Работал в 2 компаниях   2 года 4 месяца

Услуги для населения - другое

Оператор служби підтримки

Уклон, Таксі

Услуги для населения - другое

4 месяца

02.2023 - 06.2023

Надання високоякісної підтримки клієнтам за допомогою телефонних дзвінків, електронної пошти та чату.
Реєстрація та відстеження запитів клієнтів у системі CRM.
Розв'язання технічних проблем клієнтів та направлення нерозв'язаних питань до відповідних відділів.

Оператор служби підтримки

Нова пошта, технічна підтримка

Услуги для населения - другое

1 год 10 месяцев

02.2021 - 12.2022

Надання високоякісної підтримки клієнтам за допомогою телефонних дзвінків, електронної пошти та чату.
Реєстрація та відстеження запитів клієнтів у системі CRM.
Розв'язання технічних проблем клієнтів та направлення нерозв'язаних питань до відповідних відділів.

Ключевая информация

Високий рівень комунікативних навичок, як усно, так і письмово.
Здатність ефективно працювати в умовах високого темпу та під час вирішення конфліктних ситуацій.
Вміння ефективно керувати часом та пріоритетами.
Досвід використання CRM систем та офісних програм (наприклад, Microsoft Office).

Учился в 1 заведении

IT STEP, Комп'ютерна академія ШАГ

sys admin

Київ, 2019

Владеет языками

Английский

средний

Русский

свободно

Украинский

свободно

Дополнительная информация

Подробиці

Гнучкий графік роботи. Готовий вчитися та швидко адаптуватися до нових технологій та процесів. Відмінна здатність до співпраці в команді та самостійного рішення проблем.

Про себе

Оператор служби технічної підтримки з досвідом у наданні ефективної та високоякісної допомоги клієнтам в розв'язанні їх технічних проблем.

Кирилл

Оператор служби технічної підтримки віддалено

Киев

11 500 грн.

22 года

Характер работы: удаленная работа

Обновлено 1 месяц назад