Работал в 6 компаниях   10 лет 10 месяцев

Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт, АПК (Агропромышленный комплекс), Промышленность и Производство

Директор з продажу, та розвитку

ФОП

Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт

8 месяцев

09.2023 - по настоящее время

  1. Розвиваю малий і середній бізнес - продажі та їх команди.
  2. Організація роботи відділу відділ дистрибуції B2B, B2C, FMCG, HoReCa, інтернет-магазини.
  3. Розробка та впровадження асортиментної та цінової політики компаній.
  4. Побудова системи мотивації (KPI) та виконання планових показників.
  5. Формування торгових команд регіональних менеджерів, територіальних менеджерів, менеджерів з продажу
  6. Збільшення клієнтської бази, національні мережі, локальні мережі, дистриб'ютори, роздріб, гуртівні.
  7. Мотивація та контроль персоналу.
  8. Формування і навчання мерчандайзерів, консультантів промоутерів.

Начальник відділу дистрибуції

Аграрний Холдинг Авангард

АПК (Агропромышленный комплекс)

7 месяцев

02.2023 - 09.2023

  1. Управління розвитком області.
  2. Пошук та формування торгової команди.
  3. Управління торговою командою, та планування.
  4. Маршрутизація торгової команди.
  5. Контроль та виконання КPI торгової команди.
  6. Ведення переговорів з ключовими клієнтами.
  7. Моніторинг ринку, аналіз по конкурентам.
  8. Комунікація логістикою та складами.
  9. Планування продаж, контроль за залишками на складі.
  10. Контроль дебіторської заборгованості.
  11. Звітність щотижнева.

Керівник філії

Флагман

Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт

8 месяцев

06.2022 - 02.2023

  1. Пошук складських приміщень.
  2. Відкриття офісу і виставкового залу магазину.
  3. Пошук і підбір персоналу.
  4. Пошук та укладання договорів з дистриб'юторами та виробниками харчової промисловості.
  5. Проведення презентацій.
  6. Організація та взаємодії з дистриб'юторами та національними мережами.
  7. Пошук перевізників.
  8. Моніторинг активностей конкурентів.
  9. Контроль дебіторської заборгованості.
  10. Контроль документообігу.
  11. Підготовка щотижневої та щомісячної звітності.
  12. Контроль залишків на складі та замовлення продукції з виробництва.
  13. Контроль забезпечення філії необхідними витратними матеріалами і рекламними.

Директор з продажу

My-Toto

Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт

4 года 11 месяцев

07.2017 - 06.2022

  1. Організація відкриття магазину.
  2. Відкриття магазину та виставкового залу.
  3. Розробка стратегії розвитку магазину.
  4. Планування стратегії залучення клієнтів на сайт.
  5. Організація і контроль всіх робочих процесів, та ведення операційної діяльності.
  6. Співпраця з відділом просування, технічним відділом.
  7. Координація роботи команди.
  8. Формування та забезпечення виконання стратегій розвитку та фінансового планування.
  9. Контроль продаж за допомогою нових ТТ.
  10. Відстеження ефективності інтернет-магазину.
  11. Пошук і залучення нових постачальників, проведення переговорів, укладання договорів про спів працю.
  12. Управління аналітикою продаж, моніторинг товарного асортименту та залишків.
  13. Контроль постачання і відвантаження товару склад-клієнт, магазин-клієнт.

Керівник відділу продажу

Алан, ООО

Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт

1 год 1 месяц

08.2016 - 09.2017

  1. Виконання планів продажу торгової команди.
  2. Контроль дебіторської заборгованості.
  3. Зменшення повернення продукції.
  4. Ведення документації /звітності.
  5. Координація мерчандайзингу.
  6. Координація територіальних промо проектів.
  7. Створення маршрутів для торгової команди і запуск інших територій.
  8. Підбір навчання і мотивація персоналу попередніх телефонних інтерв'ю та співбесід, і проходження стажувань.
  9. Контроль діяльності торгової команди.
  10. Навчання співробітників техніці продажу, щоб війти на встановлений, рівень продажу.
  11. Проведення тренінгу з продажу і розвитку.
  12. Проведення аудитів торгових точок, з наступною постановкою цілей для торгової команди.
  13. Проведення переговорів презентацій, та укладення договорів, з ключовими клієнтами, і збільшення асортименту ТТ.
  14. Проведення переговорів презентацій, та укладення договорів, з дистриб'юторами, та національними локальними мережами.
  15. Розробка, впровадження акцій та аналіз проведення трейд-маркетингових заходів, спрямованих на підвищення рівня продаж.
  16. Виконання покриття нових ТТ для торгової команди.
  17. Комунікація з представниками торгових точок, вирішення конфліктних ситуацій та спірних питань.
  18. Налагодження співпраці із національними та локальними мережами, та дистриб'юторами.
  19. Формування та розподіл задач між працівниками на місцях, контроль дотримання дедлайнів.

Регіональний менеджер з продажу

Вудман, ПП

Промышленность и Производство

2 года 11 месяцев

02.2013 - 01.2016

  1. Напрацювання клієнтської бази.
  2. Розвиток організація дистрибуції Західного та Центрального регіону.
  3. Розміщення реклами в Інтернеті, журналах і інформаційних довідниках.
  4. Складання комерційних пропозицій.
  5. Збір та аналіз замовлень, оцінка ситуації на ринку.
  6. Контроль асортименту і замовлення товару.
  7. Проведення інвентаризації на складі.
  8. Взаємовідносини з VIP клієнтами.
  9. Розширення та підтримка клієнтської бази.
  10. Проведення переговорів з ключовими клієнтами.
  11. Досягнення стандартів та присутності продукції на території.
  12. Розробка логістики відвантажень згідно доведених планів.
  13. Повернення дебіторської заборгованості згідно графіка оплат.
  14. Контроль фінансових потоків, своєчасна звітність.
  15. Скорочення дебіторської заборгованості.
  16. Відстеження активностей конкурентів.
  17. Проведення акцій з продажу.
  18. Дотримання товарних залишків на складі.
  19. Приставляв компанію на виставці дитячих меблів BABY EXPO м. Київ. ІV спеціалізовані виставці-ярмарок дитячих меблів «Дитячий світ» м. Львів.

Ключевая информация

  • Креативність.
  • Здатність переконувати.
  • Ведення ділових переговорів.
  • Управління персоналом.
  • Уміння працювати в команді.
  • Проведення презентацій.
  • Вміння адаптуватися.
  • Високий рівень тайм менеджменту.
  • Знання документообігу.

Учился в 2 заведениях

Національний університет харчових технологій

Харчовий, Виробництво харчової продукції. Організація громадського харчування.

Львів, 2011

Львівське вище професійне училище ресторанного сервісу та туризму

Харчовий. Кухар-кондитер технологія приготування їжі.

Львів, 2009

Владеет языками

Английский

средний

Польский

средний

Украинский

родной

Курсы, тренинги, сертификаты

Управлінські тренінги

Львів, 2017

Подолання заперечень. Ефективні техніки продажів. Активні продажі. Ефективний керівник Управління персоналом. Делегування повноважень. Польове навчання. Мерчандайзинг. Боротьба зі страхом. Збільшення середнього чеку,  Активний пошук клієнтів. Стартап розвиток бізнесу з нуля.

Дополнительная информация

Комп'ютерні навички

MS Office, 1С, Windows, 1С:Торгівля і склад, OpenCart, Excel, 1С:Підприємство, Укр склад, а також інші операційні програми.

Водійське посвідчення

Водійські права кат. B наявності власне авто.

Особисті якості

Управління персоналом, уміння переконувати, креативність уміння працювати в команді, високий рівень тайм менеджменту, працьовитість, управління відділом продажу, впровадження системи KPI, побудова відділу продажу, активний продаж, FMCG-продаж, управлінські навички, продаж B2B, проведення презентацій, ведення переговорів, стресостійкість, самостійність, стратегічне планування, фінансове планування, планування продажу, уміння аналізувати, управління командою, продуктивність, доброзичливість, висока працездатність.

Андрій

Директор з продажу

Львов

45 000 грн.

32 года

Активно ищет работу

полная занятость, проектная работа

Характер работы: удаленная работа

Обновлено 6 дней назад