Працював в 2 компаніях 2 роки 4 місяці
Послуги для населення - інше
Оператор служби підтримки
Уклон, Таксі
Послуги для населення - інше
4 місяці
02.2023 - 06.2023
Надання високоякісної підтримки клієнтам за допомогою телефонних дзвінків, електронної пошти та чату.
Реєстрація та відстеження запитів клієнтів у системі CRM.
Розв'язання технічних проблем клієнтів та направлення нерозв'язаних питань до відповідних відділів.
Реєстрація та відстеження запитів клієнтів у системі CRM.
Розв'язання технічних проблем клієнтів та направлення нерозв'язаних питань до відповідних відділів.
Оператор служби підтримки
Нова пошта, технічна підтримка
Послуги для населення - інше
1 рік 10 місяців
02.2021 - 12.2022
Надання високоякісної підтримки клієнтам за допомогою телефонних дзвінків, електронної пошти та чату.
Реєстрація та відстеження запитів клієнтів у системі CRM.
Розв'язання технічних проблем клієнтів та направлення нерозв'язаних питань до відповідних відділів.
Реєстрація та відстеження запитів клієнтів у системі CRM.
Розв'язання технічних проблем клієнтів та направлення нерозв'язаних питань до відповідних відділів.
Ключова інформація
Високий рівень комунікативних навичок, як усно, так і письмово.
Здатність ефективно працювати в умовах високого темпу та під час вирішення конфліктних ситуацій.
Вміння ефективно керувати часом та пріоритетами.
Досвід використання CRM систем та офісних програм (наприклад, Microsoft Office).
Здатність ефективно працювати в умовах високого темпу та під час вирішення конфліктних ситуацій.
Вміння ефективно керувати часом та пріоритетами.
Досвід використання CRM систем та офісних програм (наприклад, Microsoft Office).
Навчався в 1 закладі
IT STEP, Комп'ютерна академія ШАГ
sys admin
Київ, 2019
Володіє мовами
Англійська
середній
Російська
вільно
Українська
вільно
Додаткова інформація
Подробиці
Гнучкий графік роботи.
Готовий вчитися та швидко адаптуватися до нових технологій та процесів.
Відмінна здатність до співпраці в команді та самостійного рішення проблем.
Про себе
Оператор служби технічної підтримки з досвідом у наданні ефективної та високоякісної допомоги клієнтам в розв'язанні їх технічних проблем.
Кирилл
Кирилл
Оператор служби технічної підтримки віддалено
Київ
Характер роботи: віддалена робота
Оновлено 4 місяці тому