Работала в 8 компаниях   23 года 3 месяца

Образование, Государственный сектор, Недвижимость и Девелопмент, Транспорт и Логистика, Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт, Энергетика и Энергоносители

Адміністративний секретар

Гімназія м.Києва

Образование

1 год 3 месяца

02.2023 - по настоящее время

  • Ведення діловодства Гімназії, формування справ згідно з установленою номенклатурою:
  • прийом і реєстрація вхідної кореспонденції;
  • оформлення, реєстрація та відправлення вихідної кореспонденції;
  • оформлення та реєстрація клопотань, довідок, актів на списання МЦ Гімназії;
  • оформлення та реєстрація наказів з кадрової діяльності, основної діяльності, адміністративно-господарської діяльності, наказів на проходження практики студентами.
  • Ведення обліку руху учнів: оформлення наказів, ведення алфавітної книги запису учнів, оформлення особових справ учнів, які вибули та прибули.
  • Контроль, перевірка даних, формування та ведення щомісячних звітів для Управління освіти.
  • Спілкування з батьками учнів Гімназії, вирішення питань в межах своєї компетенції.
  • Веденння бази даних дітей.
  • Ведення книги обліку особового складу педагогічних працівників Гімназії, книги обліку трудових книжок, особових справ педагогічних та технічних працівників Гімназії.
  • Координація роботи з іншими відділами та внутрішніми підрозділами Гімназії.
  • Взаємодія з поштовими та кур'єрськими службами.

Помічник вихователя

Дошкільний Навчальний Заклад

Образование

5 месяцев

09.2021 - 02.2022

  • Догляд і нагляд за дітьми протягом дня, включаючи прийом їжі, прогулянку і заняття;
  • допомога педагогу в організації режимних моментів і адаптації дітей;
  • забезпечення чистоти в дитячому садку в своїй групі, відповідно до санітарно-гігієнічних вимог;
  • проведення навчальних та розвиваючих занять під час хвороби вихователя;
  • допомога в організації та участі святкових заходів;
  • ведення акаунтів садочку в соціальних мережах (Facebook, Instagram);
  • робота з програмами -відео і фото редакторами.

Секретар керівника

ДП "Спецоборонмаш" (ДК "Укроборонпром") (Виробництво спеціалізованої авіаційної техніки; виробництво систем активного та динамічного захисту; виробництво бойових частин боєприпасів; ракетних комплексів; виробництво термобаричних гранат)

Государственный сектор

5 лет 1 месяц

06.2016 - 07.2021

  • Організація робочого часу директора;
  • забезпечення зв'язку із посадовими особами інших органів державної влади України;
  • зустріч та прийом іноземних делегацій;
  • організація проведення ділових нарад;
  • організація ділових поїздок: замовлення квитків, бронювання готелів, оформлення віз;
  • оформлення перепусток для входу на територію режимного об'єкта;
  • робота зі співробітниками підприємства: збір даних для директора, доведення інформації до працівників, контроль виконання розпоряджень та наказів керівників усіх служб;
  • зустріч відвідувачів (чай/кава);
  • вирішення питань, що стосуються життєдіяльності приймальної: замовлення канцелярії, води, продуктів;
  • реєстрація вхідних/вихідних документів, ведення внутрішнього документообігу;
  • прийом та розподіл вхідних дзвінків, електронних повідомлень, факсів;
  • взаємодія з поштовими та кур'єрськими службами;
  • допомога у створенні творчої діяльності заходів, презентацій;
  • пошук та обробка необхідної інформації.

Менеджер адміністративної діяльності/секретар керівника

ТОВ "Форум Менеджмент Груп"

Недвижимость и Девелопмент

6 лет 1 месяц

05.2010 - 06.2016

  • Досвід роботи на рецепції: прийом та розподіл телефонних дзвінків міні АТС, ведення телефонних переговорів, зустріч відвідувачів, відправка кореспонденції, робота з кур'єрськими службами;
  • обробка вхідної та вихідної кореспонденції компанії у системі електронного документообігу Terrasoft;
  • організація та допомога у проведенні зустрічей та нарад співробітників компанії з потенційними орендарями, партнерами, клієнтами;
  • робота з внутрішніми документами підприємства: створення, контроль, перевірка даних, формування та ведення щоденних та щомісячних внутрішніх звітів;
  • робота з персоналом компанії: збір даних для керівника, доведення інформації до працівників, контроль виконання розпоряджень та наказів керівників усіх служб;
  • замовлення квитків, бронювання готелів;
  • замовлення канцелярії, продуктів, води, медикаментів;
  • Робота у системі електронного документообігу Terrasoft. Чіткість та злагодженість роботи служб, досвід взаємодії з усіма структурними підрозділами підприємства.

Інженер

ЧП "Логистранс"

Транспорт и Логистика

4 года

10.2005 - 10.2009

  • Взаємодія з перевізниками та замовниками залізничних вантажних перевезень;
  • ведення бази розрахунків залізничних тарифів;
  • оформлення всієї супутньої документації;
  • складання та ведення внутрішньої звітності підприємства;
  • пошук нових замовників.

Менеджер

ТПК "Алеф" (ТОВ «Атлантіс»: власне виробництво та реалізація вітчизняного алкоголю: ТМ "Золота Амфора", ТМ "Клінков", ТМ "Жан-Жак", ТМ "HELSINKI", ТМ "Горілка Українка", ТМ "TRINO")

Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт

2 года 2 месяца

11.2001 - 01.2004

  • Прийом та розподіл телефонних дзвінків міні АТС;
  • ведення документообігу компанії (обробка вхідної та вихідної кореспонденції);
  • складання та ведення корпоративної звітності, графіків продажів;
  • замовлення квитків, бронювання готелів;
  • виконання доручень керівництва за профілем господарської діяльності офісу (контроль роботи прибиральниці, сервісних служб, водіїв);
  • замовлення канцелярії, продуктів, води, медикаментів.

Офіс-менеджер

ЗАТ "Українськая газова компанія"

Энергетика и Энергоносители

2 года 11 месяцев

05.1998 - 04.2001

  • Прийом та розподіл телефонних дзвінків міні АТС;
  • ведення документообігу компанії (обробка вхідної та вихідної кореспонденції);
  • зустріч та прийом іноземних делегацій;
  • організація проведення ділових нарад;
  • організація ділових поїздок (замовлення квитків, бронювання готелів, оформлення віз);
  • виконання доручень керівництва за профілем господарської діяльності офісу (контроль роботи прибиральниці, сервісних служб, водіїв);
  • замовлення канцелярії, води, продуктів, медикаментів.

Оператор 1С

ДП "Евромарт"

Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт

8 месяцев

09.1997 - 05.1998

  • Підготовка супровідних документів у 1С (рахунок-фактура, товарно-транспортна, видаткова, податкова накладні);
  • підбір необхідних сертифікатів;
  • підготовка документів до відвантаження товару;
  • взаємодія з бухгалтерією щодо первинної документації;
  • здійснення контролю за поверненням від клієнта завірених бухгалтерських документів за поставлену продукцію;
  • участь у проведенні інвентаризацій.

Ключевая информация

  • Робота у системі електронного документообігу (Terrasoft, АСКОД).
  • Практичний досвід роботи у команді на загальний результат.
  • Відповідальність та старанність, розуміння важливості роботи з документами та інформацією, у тому числі обмеженого доступу.

Училась в 1 заведении

УК "Южатомэнергострой"

Бухгалтерський облік. Бухгалтер промислового підприємства

Киев, 1992

Владеет языками

Английский

базовый

Французский

базовый

Русский

свободно

Может проходить собеседование на этом языке

Может проходить собеседование на этом языке

Украинский

родной

Может проходить собеседование на этом языке

Может проходить собеседование на этом языке

Курсы, тренинги, сертификаты

Навчальний центр "Декарт"

Киев, 1997

Навчально-тематичний план курсу "Офіс-менеджер": основи менеджменту та маркетингу; психологія, конфліктологія; діловодство; основи бухгалтерського обліку у 1С Бухгалтерія; Ділова англійська мова.

Дополнительная информация

Компьютерные навыки

Впевнений користувач MS Office (Excel, Word, Power Point); професійні програми: 1С:8, 1С:8.3; M.E.Doc, Клиент-Банк.

Досвід роботи з обліковими ERP/CRM системами (Terrasoft, АСКОД).

Досвід використання інструментів тайм-трекінга (Todolist, Google Calendar, Time Doctor) та інструменту для управления проектами (Jira).

Личные качества

Відповідальна, виконавча, комунікабельна, тактична, пунктуальна, серйозно ставлюся до роботи, вмію та хочу працювати в команді на загальний результат, сприймаю роботу як другий будинок. Захоплення та інтереси: вивчаю англійську мову, люблю природу, музику, спорт. Є бажання не зупинятися на досягнутому, постійно самовдосконалюватися, навчитися чогось нового.

Ірина

Адміністративний менеджер

Киев

51 год

Активно ищет работу

полная занятость

Обновлено 2 дня назад