Работал в 5 компаниях   31 год 6 месяцев

Строительство, Промышленность и Производство, Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт, Государственный сектор

Перший заступник директора з економіки

ТОВ "Шляхове будівництово "АЛЬТКОМ"

Строительство

6 лет 1 месяц

10.2018 - по настоящее время

Організація та контроль роботи відділу управлінського обліку та відділу організації праці та заробітної плати;

Контроль роботи фінансового відділу;

Формування та формалізація принципів управлінського обліку та консолідації (PL, CF, BS);

Відповідальність за своєчасність та коректність формування управлінської звітності в тому числі контроль за правильністю та повнотою відображення доходів і витрат;

Аналіз фінансових результатів та надання рекомендацій по покращенню фінансових показників керівникам бізнес-напрямків та підрозділів;

Побудова процесів управлінського та фінансового обліку;

Оцінка та аналіз інвестиційних проектів, визначення їх впливу на фінансові показники компанії та прийняття обґрунтованих рішень щодо їхньої ефективності;

Бюджетування та визначення цільових показників діяльності по напрямках діяльності;

Контроль використання бюджетів витрат та інвестиційних бюджетів;

Визначення потенційних фінансових ризиків та розробка стратегії управління ними для забезпечення стійкості бізнесу;

Співпраця з керівниками інших відділів для забезпечення фінансової підтримки та врахування фінансових аспектів при прийнятті стратегічних рішень;

Розвиток команди та координація зусиль команди.

Керівник департаменту внутрішнього контролю та управління ризиками

АЛЬТКОМ ГРУП, ТОВ (http://altcom.ua/)

Строительство

7 лет 7 месяцев

03.2011 - 10.2018

• Організація роботи відділу внутрішнього контролю та відділу управління ризиками.

• Розробка та впровадження контрольних заходів. Оформлення документально (розробка політик, процедур та порядків) контрольних заходів та доведення їх до співробітників.

• Організація контролю за дотриманням внутрішніх політик та нормативних вимог.

• Організація як попереднього, поточного та ретроспективного контролю.

• Оцінка та підвищення ефективності механізмів системи внутрішнього контролю.

• Організація та контроль фінансово-господарських операцій, бухгалтерської та управлінської звітності як на етапі планування (бюджетування) так і шляхом здійснення внутрішніх аудиторських перевірок; Оцінка результативності механізму системи внутрішнього контролю, зокрема. у різних структурних підрозділах організації та її економічної безпеки;

• Виявлення рівня ефективності системи бухгалтерського обліку та внутрішнього контролю;

• Контроль за дотриманням облікової політики організації та забезпечення ефективності фінансово-господарської діяльності;• Оцінка ступеня достовірності відомостей, що надаються керівництву та системі управління компанії;

• Організація та проведення службових розслідувань, пов'язаних із виникненням надзвичайних подій на виробництві;

• Виявлення та запобігання виникненню спотворень в обліковій інформації через ненавмисні помилки та зловживання, контроль за їх усуненням;

• Участь у процесі погодження договорів;

• Організація інвентаризацій;

• Організація операційних аудитів та контролінгів процесів;

• Надання керівництву результатів перевірок та рекомендацій;

• Організація контролю за виконанням рекомендацій;

• Організація та проведення заходів щодо виявлення та попередження різноманітних фінансово-господарських правопорушень;

• Виявлення внутрішніх резервів та додаткових джерел ефективності;• Проведення службових розслідувань за фактом виявлених нестач та розкрадань.• Розробка та впровадження політик та процедур щодо організації внутрішнього контролю та управління ризиками;

• Постійний моніторинг процесів для виявлення ризиків цих процесів. Надання рекомендацій щодо усунення ризиків або їхньої мінімізації;

• Організація контролю фінансового планування (бюджетного процесу);

• Організація контролю та реалізації процесу фінансового та управлінського обліку, здійснення контролю запровадження 1-С 8 УСП, погодження Статуту проекту постановки та автоматизації системи оперативного, бухгалтерського та управлінського обліку та бюджетування,

• узгодження регламентів ведення довідників;

• Участь у формуванні облікової політики, бюджетного регламенту, положення про бюджетування та інших положень, політик та процедур фінансової дирекції та дирекції з економіки.

Заступник директора з економіки та комерції

ВАТ "Слов'янський завод "ТОРЕЛАСТ"

Промышленность и Производство

1 год

03.2010 - 03.2011

• організація та контроль процесів бюджетування та планування в т.ч. контроль виконання бюджетів компанії різного рівня, узгодження показників діяльності підприємства зі стратегією, у тому числі за допомогою організації фінансового планування, обліку та контролю у компанії;

• розподіл ресурсів за рахунок організації ефективного управління фінансовими ресурсами компанії;

• управління постійними витратами компанії та витратами фінансової діяльності;

• організація функцій бухгалтерської та фінансової служб,

• визначення потреби у фінансуванні та контроль ліквідності підприємства; - розробка та впровадження схем оптимізації оподаткування;

• робота з фінансовими установами щодо отримання фінансування;

• опрацювання питань стратегічного та тактичного планування діяльності підприємства;• організація впровадження "1-С БУХГАЛТЕРІЯ 8", опис бізнес-процесів, розробка плану впровадження.

• організація роботи колективу як єдиної команди із персональною мотивацією співробітників.

Заступник директора з економіки та фінансів

КП ССК "ДПО Артемсіль"

Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт

3 года 11 месяцев

04.2006 - 03.2010

Складання та контроль виконання бюджетів компанії різного рівня,

узгодження показників діяльності компанії зі стратегією, у тому числі за допомогою організації фінансового планування, обліку та контролю у компанії;

розподіл ресурсів з допомогою організації ефективного управління фінансовими ресурсами підприємства, зокрема управління постійними витратами підприємства міста і витратами фінансової складової діяльності;

організація функцій бухгалтерської та фінансової служб, а також контроль дотримання працівниками цих служб законодавства у галузі податкового та бухгалтерського обліку.

проведення внутрішнього аудиту підприємства та аналіз фінансово-господарської діяльності,надання консультацій з питань господарської та фінансової діяльності, пов'язаних із різними аспектами бізнесу, бухгалтерської звітності, проблем оподаткування;

розробка рекомендацій з метою застереження прорахунків та помилок обліку, які можуть негативно вплинути на діяльність підприємств;

складання бізнес-планів, розробка та впровадження схем оптимізації оподаткування, взаємодія з контролюючими органами.

Начальник відділу контрольно-перевірочної роботи

Державна податкова інспекція

Государственный сектор

12 лет 10 месяцев

06.1993 - 04.2006

Планував та організовував роботу відділу-40 осіб.

Проведення комплексних перевірок фінансово-господарської діяльності підприємств щодо правильності нарахування та сплати податків до бюджету;

Організація та контроль проведення документальних перевірок

Контроль якості складання актів за результатами перевірок

Ключевая информация

Диплом з кваліфікації АССА DipIFR (rus)

Диплом CIMA «Управління ефективністю бізнесу» російською мовою

Керівництво колективом

Аудиторські перевірки

Управлінська звітність

Фінансовий контроль

Управління бюджетом

Учился в 1 заведении

Харківський державний аграрний університет

Економічний, Бухгалтерський облік, контроль та аналіз господарської діяльності

Харків, 1993

Курсы, тренинги, сертификаты

«Планування та бюджетування»

Київ, 2016

 • Виділення центрів фінансової відповідальності;

• Єдині стандарти бюджетних процедур для всієї компанії;

• Бюджетна модель, заснована на формуванні прогнозних форм: - бюджету доходів і витрат - бюджету руху грошових коштів - балансу

• Побудова бюджету, орієнтованого досягнення цільових фінансових показників підприємства;

• регулярний аналітичний моніторинг виконання бюджету;

• Безперервність процесу бюджетування.

Внутрішній аудит закупівель

Київ, 2015

• Визначення закупівель;

• Стратегія та планування закупівель;

• процес проведення тендерів;

• Основні процеси закупівель;

• вплив на аудит;

 Розкрадання та шахрайство;

• Модель своєчасного запобігання розкраданню.

Внутрішній контроль та можливі шляхи оптимізації

Київ, 2015

• Визначення внутрішнього контролю

• Цілі внутрішнього контролю

• Компоненти системи внутрішнього контролю

• Контрольне середовище

•  Оцінка ризиків

• Контрольні процедури: -види контрольних процедур -характеристики контрольних процедур -ключові контрольні процедури -документування бізнес-процесів (методика PwC)

• Інформація та комунікації

• Моніторинг -поточний та періодичний моніторинг -самооцінка системи внутрішнього контролю

• Обмеження системи внутрішнього контролю

• Можливі шляхи оптимізації системи внутрішнього контролю• Шахрайство: ризики, червоні прапори шахрайства

CIMA, Диплом CIMA «Управління ефективністю бізнесу» російською мовою

Київ, 2015

• Системи обліку витрат

• Методи прогнозування та бюджетування

• Оцінка інвестиційних проектів

• Облік невизначеності під час прийняття рішень

• Управління короткостроковим фінансуванням

• Ціноутворення та прийняття рішень щодо продуктів

• Планування та аналіз витрат для зміцнення конкурентоспроможності

• Бюджетування та управлінський контроль

• Контроль та оцінка ефективності діяльності центрів відповідальності

ACCA DipIFR (rus), Диплом з кваліфікації ACCA DipIFR (rus)

Донецьк, 2013

• Поглиблене розуміння основних принципів та правил МСФЗ

• Знання конкретних вимог МСФЗ щодо визнання, оцінки, подання та розкриття елементів фінансової звітності

• Навички складання фінансової звітності з МСФЗ, у тому числі консолідованої фінансової звітності

• Досвід формування професійного судження з питань практичного застосування МСФЗ

Сергій

Головний фахівець відділу внутрішнього контролю

Киев

53 года

Работает, но открыт для предложений

полная занятость

Обновлено 1 неделю назад