Работала в 3 компаниях   21 год 3 месяца

Промышленность и Производство, Силы обороны Украины

Помічник керівника

ТОВ “Інвесткольормет”

Промышленность и Производство

9 лет 1 месяц

04.2015 - по настоящее время

- Організація діловодства та документообігу.
- Повне ведення кадрових документів компанії.
- Контроль виконання доручень.
- Виконання завдань керівника, пов'язаних з діяльністю компанії.
- Представлення інтересів компанії в організаціях.
- Контроль за дотриманням правил внутрішнього трудового розпорядку.
- Запис та обробка телефонних дзвінків.
- Ведення бізнес кореспонденції (листування з партнерами, підготовка відповідей для банків та податкової, відправка, отримання та реєстрація кореспонденції).
- Ведення первинної бухгалтерської документації.
- Робота з 1С:Підприємство.
- Сплата податків та зборів.
- Підготовка планових витрат компанії.

Економіст

ТОВ "Юкка"

Промышленность и Производство

6 лет

04.2009 - 04.2015

- Складання та подання фінансової звітності.
- Контроль за фінансовими потоками.
- Розрахунок податків та зборів.
- Складання та подання податкової звітності.
- Контроль за дотриманням податкового законодавства.

Економіст

УМВС України Запорізькій області

Силы обороны Украины

6 лет

04.1999 - 04.2005

- Прийом та обробка заяв на призначення пенсій співробітникам поліції.
- Розрахунок пенсій відповідно до чинного законодавства.
- Перерахунок пенсій у разі зміни законодавства або обставин, що впливають на розмір пенсії.
- Внесення змін до пенсійних справ.
- Підготовка проектів рішень про призначення, перерахунок та припинення виплати пенсій.
- Ведення обліку пенсіонерів та пенсійних справ.
- Складання та подання статистичної звітності про пенсійне забезпечення.
- Здійснення контролю за правильним нарахуванням та виплатою пенсій.
- Надання консультацій з питань пенсійного законодавства.
- Роз'яснення порядку призначення, перерахунку та виплати пенсій.
- Допомога в оформленні документів для призначення пенсії.

Ключевая информация

- Вміння працювати в команді.
- Орієнтація на результат.
- Готовність до навчання.
- Вміння працювати в умовах багатозадачності.
- Вміння розставляти пріоритети.
- Стресостійкість.
- Пунктуальність.
- Організованість.
- Відповідальність.

Училась в 1 заведении

Запорізький Державний Університет

Спеціальність “Фінанси”

Запоріжжя, 2000

Курсы, тренинги, сертификаты

Київський навчальний центр “Курсор”

Запоріжжя, 2016

Курс з основ бухгалтерського обліку, 1С бухгалтерії, фінансової та податкової звітності, електронної звітності.

Дополнительная информация

Свій розділ

Протягом останніх 9 років я виконувала обов’язки помічниці керівника, але також вирішувала задачі економіста. Наша компанія спеціалізується на литті кольорових металів. Маю досвід у веденні кадрової документації підприємства, а також веденні первинної бухгалтерської документації (включаючи оформлення повного пакету документів для відвантаження продукції, роботу з програмою 1С, і використання інтернет-банкінгу та податкових програм). Зараз я розглядаю можливості для розвитку своєї кар'єри в новому професійному середовищі, де зможу використовувати свій досвід у сфері адміністрування та економіки.Відкрита до нових можливостей та навчання.Маю високий рівень ділової української мови та базовий рівень англійської (за необхідністю можу підвищити до потрібного рівня).

Водійське посвідчення

Маю стаж водіння 17 років, водійське посвідчення категорії "В"

Оксана

Помічник керівника, адміністратор, офіс-менеджер, держслужбовець економічно-фінансового сектору.

Киев

46 лет

Активно ищет работу

полная занятость

Характер работы: удаленная работа, гибридная, в офисе/на месте

Обновлено 1 неделю назад