Работала в 4 компаниях   8 лет 10 месяцев

Торговля розничная / Retail, Юридические услуги, Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт, Строительство

Юрисконсульт

Магазин одягу

Торговля розничная / Retail

5 месяцев

11.2024 - по настоящее время

Основна частина моєї роботи: укладення договорів оренди приміщень, додаткових угод, актів та інших супутніх договорів, пов'язаних з орендою приміщення; отримання дозволів на розміщення реклами; розроблення проектів договорів поставки, купівлі-продажу тощо, аналіз та коригування договорів контрагентів. Інша робота, пов'язана з юридичним супроводом компанії.

Помічник адвоката

АО "Акцепт"

Юридические услуги

6 лет 4 месяца

05.2018 - 09.2024

До моїх посадових обов’язків входило:

- Складання адвокатських запитів;

- Складання різного роду процесуальних документів: позови, відзиви, клопотання, заяви про забезпечення позовів, заяви про забезпечення доказів тощо, різного роду клопотань та заперечень, складання апеляційних та касаційних скарг.

- Складання проектів договорів;

- Ведення документації по діяльності адвокатського об’єднання: складання наказів, протоколів, рахунків тощо.

Під час роботи у адвокатському об’єднання я брала участь у написанні процесуальних документів у спорах:

- ФОПів щодо оскарження рішень податкових органів;

- фізичних осіб (пенсіонерів) щодо оскарження розміру нарахованого розміру пенсії та оскарження інших рішень ПФУ,

- Юридичних осіб у господарських спорах з приводу стягнення заборгованості;- Цивільні спори щодо майна фізичних осіб.

- Адміністративні спори з митницею.Та багато інших.

Юрист

ТОВ "Інтерпап.ЮА"

Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт

3 года 4 месяца

05.2018 - 09.2021

До моїх посадових обов’язків входило:

- Складання проектів договорів (купівлі-продажу, оренди, виконання робіт, надання послуг тощо);

- Складання додаткових угод та протоколів розбіжностей до договору;

- Перевірка укладених договорів та внесення їх в базу 1С;

- Перевірка контрагентів та надання висновків щодо їх благонадійності;

- Складання претензій та листів вимог;

- Складання позовів щодо дебіторської заборгованості (наказне та позовне провадження);

- Складання інших процесуальних документів у судових спорах);

- Складання позовних заяв та інших процесуальних документів (заяви, клопотання, відзиви, апеляційні та касаційні скарги) у інших господарських, цивільних, адміністративних відносинах.

- Складання процесуальних документів для судової справи у МКАС України.

- Складання та подання усіх необхідних документів у виконавчому провадженні;

- Участь у реєстрації юридичної особи та змін до неї, розроблення статуту, ведення протоколів;

- Складання ділових листів у діяльності товариства, відповідей на запити державних органів;

- Розробка внутрішньої документації для підприємства (посадові інструкції, положення, накази, в тому числі кадрові);

- Ведення кадрового діловодства (формування особових справ, складання наказів на прийом, звільнення, відпустки, ведення трудових книжок та внесення даних працівників в базу 1С).

Юрист

ТОВ "БК "Промбудсервіс"

Строительство

1 год 10 месяцев

06.2016 - 04.2018

До моїх посадових обов’язків входило:
- Ведення договірної роботи на підприємстві: визначення форми договірних відносин; перевірка контрагента щодо його діяльності, розробка проектів договорів; перевірка на відповідність законодавству проектів договорів, що представляються підприємству контрагентами; ведення переговорів з контрагентами щодо вирішення розбіжностей по проектам договорів. Переважна більшість договорів це: договори підряду, виконання робіт, надання послуг, поставки, найму, оренди тощо.
- Складання різного роду претензій, позовних заяв, апеляційних і касаційних скарг, заяв, клопотань, ділових листів тощо;- Аналіз внутрішніх документів на предмет відповідності чинному законодавству, приведення документів у відповідність з вимогами законодавства;
- Представлення інтересів підприємства в усіх державних органах, установах, товариствах, підприємствах, організаціях незалежно від форми власності з усіх питань, пов`язаних з діяльністю товариства;- Робота у відділі кадрів: прийом на роботу, звільнення з роботи, підготовка наказів по підприємству, ведення особових справ та надання консультацій з проблемних питань.

Ключевая информация

  • Організованість
  • Самостійність
  • Здатність до прийняття рішень
  • Аналітичні здібності
  • Знання процесуального законодавства
  • Вміння підготовляти юридичні документи
  • Вміння працювати з великим обсягом інформації
  • Училась в 1 заведении

    Національний університет "Одеська юридична академія"

    Соціально-правовий факультет, спеціаліст з права

    2016

    Вікторія Олегівна

    Юрист

    сегодня вы можете открыть ещё 0 контактов

    Статус вашей компании не позволяет писать сообщения соискателям

    +380 XX XXX XX XX

    Хмельницкий

    30 000 грн.

    31 год

    полная занятость, проектная работа

    Характер работы: удаленная работа, в офисе/на месте

    Обновлено 1 месяц назад