, CRM (Altegio), 1С: Підприємство 7.7, 8.
Училась в 2 заведениях
"Київський кооперативний інститут бізнесу і права"
Підприємництво, торгівля і біржова діяльність, магістр
Київ, 2020
Державний вищий навчальний заклад "Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана"
Фінанси і кредит, бакалавр
Київ, 2018
Владеет языками
Английский
базовый
Русский
свободно
Украинский
родной
Дополнительная информация
Особисті якості
Креативність, аналітичне мислення, вміння швидко орієнтуватися в ситуації, що склалася і самостійно приймати рішення, здатність швидко навчатися, відповідальність, цілеспрямованість, наполегливість і прагнення до професійного росту.
Тетяна
Тетяна
Адміністратор офісу, офіс-менеджер
![](https://cv-photos-original.rabota.ua/cdn-cgi/image/w=110/80c604a0-1c9b-4a81-a79f-e0d65aa39d5a.jpg)
Киев
Голосеевский район
Активно ищет работу
полная занятость, неполная занятость
Характер работы: удаленная работа, гибридная, в офисе/на месте
Обновлено 10 часов назад