Работал в 5 компаниях 31 год 7 месяцев
Строительство, Промышленность и Производство, Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт, Государственный сектор
Перший заступник директора з економіки
ТОВ "Шляхове будівництово "АЛЬТКОМ"
Строительство
6 лет 2 месяца
10.2018 - по настоящее время
Організація та контроль роботи відділу управлінського обліку та відділу організації праці та заробітної плати;
Контроль роботи фінансового відділу;
Формування та формалізація принципів управлінського обліку та консолідації (PL, CF, BS);
Відповідальність за своєчасність та коректність формування управлінської звітності в тому числі контроль за правильністю та повнотою відображення доходів і витрат;
Аналіз фінансових результатів та надання рекомендацій по покращенню фінансових показників керівникам бізнес-напрямків та підрозділів;
Побудова процесів управлінського та фінансового обліку;
Оцінка та аналіз інвестиційних проектів, визначення їх впливу на фінансові показники компанії та прийняття обґрунтованих рішень щодо їхньої ефективності;
Бюджетування та визначення цільових показників діяльності по напрямках діяльності;
Контроль використання бюджетів витрат та інвестиційних бюджетів;
Визначення потенційних фінансових ризиків та розробка стратегії управління ними для забезпечення стійкості бізнесу;
Співпраця з керівниками інших відділів для забезпечення фінансової підтримки та врахування фінансових аспектів при прийнятті стратегічних рішень;
Розвиток команди та координація зусиль команди.
Керівник департаменту внутрішнього контролю та управління ризиками
АЛЬТКОМ ГРУП, ТОВ (http://altcom.ua/)
Строительство
7 лет 7 месяцев
03.2011 - 10.2018
• Організація роботи відділу внутрішнього контролю та відділу управління ризиками.
• Розробка та впровадження контрольних заходів. Оформлення документально (розробка політик, процедур та порядків) контрольних заходів та доведення їх до співробітників.
• Організація контролю за дотриманням внутрішніх політик та нормативних вимог.
• Організація як попереднього, поточного та ретроспективного контролю.
• Оцінка та підвищення ефективності механізмів системи внутрішнього контролю.
• Організація та контроль фінансово-господарських операцій, бухгалтерської та управлінської звітності як на етапі планування (бюджетування) так і шляхом здійснення внутрішніх аудиторських перевірок; Оцінка результативності механізму системи внутрішнього контролю, зокрема. у різних структурних підрозділах організації та її економічної безпеки;
• Виявлення рівня ефективності системи бухгалтерського обліку та внутрішнього контролю;
• Контроль за дотриманням облікової політики організації та забезпечення ефективності фінансово-господарської діяльності;• Оцінка ступеня достовірності відомостей, що надаються керівництву та системі управління компанії;
• Організація та проведення службових розслідувань, пов'язаних із виникненням надзвичайних подій на виробництві;
• Виявлення та запобігання виникненню спотворень в обліковій інформації через ненавмисні помилки та зловживання, контроль за їх усуненням;
• Участь у процесі погодження договорів;
• Організація інвентаризацій;
• Організація операційних аудитів та контролінгів процесів;
• Надання керівництву результатів перевірок та рекомендацій;
• Організація контролю за виконанням рекомендацій;
• Організація та проведення заходів щодо виявлення та попередження різноманітних фінансово-господарських правопорушень;
• Виявлення внутрішніх резервів та додаткових джерел ефективності;• Проведення службових розслідувань за фактом виявлених нестач та розкрадань.• Розробка та впровадження політик та процедур щодо організації внутрішнього контролю та управління ризиками;
• Постійний моніторинг процесів для виявлення ризиків цих процесів. Надання рекомендацій щодо усунення ризиків або їхньої мінімізації;
• Організація контролю фінансового планування (бюджетного процесу);
• Організація контролю та реалізації процесу фінансового та управлінського обліку, здійснення контролю запровадження 1-С 8 УСП, погодження Статуту проекту постановки та автоматизації системи оперативного, бухгалтерського та управлінського обліку та бюджетування,
• узгодження регламентів ведення довідників;
• Участь у формуванні облікової політики, бюджетного регламенту, положення про бюджетування та інших положень, політик та процедур фінансової дирекції та дирекції з економіки.
Заступник директора з економіки та комерції
ВАТ "Слов'янський завод "ТОРЕЛАСТ"
Промышленность и Производство
1 год
03.2010 - 03.2011
• організація та контроль процесів бюджетування та планування в т.ч. контроль виконання бюджетів компанії різного рівня, узгодження показників діяльності підприємства зі стратегією, у тому числі за допомогою організації фінансового планування, обліку та контролю у компанії;
• розподіл ресурсів за рахунок організації ефективного управління фінансовими ресурсами компанії;
• управління постійними витратами компанії та витратами фінансової діяльності;
• організація функцій бухгалтерської та фінансової служб,
• визначення потреби у фінансуванні та контроль ліквідності підприємства; - розробка та впровадження схем оптимізації оподаткування;
• робота з фінансовими установами щодо отримання фінансування;
• опрацювання питань стратегічного та тактичного планування діяльності підприємства;• організація впровадження "1-С БУХГАЛТЕРІЯ 8", опис бізнес-процесів, розробка плану впровадження.
• організація роботи колективу як єдиної команди із персональною мотивацією співробітників.
Заступник директора з економіки та фінансів
КП ССК "ДПО Артемсіль"
Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт
3 года 11 месяцев
04.2006 - 03.2010
Складання та контроль виконання бюджетів компанії різного рівня,
узгодження показників діяльності компанії зі стратегією, у тому числі за допомогою організації фінансового планування, обліку та контролю у компанії;
розподіл ресурсів з допомогою організації ефективного управління фінансовими ресурсами підприємства, зокрема управління постійними витратами підприємства міста і витратами фінансової складової діяльності;
організація функцій бухгалтерської та фінансової служб, а також контроль дотримання працівниками цих служб законодавства у галузі податкового та бухгалтерського обліку.
проведення внутрішнього аудиту підприємства та аналіз фінансово-господарської діяльності,надання консультацій з питань господарської та фінансової діяльності, пов'язаних із різними аспектами бізнесу, бухгалтерської звітності, проблем оподаткування;
розробка рекомендацій з метою застереження прорахунків та помилок обліку, які можуть негативно вплинути на діяльність підприємств;
складання бізнес-планів, розробка та впровадження схем оптимізації оподаткування, взаємодія з контролюючими органами.
Начальник відділу контрольно-перевірочної роботи
Державна податкова інспекція
Государственный сектор
12 лет 10 месяцев
06.1993 - 04.2006
Планував та організовував роботу відділу-40 осіб.
Проведення комплексних перевірок фінансово-господарської діяльності підприємств щодо правильності нарахування та сплати податків до бюджету;
Організація та контроль проведення документальних перевірок
Контроль якості складання актів за результатами перевірок
Ключевая информация
Диплом з кваліфікації АССА DipIFR (rus)
Диплом CIMA «Управління ефективністю бізнесу» російською мовою
Керівництво колективом
Аудиторські перевірки
Управлінська звітність
Фінансовий контроль
Управління бюджетом
Учился в 1 заведении
Харківський державний аграрний університет
Економічний, Бухгалтерський облік, контроль та аналіз господарської діяльності
Харків, 1993
Курсы, тренинги, сертификаты
«Планування та бюджетування»
• Виділення центрів фінансової відповідальності;
• Єдині стандарти бюджетних процедур для всієї компанії;
• Бюджетна модель, заснована на формуванні прогнозних форм: - бюджету доходів і витрат - бюджету руху грошових коштів - балансу
• Побудова бюджету, орієнтованого досягнення цільових фінансових показників підприємства;
• регулярний аналітичний моніторинг виконання бюджету;
• Безперервність процесу бюджетування.
Внутрішній аудит закупівель
• Визначення закупівель;
• Стратегія та планування закупівель;
• процес проведення тендерів;
• Основні процеси закупівель;
• вплив на аудит;
Розкрадання та шахрайство;
• Модель своєчасного запобігання розкраданню.
Внутрішній контроль та можливі шляхи оптимізації
• Визначення внутрішнього контролю
• Цілі внутрішнього контролю
• Компоненти системи внутрішнього контролю
• Контрольне середовище
• Оцінка ризиків
• Контрольні процедури: -види контрольних процедур -характеристики контрольних процедур -ключові контрольні процедури -документування бізнес-процесів (методика PwC)
• Інформація та комунікації
• Моніторинг -поточний та періодичний моніторинг -самооцінка системи внутрішнього контролю
• Обмеження системи внутрішнього контролю
• Можливі шляхи оптимізації системи внутрішнього контролю• Шахрайство: ризики, червоні прапори шахрайства
CIMA, Диплом CIMA «Управління ефективністю бізнесу» російською мовою
• Системи обліку витрат
• Методи прогнозування та бюджетування
• Оцінка інвестиційних проектів
• Облік невизначеності під час прийняття рішень
• Управління короткостроковим фінансуванням
• Ціноутворення та прийняття рішень щодо продуктів
• Планування та аналіз витрат для зміцнення конкурентоспроможності
• Бюджетування та управлінський контроль
• Контроль та оцінка ефективності діяльності центрів відповідальності
ACCA DipIFR (rus), Диплом з кваліфікації ACCA DipIFR (rus)
• Поглиблене розуміння основних принципів та правил МСФЗ
• Знання конкретних вимог МСФЗ щодо визнання, оцінки, подання та розкриття елементів фінансової звітності
• Навички складання фінансової звітності з МСФЗ, у тому числі консолідованої фінансової звітності
• Досвід формування професійного судження з питань практичного застосування МСФЗ
Сергій
Сергій
Головний фахівець відділу внутрішнього контролю
Киев
полная занятость
Обновлено 1 месяц назад