Работала в 8 компаниях 38 лет 8 месяцев
Негосударственные организации / NGO, Архитектурные и дизайнерские бюро, Строительство, Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт, Государственный сектор, Промышленность и Производство
Менеджер з адміністративної діяльності
ГО "Центр економічної стратегії"
Негосударственные организации / NGO
1 год
09.2023 - по настоящее время
- Організація та контроль роботи з документами;
- Ведення електронного документообігу у сервісі «Вчасно»;
- Проведення тендерів на закупівлю товарів/робіт/послуг, потреба в яких виникає при виконанні проєктів;
- Робота з базами даних, мережею інтернет для збирання, опрацювання та подання на розгляд керівництву необхідної інформації;
- Підготовка проектів організаційно-розпорядчих документів;
- Отримання, збереження, опрацювання, узагальнення інформаційних матеріалів;
- Організація ділових заходів - наради, зустрічі, переговори, презентації, семінари.
Менеджер-управитель, асистент керівника
ТОВ "НДПІ "ЗОДЧИЙ", Київ
Архитектурные и дизайнерские бюро
1 год 8 месяцев
10.2021 - 06.2023
- Забезпечення життєдіяльності офісу, підтримка порядку;
- Здійснення необхідних закупівель для офісу (канцтовари, господарські товари, вода/чай/кава), контроль їх запасів;
- Організація зустрічей, нарад, переговорів, нарад Microsoft Teams, ZOOM;
- Ведення протоколів зустрічей та нарад, контроль за виконанням завдань; ведення бази замовників і підрядників в SRM,
- Листування (електронне), вхідна-вихідна кореспонденція, документація;
- Зустріч гостей та бізнес-партнерів;
- Діловодство, друкування, сканування, копіювання та архівація документів;
- Організація поштових та кур'єрських відправлень/отримань;
- Подання документації в органи місцевого самоврядування, ЦНАП, інше;
- Пошук та перевірка інформації в інтернеті;
- Особисті завдання керівника.
Заступник директора
ТОВ "ТРЕЙД-ВЕСТ"
Строительство
7 месяцев
01.2021 - 08.2021
Посадові обов'язки та досягнення:
- Моніторинг торгових майданчиків PRO ZORRO з метою пошуку конкурсних торгів, що відповідають напрямку діяльності підприємства;
- Організація участі підприємства в конкурсних торгах: контроль за станом рахунку на майданчику для оплати участі в торгах, підготовка конкурсної документації - довідок, копій документів, що передбачені тендерною документацією, банківських гарантій, інше;
- Підготовка документів, що зобов'язаний надати переможець торгів;
- Укладання договорів з Замовниками торгів, підрядними організаціями, постачальниками;
- Вибір підрядників на окремі види робіт, організація та координація їх роботи;
- Вирішення організаційних питань, пов'язаних з веденням будівельних робіт;
- Контроль за виконанням графіків робіт.
- Адміністрування роботи власного підприємства: кадровий облік, фінансово-економічний облік, інше.
Реалізовані проекти за період роботи на посаді:
- Реконструкція ТП15 10/ 0,4кВ ст.. Фастів-1, Замовник АТ «Укрзалізниця».
- Реконструкція ТП696 10/ 0,4кВ ст.. Київ Товарний, Замовник АТ «Укрзалізниця».
- Капітальний ремонт з посилення несучих конструкцій житлового будинку за адресою: вул.. Пашковського, 52, м. Маріуполь.
Виконавчий директор
ТОВ «ІННОВАЦІЙНА КОМПАНІЯ «СХІДГАЗБУД»
Строительство
8 лет 2 месяца
12.2011 - 02.2020
.Посадові обов'язки та досягнення:
- Організація участі підприємства в конкурсних торгах, підготовки конкурсної документації;
- Укладання договорів з Замовниками, субпідрядними організаціями, постачальниками.
- Вибір підрядників на окремі види робіт, організація та координація їх роботи.
- Контроль за складанням актів виконаних робіт (Форми КБ3, КБ2в), ведення економічного аналізу та обліку виконання договорів.
- Робота з проектними організаціями на всіх стадіях будівництва.
- Вирішення організаційних питань, пов'язаних з веденням будівельних робіт, з державними організаціями.
- Контроль за виконанням графіків робіт.
- Адміністрування роботи підприємства, у тому числі кадровий облік, обов'язки HR-менеджмента, контроль за бухгалтерським обліком).
Реалізовані проекти за період роботи на посаді:
- Реконструкція зовнішніх інженерних мереж під будівництво нового міжнародного терміналу аеропорту "Київ" Жуляни", Замовник СВП "Київські електричні мережі" ПАТ "КИЇВЕНЕРГО"
- Реконструкції електричних мереж 10кВ живлення РП-4 в м. Києві, Замовник ПрАТ "ДТЕК КИЇВСЬКІ ЕЛЕКТРИЧНІ МЕРЕЖІ";
- Будівництво об'єктів КЛ-6-10 кВ ПС «Наддніпрянська» м. Дніпропетровськ Дніпропетровської області, Замовник АТ "ДТЕК ДНІПРОВСЬКІ ЕЛЕКТРИЧНІ МЕРЕЖІ".
Директор
ТОВ «ОЛАВ»
Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт
7 лет 11 месяцев
01.2004 - 12.2011
Посадові обов'язки та досягнення:
- Оптова торгівля мінеральними добривами та іншими продуктами хімічного виробництва: аміачна селітра, карбамід, сульфат калію, NPK 15:15:15, NPK 16:16:16, бензол.
- Укладання та супроводження договорів поставки;
- Організація відвантаження з підприємств-виробників;
- Планування залізничних перевезень та експедування;
- Експедування в портах.
Начальник відділу зовнішньо-економічних зв’язків
Промислово-будівельна компанія «АлМар»
Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт
5 лет 3 месяца
10.1998 - 01.2004
- Організація поставок природного газу на підприємства СГПП «Севєродонецьке об'єднання Азот», ПАТ «Стирол»;
- Оптова торгівля мінеральними добривами (аміачна селітра, карбамід, складні мінеральні добрива, аміак), більшою частиною на експорт;
- Організація відвантаження мінеральних добрив з підприємств-виробників в порти;
- Митне оформлення вантажів;
- Логістика залізничних перевезень;
- Експедування в портах;
- Укладання та супроводження зовнішньоекономічних договорів.
Начальник відділу паливно-енергетичних та вторинних ресурсів
Планова комісія Донецького облвиконкому, Головне управління економіки та прогнозування Донецької обласної державної адміністрації
Государственный сектор
10 лет 10 месяцев
05.1987 - 03.1998
- Планування та контроль за забезпеченням природним газом та вугіллям промислових підприємств і населення Донецької області.
- Участь у програмі ТАСІС (розробка альтернативних джерел енергопостачання).
Інженер з охорони праці
Металургійний комбінат імені Ілліча
Промышленность и Производство
2 года 9 месяцев
08.1984 - 05.1987
- Нормування праці;
- Фотографія робочого дня;
- Розрахунок кількості персоналу структурних підрозділів підприємства;
- Планування чисельності персоналу структурних підрозділів підприємства.
Ключевая информация
- Знання будівельного та господарського законодавства України.
- Знання Закону України "Про державні закупівлі".
- Знання кредитно-банківських та фінансових механізмів.
- Знання податкового законодавства.
- Знання правил та норм охорони праці.
- Знання основ бухгалтерського обліку.
- Вільне володіння державною та російською мовами.
- Координування обліку звітності.
- Комп'ютерны навички на рівні досвіченого користувача.
- Вміння виконувати доручення та завдання, урівноважена у стресових ситуаціях.
- Впевнений користувач електронними майданчиками державних закупівель.
- Знання етики, протоколу поведінки та вміння представити підприємство (фірму) на державному та міжнародному рівнях.
Училась в 1 заведении
Донецький Національний Університет
Економічний факультет, спеціальність економіка праці
Донецк, 1984
Владеет языками
Английский
выше среднего
Русский
свободно
Украинский
родной
Курсы, тренинги, сертификаты
«Публічні закупівлі України»: від теорії до практики» для спеціалістів у сфері здійснення публічних закупівель
Навички організації проведення публічних закупівель
Дополнительная информация
Личные качества
Добре обізнана в економіці, міжнародній та внутрішньополітичній ситуації в Україні. Багато знаю про законодавчі і нормативні акти стосовно внутрішньопереміщених осіб та про їх потреби. Маю такі особисті якості, як високі комунікаційні навички у спілкуванні на будь-якому рівні, стресостійкість, спроможність знаходити виходи з критичних ситуацій.
Оксана Олександрівна
Оксана Олександрівна
Адміністративний асистент, фахівець з тендерних процедур
Киев
Голосеевский район, Печерский район, Соломенский район, Шевченковский район
полная занятость
Характер работы: в офисе/на месте
Обновлено 1 месяц назад